Gå til innhold

Klage på kjøreskole og ikke betale full pris?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynte hos en trafikkskole, hatt 3 timer der. Byttet pga mye som skurret. 

Begynte hos en ny en, og på 1 time gikk vi igjennom masse papir, søknad om førerkort og sikkerhet, noe jeg ikke hadde fått hos den første i det hele tatt. 

Må jeg uansett bare bite det sure eple fordi om jeg gikk glipp av mye på de 3 time hos første? 

Anonymkode: a1e9a...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det må du betale, om du ikke må betale enda mer utover de timene så er du heldig, det pleier å være pakkepris når du velger trafikkskole. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke pakkepris nei. Riktig å betale alt når jeg ikke har fått den opplæringen jeg skulle? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke pakkepris nei. Riktig å betale alt når jeg ikke har fått den opplæringen jeg skulle? 

Det er vell ingen fast opplæringsplan på sertfikat. Selv om den andre skulen velgt å starte med søknader og papir betyr ikkje at den andre skulen gjorde feil. 

Anonymkode: 95863...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo heller ingen fasit for hvordan kjørelærerene styrer undervisningen sin. Jeg er ikke ferdig med trinn 2 enda og skal begynne å lære lukeparkering, mens kusinen min var ikke borti lukeparkering før mot slutten av trinn 4. Jeg driver også med flere ting som gåes igjennom på trinn 3 fordi kjørelæreren min mener det er riktig for meg og min opplæring, mens andre av hans elever venter med det. Det er stor forskjell fra kjøreskole til kjøreskole, fra kjørelærer til kjørelærer og fra elev til elev.

Anonymkode: a3ba3...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...