Gå til innhold

Dette skjedde når jeg sluttet på prevensjon med hormoner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter mange år på ulike p-piller og p-stav med uønskede bivirkninger, bestemte jeg meg for å slutte med det. Og det som skjedde er helt fantastisk! Jeg har slitt med kviser, depresjoner og lite sexlyst. Nå, etter bare 7 uker uten, har jeg nesten plettfri hud, føler meg mye mer levende og glad, nesten som en mørk sky har blitt fjernet, og jeg er søren meg kåt som bare det! Jeg bruker nå caya pessar, som kan bestilles på nett uten resept - en størrelse for alle, og kommer aldri til å gå tilbake til prevensjon med hormoner!

Anonymkode: 628dc...3b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omtrent det samme skjedde med meg da jeg begynte på prevensjon med hormoner :) 

Anonymkode: 5b022...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter mange år på ulike p-piller og p-stav med uønskede bivirkninger, bestemte jeg meg for å slutte med det. Og det som skjedde er helt fantastisk! Jeg har slitt med kviser, depresjoner og lite sexlyst. Nå, etter bare 7 uker uten, har jeg nesten plettfri hud, føler meg mye mer levende og glad, nesten som en mørk sky har blitt fjernet, og jeg er søren meg kåt som bare det! Jeg bruker nå caya pessar, som kan bestilles på nett uten resept - en størrelse for alle, og kommer aldri til å gå tilbake til prevensjon med hormoner!

Anonymkode: 628dc...3b2

Det tok meg nesten 4 mnd å få helt fin hud. Hadde fått noen stygge kviser som nå er borte. Sexlysta var ikke lav på piller/spiral, likevel litt høyere uten - men mensen er verre, da. Går nok ikke tilbake til hormonell prevensjon igjen. Bruker som deg Cayla pessar, m/sæddrepende krem,.på de 5-7 mest fruktbare dager ifølge appen. Ellers bruker jeg ikke noe. Humøret uten hormonell prevensjon er ikke alltid bra, men det svinger litt mer på godt og vondt. 

Anonymkode: 08d01...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...