Gå til innhold

Kjendismødre på TV 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 31.10.2019 den 19.33, Prelunia skrev:

Enig ! Jeg synes Louise er den mest spennende å følge , og den jeg relaterer meg mest til. Det hadde jeg aldri trodd før jeg så på serien. Jeg har fått et godt inntrykk av henne gjennom serien. Hun virker så reflektert og som en flott mamma. I tillegg kan jeg ikke rose henne nok når det gjelder å snakke om kroppen etter fødsel. Det er noe de færreste tenker på, og det har lite fokus. 

Spennende? Hun gjør seg til noe annet enn det hun er. Bruker ikke mulighetene sine til noe annet enn å sitte hjemme og shoppe. Hun hadde aldri blitt sammen med Riise om han ikke var kjendis.

Når hun poster i sosiale medier at hun er på the Thief med eventplanlegger for å planlegge barnedåp..

Eller det eksklusive babyteppet hun har designet. Særlig.

Anonymkode: 10b5a...b11

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 30.10.2019 den 15.27, AnonymBruker skrev:

Jeg syns problemet med Kristin er at hun nå tjener penger på sønnen sin. Noe hun har gått ganske hardt ut i mediene å sagt at hun ikke skal gjøre. 

Anonymkode: 50db1...f0a

Tjener hun penger «på sønnen sin», eller på «å være mamma»?? Det henger jo sammen, men er allikevel to forskjellige ting. Jeg har ikke fulgt henne på bloggen, men ut i fra denne serien syns jeg ikke hun eksponerer sønnen på noen kritikkverdig måte. Hun eksponerer seg selv, og livet deres, som pr nå faktisk bare består av å være foreldre og da vil det jo være litt rart om hun skal utelate den delen om at de faktisk er blitt foreldre. Å sammenligne med Jenny Skavland blir litt feil, for hun har en helt annen business. Hun lever ikke av å eksponere seg selv, men av å ta på seg oppdrag som skuespiller, modell, programleder, osv.. 

Anonymkode: 84397...98f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun seks episoder i denne sesongen? 😒😢

Anonymkode: 4ee9e...72d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det kun seks episoder i denne sesongen? 😒😢

Anonymkode: 4ee9e...72d

Ja desverre 😥  synd og kjedelig. 

Endret av solietta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt at en kvinne som nettopp har født (og som har visst i 9 mnd at hun skal føde en dag) ikke vet at man blør i 6 uker etterpå? Er det ikke normalt å researche seg halvt ihjel når man er gravid på hva man kan vente seg? 

Anonymkode: 8935d...93a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt spesielt at en kvinne som nettopp har født (og som har visst i 9 mnd at hun skal føde en dag) ikke vet at man blør i 6 uker etterpå? Er det ikke normalt å researche seg halvt ihjel når man er gravid på hva man kan vente seg? 

Anonymkode: 8935d...93a

Det er mere spesielt å momshame en person for å ikke være allvitende som deg vettu. 
 

Anonymkode: 75df8...4d7

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mere spesielt å momshame en person for å ikke være allvitende som deg vettu. 
 

Anonymkode: 75df8...4d7

Momshamer ingen. Syns bare det er veldig rart,og syns det er lite troverdig. Noe som får meg til å tro det er skriptet, og kun for å skape reaksjoner. 

Anonymkode: 8935d...93a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt spesielt at en kvinne som nettopp har født (og som har visst i 9 mnd at hun skal føde en dag) ikke vet at man blør i 6 uker etterpå? Er det ikke normalt å researche seg halvt ihjel når man er gravid på hva man kan vente seg? 

Anonymkode: 8935d...93a

Jeg har aldri møtt noen som ikke vet at man blør etter fødsel, enten de har barn/er gravide eller ei. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Jolanda skrev:

Jeg har aldri møtt noen som ikke vet at man blør etter fødsel, enten de har barn/er gravide eller ei. 

Nei det er det jeg mener. Syns det var meget spesielt. 

Anonymkode: 8935d...93a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt spesielt at en kvinne som nettopp har født (og som har visst i 9 mnd at hun skal føde en dag) ikke vet at man blør i 6 uker etterpå? Er det ikke normalt å researche seg halvt ihjel når man er gravid på hva man kan vente seg? 

Anonymkode: 8935d...93a

Jeg viste faktisk ikke det. Hadde ikke hørt om renselen. Hver gang jeg leste om blod og gørr så regna jeg med at det handlet om fødselen og kanskje en dag eller 2 etter på. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, #Sunrise skrev:

Jeg viste faktisk ikke det. Hadde ikke hørt om renselen. Hver gang jeg leste om blod og gørr så regna jeg med at det handlet om fødselen og kanskje en dag eller 2 etter på. 

Jøss. Jaja :) 

Anonymkode: 8935d...93a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2019 den 22.57, #Sunrise skrev:

Jeg viste faktisk ikke det. Hadde ikke hørt om renselen. Hver gang jeg leste om blod og gørr så regna jeg med at det handlet om fødselen og kanskje en dag eller 2 etter på. 

Ikke jeg heller.. Jeg visste at man blødde litt etterpå, men jeg trodde det var snakk om et par dager.. 

Anonymkode: 84397...98f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Arne har blitt skikkelig blubby, nesten småfeit. Ser ikke bra ut.

Anonymkode: 80caf...744

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.11.2019 den 22.01, AnonymBruker skrev:

John Arne har blitt skikkelig blubby, nesten småfeit. Ser ikke bra ut.

Anonymkode: 80caf...744

Hvorfor komme med så frekk og personangrep ? skjerp deg.  

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, solietta skrev:

Hvorfor komme med så frekk og personangrep ? skjerp deg.  

Moralpolitiet lenge leve!!

Anonymkode: 80caf...744

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontrasten mellom Kristin sin Dennis som pappa og kjæreste ,og John Arne Riise som kjæreste og pappa er stor.😛

Synes sistnevnte prioriterer golfen sin litt vel mye når han i tillegg er så mye borte på jobbreiser hele tida.Synes nesten litt synd på Louise.Hun virker nesten litt ensom i forholdet.Håper både John Arne og Kristin prioriterer litt mer familie etterhvert.Familie er viktig❤️

Endret av Tinkiwinkiii
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir lei meg og opprørt av all denne eksponeringen av barn. Jeg er selv veldig privat av meg og lite tilstede i sosiale medier - som voksen. Hvis mine foreldre hadde tatt et annet valg for meg når jeg var nyfødt, og opp igjennom barndommen min, da hadde vi neppe hatt noe god kontakt i dag. Jeg skjønner ikke at man ikke tenker mer på at man gjør ungen til "mini-kjendis" som mange tror de kjenner. 

Jeg husker jeg så en unge på kafé en gang som jeg dro kjensel på. Jeg hadde ingen venner med barn på den tiden, så stusset litt over hvorfor jeg gjenkjente dette barnet. Så skjønte jeg det var ungen til en blogg jeg leste. Det var ikke en kjent eller stor blogg, men en blogg jeg leste daglig. Syns det var skikkelig ekkelt at jeg gjenkjente en 3-åring som jeg ikke hadde noen relasjon til. Man kan kanskje si at det "ikke er så farlig", men jeg stod jo ubevisst og stirret litt på dette barnet fordi jeg ikke helt klarte å plassere vedkommende. 

Så for min del, jeg kommer aldri til å poste bilder av ungen min i sosiale medier, og vil gi streng beskjed om det samme til de rundt meg.

Anonymkode: ef74a...36b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tinkiwinkiii skrev:

Kontrasten mellom Kristin sin Dennis som pappa og kjæreste ,og John Arne Riise som kjæreste og pappa er stor.😛

Synes sistnevnte prioriterer golfen sin litt vel mye når han i tillegg er så mye borte på jobbreiser hele tida.Synes nesten litt synd på Louise.Hun virker nesten litt ensom i forholdet.Håper både John Arne og Kristin prioriterer litt mer familie etterhvert.Familie er viktig❤️

Dennis jobber vel ikke, jeg har inntrykk av at det er Kristin som tjener pengene i den familien? Dermed blir det naturlig at han stiller opp som "husfar".

Hos Louise og Jon Arne er det vel omvednt, men ja, mulig han bør prioritere litt annerledes :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/7/2019 at 10:44 AM, AnonymBruker said:

Litt spesielt at en kvinne som nettopp har født (og som har visst i 9 mnd at hun skal føde en dag) ikke vet at man blør i 6 uker etterpå? Er det ikke normalt å researche seg halvt ihjel når man er gravid på hva man kan vente seg? 

Anonymkode: 8935d...93a

Jeg er gravid nå, er ingen som har fortalt meg at jeg kommer til å blø i 6 uker. Men fått det med meg, blandt annet gjennom dette programmet. Og nei, jeg leser ikke ALT jeg finner om baby og fødsel. Får med meg mye, men ikke alt. 

Anonymkode: ebb73...b21

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, riesling skrev:

Dennis jobber vel ikke, jeg har inntrykk av at det er Kristin som tjener pengene i den familien? Dermed blir det naturlig at han stiller opp som "husfar".

Hos Louise og Jon Arne er det vel omvednt, men ja, mulig han bør prioritere litt annerledes :)

Dennis jobber med sammen med Kristin og noe jobb har de delt mellom seg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...