Gjest TomKrus Skrevet 31. mai 2005 #61 Skrevet 31. mai 2005 Dette avslører bare god gammeldags mangel på kunnskap. Det kan skje oss alle, selv om noen har mer vanskelig for å innrømme det enn andre. Det at de er født på samme DAG er helt uinteressant i seg selv, og har lite med astrologi å gjøre. Nøyaktig tidspunkt og sted inngår, og mange ulike planeters posisjon i øyeblikket. Således har ingen av de 50-100 menneskene på Lerkendal med bursdag på samme dag, identiske horoskpoer - det er 50-100 ulike horoskoper der. Jeg prater ikke om horoskop, men slik spåing Sissi prater om(hvis du da ikke mener at disse 50-100s liv har blitt forutbestemt av navnet foreldrene har gitt dem). Tydligvis mener du det hun sier er bull. Feel free. Når det kommer til ditt belærende innlegg om hva astrologi er, så tipper jeg du allerede har lest mitt andre svar(du siterte jo fra det, men du selektivt overså vel kommentaren om fødselssted). Om du tror på De Store Tallene eller du tror på astrologi - vel, potet potitt. En del tallmessige beregninger i astrologi også...
Gjest Leola Skrevet 31. mai 2005 #62 Skrevet 31. mai 2005 Nei, spåing tror jeg overhodet ikke på. Irriterer meg faktisk over folk som skal lure penger av folk for alt mulig. Jeg sammenligner "spådamer" med de såkalte synske personene i Fornemmelse for mord - bare humbug.
Gjest ii Fiona Skrevet 1. juni 2005 #63 Skrevet 1. juni 2005 Jeg prater ikke om horoskop, men slik spåing Sissi prater om(hvis du da ikke mener at disse 50-100s liv har blitt forutbestemt av navnet foreldrene har gitt dem). Tydligvis mener du det hun sier er bull. Feel free. ? Usikker på hvordan i all verdens land og rike du kom frem til dette resonnementet? Det er veldig lite sammenhengende det du skriver i det avsnittet?
Alterna Skrevet 1. juni 2005 #64 Skrevet 1. juni 2005 Nei, spåing tror jeg overhodet ikke på. Irriterer meg faktisk over folk som skal lure penger av folk for alt mulig. Jeg sammenligner "spådamer" med de såkalte synske personene i Fornemmelse for mord - bare humbug. Ikke uttal deg om noe før du har prøvd det selv, iallefall.
Gjest Leola Skrevet 1. juni 2005 #65 Skrevet 1. juni 2005 Jeg kaster ikke bort pengene mine, Alterna., og kan love deg at jeg aldri kommer til å la meg spå av noen som helst ... Hvorfor kan ikke jeg uttale meg, forresten? Hvem er det som sier at kun de som har prøvd det kan uttale seg ?
Laina Skrevet 1. juni 2005 #66 Skrevet 1. juni 2005 Jeg kaster ikke bort pengene mine, Alterna., og kan love deg at jeg aldri kommer til å la meg spå av noen som helst ... Hvorfor kan ikke jeg uttale meg, forresten? Hvem er det som sier at kun de som har prøvd det kan uttale seg ? Det er langt fra alle som spår som tar seg betalt for det. Noen prøver sikkert å leve av det, men andre spår rett og slett fordi de føler et "kall".
angie Skrevet 3. juni 2005 #67 Skrevet 3. juni 2005 Tja, jeg har ikke akkurat noe særlig tiltro til spådamer på telefon. Men jeg tror at noen har de evnene, ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå