nurseBetty Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #201 Del Skrevet 8. juni 2005 ahhh...ny dag ,nye muligheter idag har eg tenkt å grilla,so eg håpa da blir fint ver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 8. juni 2005 #202 Del Skrevet 8. juni 2005 ahhh...ny dag ,nye muligheter idag har eg tenkt å grilla,so eg håpa da blir fint ver Kan jeg få komme på grillmat? hehe.. Jeg skal ut å kjøpe blomster til min venninne som har bursdag i dag... Men siden jeg bare går å tenker på bryllup for tiden, så er det godt mulig hun får en stor brudebukett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #203 Del Skrevet 8. juni 2005 Kan jeg få komme på grillmat? hehe.. Jeg skal ut å kjøpe blomster til min venninne som har bursdag i dag... Men siden jeg bare går å tenker på bryllup for tiden, så er det godt mulig hun får en stor brudebukett.... hadde vel satt pris på da jepp,jepp,klart du kan ser dårlig ut m veret,men me kan senda mannen ut i regnet(viss da kjeme) så utruleg kjekt at du stakk innom,min kjære hubba bubba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 8. juni 2005 #204 Del Skrevet 8. juni 2005 Hvis jeg begynner å gå nå så er jeg vel fremme hos deg kl.4..om noen uker....så ha grillmaten klar! Selvfølgelig stikker jeg innom dagboka di vennen! *stor-hubba-bubba-blåse-boble-klem fra meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #205 Del Skrevet 8. juni 2005 Hvis jeg begynner å gå nå så er jeg vel fremme hos deg kl.4..om noen uker....så ha grillmaten klar! Selvfølgelig stikker jeg innom dagboka di vennen! *stor-hubba-bubba-blåse-boble-klem fra meg* ska ha maten klar eg åååååå,da e den beste klemmen eg har fått-EVER :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #206 Del Skrevet 8. juni 2005 ok...legge meg flat....sitte på nettet.fant ei fine ringpute...finnes i både kvitt og ivory,men...ka e ivory?? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2005 #207 Del Skrevet 8. juni 2005 noe sånt..? http://www.afabricoasis.com/MMFairyFrostColor.html Når er det du gifter deg? Jeg skal gifte meg 22.april, føler det er lenge igjen jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 8. juni 2005 #208 Del Skrevet 8. juni 2005 Så koselig med besøk fra deg i dagboken min :-D Ordner seg med jobb vet du Det gjør det for snille piker. Ivory er elfenbensfarge, nesten hvitt, men med litt gult i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2005 #209 Del Skrevet 8. juni 2005 Heeeeeeeeeeeei vennen!!! Har sakna deg!!! Men no er eg på plass att!! Hehe.... Sjølv om eg ikkje blir her sååå mykje før til helga då, har ikkje internett på hybelen, forstår du... Har du rekna på stoff-lengder enno, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #210 Del Skrevet 8. juni 2005 noe sånt..? http://www.afabricoasis.com/MMFairyFrostColor.html Når er det du gifter deg? Jeg skal gifte meg 22.april, føler det er lenge igjen jeg også.. tusen hjertlig,dark angel!!! gifta meg endå seinare :cry: 5 august 2006,men eg gledar meg og korta ned med masse planlegging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #211 Del Skrevet 8. juni 2005 Heeeeeeeeeeeei vennen!!! Har sakna deg!!! Men no er eg på plass att!! Hehe.... Sjølv om eg ikkje blir her sååå mykje før til helga då, har ikkje internett på hybelen, forstår du... Har du rekna på stoff-lengder enno, eller? weeeeee veslo e tebake eg kom fram t 40 meter,mens svigermor meinte 20 meter...trur hu tenkte e langbord,men eg rekna t små bord,type 2 på kvar langsia...ka syns du? får gle meg t helga eg då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #212 Del Skrevet 9. juni 2005 ok...så da blei ingen grilling i går,men lambafrikkase...men da ejo godt da og.... va på jentekveld igår,ilag m ei so ska gifta seg i sommar...men altså;hu e jo ikkje halvparten so gira so meg :-? nåke gale m meg?? neida!!! eg e berre fullstendig avhengig og påvirka av uansett so har eg andre plana m invittane mine... veldig fornøyd mann har eg og,sidan han aldri klarte å få dataen t å gjer so eg ville stakkars mannen min so må holda ut m detta i øve eit år... ok...ein goe nyhet; EG HAR FÅTT MEG JOBB!!! weeeeeeeeeee alt ordna seg for snille jenter so ringe å mase e so glae eg nå weeeeeeeee!! kjerringo ska ut i arbeid åsså har me bestilt billetta t kaptein sabeltann i sommar,so da blir tur m svigers og to av søskene t mannen ,åsså reise me m jento mi 2 netter i hytta,dyreparken OG sabeltann,hu kjeme t å bli so glae både hu og svogern min DIGGA sabeltann;gler meg sånn t å sei da mål for i dag; få tak i dagmamma(har fått frå august...) og hørra om hu kan bjønna nå,rett før ferien :oops: eine guten min reiste seg itte ein stol i går,så nå kan han stå!!!!! nåken forslag t ka eg kan pønta m utanom lys...tåla ikkje bloma :oops: lurte på bryllupsballonga,e da harry? va ganske fine og e ikkje lett detta... åsså koss beregna drikka? 58 vaksne,kom fram t 50 flaske på forrett og middag( ) må vel ver feil? i måro e da helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 9. juni 2005 #213 Del Skrevet 9. juni 2005 GRATULERE MED NY JOBB!!:blomst_opp: Kjempe bra... det ordner jo seg for flinke og snille piker vettu :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fant Skrevet 9. juni 2005 #214 Del Skrevet 9. juni 2005 Heia vetle venn Gratulera masse me ny jobb Kossen jobb har du fått? Ha ein strålande fine dag :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #215 Del Skrevet 9. juni 2005 takk SMS og FANT ska jobba i pleie og omsorg blir kjekt,e jo sjukepleiar eg utdanne meg t gler meg t å jobba;har gått heima enten gravid eller m barn i 1 1/2 år,så da ska bli godt å få litt avveksling goe dag t dåke og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 9. juni 2005 #216 Del Skrevet 9. juni 2005 Hei! Vet du, jeg blir i så godt humør av å lese i boka di. Du skriver så lystig og morsomt, jeg ler nesten her jeg sitter :D Du har ikke litt godt humør til overs, så jeg kan få? Kunne trenge litt nå altså... Så flott at du har fått deg jobb! Gratulerer! Og gutten som kan stå...mange gleder på en gang ser jeg. Du får kose deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 9. juni 2005 #217 Del Skrevet 9. juni 2005 Gratulerer med jobb!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2005 #218 Del Skrevet 9. juni 2005 Hei og hå! Har veldig lita tid her no, men eg prøvde å rekne litt på duk-stoff i går eg også, kom fram til noko nærmare 40 meter eg også. Då tenker eg E-bord, med 10 personar på hovudbordet, og 10 pers på kvar side av kvar lengde. Om du forstår? Reknar 60 cm per pers, er det ikkje det som er vanleg? Og då blir det jo 6m per lengde + stoff til endane. (sjølv om vi sikkert bør sy dukane litt mindre, og heller ha fleire, 8x 4m kan vel kanskje vere passande?). Kor mykje stoff treng vi til endane, trur du? Ein meter på kvar side? Dersom vi reknar slik, blir det 32 meter duk til middags-bordet. (dersom ein skal rekne med 60 personar). I tillegg til dette er det jo greit å ha stoff til gåvebord og velkomstdrink. Noko meir? Dei folka på treffet sa forresten at det ikkje var nødvendig med egne dukar til kaffe-borda, var like greit å bruke middags-dukane, sa dei - så då er jo den grei! Vart veldig kjapt dette. Kan forklare litt meir utfyllande i morgon, når eg kjem heim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #219 Del Skrevet 9. juni 2005 Hei og hå! Har veldig lita tid her no, men eg prøvde å rekne litt på duk-stoff i går eg også, kom fram til noko nærmare 40 meter eg også. Då tenker eg E-bord, med 10 personar på hovudbordet, og 10 pers på kvar side av kvar lengde. Om du forstår? Reknar 60 cm per pers, er det ikkje det som er vanleg? Og då blir det jo 6m per lengde + stoff til endane. (sjølv om vi sikkert bør sy dukane litt mindre, og heller ha fleire, 8x 4m kan vel kanskje vere passande?). Kor mykje stoff treng vi til endane, trur du? Ein meter på kvar side? Dersom vi reknar slik, blir det 32 meter duk til middags-bordet. (dersom ein skal rekne med 60 personar). I tillegg til dette er det jo greit å ha stoff til gåvebord og velkomstdrink. Noko meir? Dei folka på treffet sa forresten at det ikkje var nødvendig med egne dukar til kaffe-borda, var like greit å bruke middags-dukane, sa dei - så då er jo den grei! Vart veldig kjapt dette. Kan forklare litt meir utfyllande i morgon, når eg kjem heim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 9. juni 2005 #220 Del Skrevet 9. juni 2005 Hei vennen! Gratulerer masse med jobb!! Det blir nok deilig å komme seg ut å tjene litt peng igjen tenker jeg.. Men du må ikke glemme oss her på KG da... :fy: Aner desverre ikke hvordan man skal regne ut drikke jeg..vet ikke hvor mye man beregner per person..Men kan spørre Lasse senere..han lærte vel om sånt på kokkeskolen... Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå