Gå til innhold

Kjendismødre på TV 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syntes det var litt vittig at Linni var så fornøyd ned at sønnen ikke syntes hennes karriere var noe flau. Kjære deg, han er typ 9 år, vent til tenårene du ho-ho! 

Anonymkode: bd307...434

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Surikatt skrev:

Så en episode i går. Linni Meister bruker sønnen til å trøste seg når hun er nedfor pga savnet av foreldrene. Jeg skjønner det er vondt men sønnen er et barn. Virker som hun har glemt det. 

Ja, det er ikke barna som skal ta vare på foreldrene. 

Anonymkode: 7f7da...73a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linni og sønnen bruker toaletter på diverse bensinstasjoner pga oppussing av bad. Morsom seanse 😂

Anonymkode: 4ee9e...72d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si Linni oppfører seg barnslig for alderen, mtp at hun hele tiden gjør det slutt med kjæresten og gjør han sjalu. Men fint å se at hun satte den gamle mannen på plass når sønnen var på toalettet. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det heter Kjendismødre, for for her har vi 3 fedre som virkelig stiller opp 😄 selv om han ene er bonuspappa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.10.2019 den 8.16, Surikatt skrev:

Så en episode i går. Linni Meister bruker sønnen til å trøste seg når hun er nedfor pga savnet av foreldrene. Jeg skjønner det er vondt men sønnen er et barn. Virker som hun har glemt det. 

reagerte på det samme... Sønnen virker veldig empatisk og snill, men virker å ta seg mye av sin mor emosjonelt... 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2019 den 8.42, AnonymBruker skrev:

Nå så jeg bare første episode av Kjendismødre, men da var det jo kun sønnen til Linnie vi så noe av..? Kan hende det blir verre i de neste episodene, men jeg var imponert over hvordan de hadde klart å skjerme sønnen til Kristin og Dennis i programmet. Eneste vi så, var så vidt at vi så han lå i sengen ved siden av Dennis da han fikk bursdagsgaver på senga, men det var bare et lite glimt og ikke på nært hold. 

Det med å tjene penger på barna sine blir jo en annen sak, for det gjør dem jo... 

Anonymkode: d6785...4c1

Jeg syns problemet med Kristin er at hun nå tjener penger på sønnen sin. Noe hun har gått ganske hardt ut i mediene å sagt at hun ikke skal gjøre. 

Anonymkode: 50db1...f0a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det i går. Utrolig kjedelig.. Kan ikke kvinner gjøre noe annet enn å vise at de er mødre?

Anonymkode: 788e6...a7d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det i går. Utrolig kjedelig.. Kan ikke kvinner gjøre noe annet enn å vise at de er mødre?

Anonymkode: 788e6...a7d

Det er ikke akkurat doktorgradskandidater noen av dem.

Anonymkode: 83984...1d7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/25/2019 at 1:47 PM, #Sunrise said:

Synd det heter Kjendismødre, for for her har vi 3 fedre som virkelig stiller opp 😄 selv om han ene er bonuspappa

Tenkte navnet var rart selv, for det handler jo på en måte om 3 foreldrepar (iallfall Riise-paret og Kristin+Dennis) ikke 3 mødre.. 

Anonymkode: 7aa5f...a70

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes også som nevnt tidligere at det virker som Linni gir sønnen litt mye ansvar for hennes følelser. Han er litt liten til å trøste henne når hun gråter.

Anonymkode: b569e...4e7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det er flott at Louise Angelica er åpen om det som kan skje med kroppen etter fødselen. Tøft å ufarliggjøre fødsel på TV.

Jeg synes Linni kan være litt barnslig, men liker at hun er åpen om sorgen rundt dødsfall i familien.

Jeg synes at det står respekt av at Kristin og Dennis takker nei til sponsede produkter til sønnen.

Anonymkode: 4ee9e...72d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at det er flott at Louise Angelica er åpen om det som kan skje med kroppen etter fødselen. Tøft å ufarliggjøre fødsel på TV.

Jeg synes Linni kan være litt barnslig, men liker at hun er åpen om sorgen rundt dødsfall i familien.

Jeg synes at det står respekt av at Kristin og Dennis takker nei til sponsede produkter til sønnen.

Anonymkode: 4ee9e...72d

De tjener vel nok på alle mamma programmene som Kristin+Dennis=baby og kjendismødre.  Og alle meningene om at man ikke skal eksponere barn og sponsede produkter. 

Anonymkode: 50db1...f0a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 24.10.2019 den 19.17, WhiteSwan skrev:

Skal si Linni oppfører seg barnslig for alderen, mtp at hun hele tiden gjør det slutt med kjæresten og gjør han sjalu. Men fint å se at hun satte den gamle mannen på plass når sønnen var på toalettet. 

Jepp, hun oppfører seg fortsatt som en 18 åring. Flaut 🙈 Hun er 34 år og bør snart vokse litt opp. Den påtatte baby stemmen er virkelig ikke søt eller sjarmerende lengere. 

Nei, jeg er ingen feit sjalu gammal kjerring 

Anonymkode: e270d...555

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at det er flott at Louise Angelica er åpen om det som kan skje med kroppen etter fødselen. Tøft å ufarliggjøre fødsel på TV.

Jeg synes Linni kan være litt barnslig, men liker at hun er åpen om sorgen rundt dødsfall i familien.

Jeg synes at det står respekt av at Kristin og Dennis takker nei til sponsede produkter til sønnen.

Anonymkode: 4ee9e...72d

Enig ! Jeg synes Louise er den mest spennende å følge , og den jeg relaterer meg mest til. Det hadde jeg aldri trodd før jeg så på serien. Jeg har fått et godt inntrykk av henne gjennom serien. Hun virker så reflektert og som en flott mamma. I tillegg kan jeg ikke rose henne nok når det gjelder å snakke om kroppen etter fødsel. Det er noe de færreste tenker på, og det har lite fokus. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så episode 4 når den kom ut. Og da sa Linni noe som hun kun hadde Dennis igjen, nå som hele familien hennes var gått bort. Mente hun hadde en bror også?

Anonymkode: 37208...779

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2019 den 13.16, OPIgirl skrev:

Det er slikt TV ungdommen vil se. Stakkars. De vet ikke hva kvalitet er 😂

Hva mener du er kvalitet av det som går på tv..?

Synes det stort sett er ræl på tv. Det eneste jeg ser på når jeg en gang i blant gjør det er "søppel". Det er så godt å bare koble av og se på fjas. Har bare sett litt av en episode med Kjendismødrene, men har f.eks sett endel av Jersey shore, The hills, Bloggerene, Paradise hotel. 

Anonymkode: 490a1...ac0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...