Gå til innhold

MIN DRØM!

nurseBetty

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Veit du korleis du skal jobbe framover då? Gledar meg veldig til å treffe deg!! Det blir moro!!!! :) Har du tenkt noko meir på korleis STD-korta dine skal vere, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veit du korleis du skal jobbe framover då? Gledar meg veldig til å treffe deg!! Det blir moro!!!! :) Har du tenkt noko meir på korleis STD-korta dine skal vere, forresten?

ja,har fått ein lista...

aner ikkje ....men...mannen sa"kanskje monogrammet på framsia og magneten og nåken ord inni?" hmmmm,får tenka litt på da :-? trenge ikkje senda dei ut før 6 august,så eg har litt tid ennå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

ja,har fått ein lista...

aner ikkje ....men...mannen sa"kanskje monogrammet på framsia og magneten og nåken ord inni?" hmmmm,får tenka litt på da :-? trenge ikkje senda dei ut før 6 august,så eg har litt tid ennå :ler:

Mannen din sin idè var fin.... :) Eg veit berre korleis eg jobbar denne veka, men vi kunne kanskje prøve å finne ein dag for å treffes snart, kanskje? Kunne du tenke deg å komme på Odda-treff i sommar, forresten kanskje??? Natta vennen.... Stooooooor klem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart eg vil ver m :P kan ta m stoffet t dukane eg då :P

flinke mann eg har! men vil ha nåke band og litt stæsj på korta og :ler:

våkna idag og va friske!!! :hoppe: for ein fantastiske følelse da e å kunne pusta :hoho: idag ska eg nyyyyta dagen m alle mine,for helga ska eg jobba :o

lurte på om eg sku bestilt meg ein tiara på ebay...hmmm...mannen e litt nervøs om dagen,ittesom eg har lært meg å handla på nettet :wink:

har so lyst å gifta meg snart!!! :-x vil ikkje venta!!!

men ska jo i bryllup i august,og da gler eg meg t :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til godjenta :klem: !

Si fra hvis du finner noen fine tiaraer på ebay.. er på utkikk selv nemlig... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg gleeeeeedar meg til du kjem på Odda-treff!!! Når passar det best for deg?

hmmmm...har faktisk ikkje plana neste veka,men passer jo best på kvelden då...har ikkje bil,så da må bli buss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

hmmmm...har faktisk ikkje plana neste veka,men passer jo best på kvelden då...har ikkje bil,så da må bli buss...

Seleena håpar på å få låne bilen til mammaen sin, kanskje du kan sitte på med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seleena håpar på å få låne bilen til mammaen sin, kanskje du kan sitte på med henne?

jaaaaa! hadde vore grett :P har hu dagbok so eg kan spørr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ho veit du! Skal vi sjå...... *leite* Her ja! Seleenas nye. :) Åh' date=' det blir så moro å treffes altså!!!! Skal eg ta med meg bryllups-permen min, eller? ;)

jepp!! må jo sjå om du har nåken idea eg kan stjela :evil: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1
Så spennende at det er mange av "dere" :ler: så dere kan treffest :) Er ikke mange fra sunnmøre her nei... :roll:

Gøy at det er fleire av oss ja!! ;) Har du etterlyst sunnmøringar her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for ein fine dag eg har hatt!! masse kos m mann og barn :P:hjerter:

ikveld får eg symaskinen t svigermor i hus;så då e da berre å bjønna å sy :) har bestilt meg tiara hjå ebay og stempel. gler meg t å bjønna eg :wink: imåro e da jobb,på fredag e da dobbel-vakt,men mandag har eg fri...blir neppe nåke sying før da... :cry: men snart kjeme jo symaskinen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Kan jeg få se bilde av tiaraen du har bestilt...? :sjenert:

Er litt på utkikk selv c.....

Kose deg med symaskinen i kveld da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...