Gå til innhold

Kjendismødre på TV 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, loveli skrev:

Hun sa hun ikke skulle eksponere han. Punktum.

Hun skulle ikke bruke sønnen til å tjene penger, men det gjør hun.

Vil jo si det er store forskjeller på å eksponere sårbare sider av babyen til å vise sitt liv som foreldre. For det er jo deres rolle som foreldre som de tjener på. I tillegg tar de ikke i mot masse sponsoravtaler for babyutstyr, kontra for eksempel Louise og JAR. Der virker alt babyutstyr til å være sponsa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå så jeg bare første episode av Kjendismødre, men da var det jo kun sønnen til Linnie vi så noe av..? Kan hende det blir verre i de neste episodene, men jeg var imponert over hvordan de hadde klart å skjerme sønnen til Kristin og Dennis i programmet. Eneste vi så, var så vidt at vi så han lå i sengen ved siden av Dennis da han fikk bursdagsgaver på senga, men det var bare et lite glimt og ikke på nært hold. 

Det med å tjene penger på barna sine blir jo en annen sak, for det gjør dem jo... 

Anonymkode: d6785...4c1

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Summerbreeze skrev:

Vil jo si det er store forskjeller på å eksponere sårbare sider av babyen til å vise sitt liv som foreldre. For det er jo deres rolle som foreldre som de tjener på. I tillegg tar de ikke i mot masse sponsoravtaler for babyutstyr, kontra for eksempel Louise og JAR. Der virker alt babyutstyr til å være sponsa

Klart det finnes influensere i alle ender av skalaen. Fra feks jenny skavlan på ene enden til anna rasmussen på den andre. Jeg hadde bare trodd og håpt at kristin holdt seg til det jeg forsto som hennes standpunkt. At eksponering og inntekt på barn var en uting. Og på bare noen mnd har hun gått ifra å vise kun en fot eller hånd, til å legge ut en serie med nærbilder av ansikt. Med en undertekst med personlige og private detaljer og milepæler. Det virker som grensen blir mer og mer uklar for henne med tiden for hva som kan deles, og det er igrunnen dette jeg synes er skremmende. Og somsagt tidligere, så er ikke hennes konsept barn og foreldreblogg. Og da burde det ihvertfall ikke være et problem å holde junior borte fra hennes kanaler.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som en del mener at å eksponere barn er at man kan se ansiktet deres. Eksponering er også all info om lifsførselen deres som blir publisert.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett de to episodene.

 

kristin og dennis har bare snakket om deres rolle som foreldre.

ikke vist eller sagt noe om sønnen, annet at de hadde problemer med pass og navn på ungen pga de ikke var gift.

 

 

Anonymkode: 88d99...25d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mye søppel TV de lager i dag. The Cardashians, Ex on the beach, bloggerne, Charterfeber og Gud fader vet hva det heter alt sammen. At noen gidder å se på slik søppel.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, OPIgirl skrev:

Herregud så mye søppel TV de lager i dag. The Cardashians, Ex on the beach, bloggerne, Charterfeber og Gud fader vet hva det heter alt sammen. At noen gidder å se på slik søppel.

Er jo derfor de lager sånn tv,for folk ser på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, OPIgirl skrev:

Herregud så mye søppel TV de lager i dag. The Cardashians, Ex on the beach, bloggerne, Charterfeber og Gud fader vet hva det heter alt sammen. At noen gidder å se på slik søppel.

Er slikt tv folk vil se :) Bloggerne, charterfeber er fine programmet. kjendismødre er veldig fint og koselig program :)😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, solietta skrev:

Er slikt tv folk vil se :) Bloggerne, charterfeber er fine programmet. kjendismødre er veldig fint og koselig program :)😍

Det er slikt TV ungdommen vil se. Stakkars. De vet ikke hva kvalitet er 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BethD skrev:

Er jo derfor de lager sånn tv,for folk ser på det :)

Ikke folk flest. Ungdommer. Navlebeskuende ungdommer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, OPIgirl skrev:

Ikke folk flest. Ungdommer. Navlebeskuende ungdommer.

og hvor gammel er du ? Folk har ulike interesser av å se på TV .. Så ungdommer beskriver du fra og til ? 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, OPIgirl skrev:

Ikke folk flest. Ungdommer. Navlebeskuende ungdommer.

Vil nok ikke være så sikker på at det kun er ungdommer som ser på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, BethD skrev:

Vil nok ikke være så sikker på at det kun er ungdommer som ser på det :)

Enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig mye dritt som de forskjellige TV-kanalene klarer å finne på med alle tenkelige og utenkelige "kjendiser" for å fylle opp sendetiden deres.                      

Anonymkode: 14aa3...bcf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig mye dritt som de forskjellige TV-kanalene klarer å finne på med alle tenkelige og utenkelige "kjendiser" for å fylle opp sendetiden deres.                      

Anonymkode: 14aa3...bcf

Har du sett programmet ? En bra og  koselig serie spør du meg 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Unge Mødre, Charterfeber, Bloggerne etc, men dette programmet var søppel. 

Anonymkode: 10b5a...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det var et koselig program og må si at LAR og JAR er så søte sammen. Jeg håper virkelig at JAR slår seg til ro med Louise. 
 

Men hva får en person til å melde Kristin til barnevernet? Jeg er sjokkert!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, bonsaijenta skrev:

Jeg syns det var et koselig program og må si at LAR og JAR er så søte sammen. Jeg håper virkelig at JAR slår seg til ro med Louise. 
 

Men hva får en person til å melde Kristin til barnevernet? Jeg er sjokkert!

Ja helt ufattelig og lurer på hva som feiler denne damen som meldte dem til barnevernet. ? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2019 den 16.15, AnonymBruker skrev:

Herregud! Hvorfor i all verden gidder folk å følge med på slikt søppel?!

:rasende: 

Anonymkode: 14aa3...bcf

Elsker de 3 damene😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en episode i går. Linni Meister bruker sønnen til å trøste seg når hun er nedfor pga savnet av foreldrene. Jeg skjønner det er vondt men sønnen er et barn. Virker som hun har glemt det. 

Endret av Surikatt
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...