Gå til innhold

Hvor kan man selge brukte sexleketøy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Madde123 skrev:

Å fytti så ekkelt! 
jeg vet ikke, men Finn en side der menn vil kjøpe. Får vel en del penger da..

Tenk på de ekte pikkene da - de har jo vært både her og der …. ja ikke her da, men der og der og oppi... hvem vet

9 timer siden, Grandidosa83 skrev:

Hvem som vil ha andres sexleketøy? 

Har ikke du pult en som har pult før?

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, er som å be om kjønnsykdommer. Er jo bare å kaste :kvalm:

Anonymkode: 278d2...f49

Sånn som vi gjør med brukte menn?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og venninna mi bytta dildo en gang 😂 null stress. Bare litt antibac så går det helt fint! 

Anonymkode: 66cd4...4ad

Og husker du den gangen vi prøvde hverandres kjæreste?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Fr. Akk skrev:

Tenk på de ekte pikkene da - de har jo vært både her og der …. ja ikke her da, men der og der og oppi... hvem vet

Har ikke du pult en som har pult før?

Sånn som vi gjør med brukte menn?

Og husker du den gangen vi prøvde hverandres kjæreste?

Vel, nå har jeg vært med nåværende mann i 6 år, og mannen før der 9 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Men nå er vel ikke sexleketøy vasket i kokende vann over tid, noe som må til for å drepe en hel del bakterier og sporedannende bakterier. Bestikk er i grunn vasket i en oppvaskmaskin som holder høy temperatur over tid. 

Anonymkode: f0d1f...985

Som om peniser blir vasket i kokende vann? Hva med mobilen din? Håndtakene du tar i? Tastaturet? Offentlige rulletrapprekkverk? 
 

Godt jobba TS! Jeg støtter deg fullt og helt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Driver og rydder huset nå, og har tatt en runde gjennom sexleketøyet vårt. 😜 Vi har en god del greier som kanskje har vært brukt et par ganger, men som ikke falt i smak. Noen av tingene er jo dyre og fine ting som det irriterer meg å måtte kaste, det er jo ingenting i veien med de.. 😕

Føler ikke for å legge de ut på finn liksom, med fullt navn og greier.. 😉

Men finnes det et sted man kan selge sånt? I disse gjenbrukstider burde det vel være aktuelt.. 

Ting som Magic Wand, We Vibe og sånt.. 

Noen som vet? Jeg har ikke noe problem med en side der kjøper får vite hvem jeg jeg, men da kun kjøper.. 

Anonymkode: 712c3...b89

Altså... Æsj.. 

Ville du kjøpt brukt sexleketøy? 

Anonymkode: 1e9c8...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en viss forskjell på bestikk, dørhåndtak og ting som skal inn i vagina. Brukte sexleketøy er faktisk søppel.

Anonymkode: 6aabd...8bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som svarer med følelser og ikke hodet her. Et rengjort sexleketøy er da totalt ufarlig! (Selv et som ikke er rengjort er sannsynligvis helt ok om det har ligget en stund) Som andre påpeker her så er tilværelsen vår full av bakterier. Folk går på do uten å vaske hender. Deretter tar de på rekkverk, ren oppvask, frukt i butikken, etc etc etc. Jeg støtter fullt ut ts sitt ønske om å selge sexleketøyet sitt. Det er også miljøvennlig.

Anonymkode: ec813...814

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en viss forskjell på bestikk, dørhåndtak og ting som skal inn i vagina. Brukte sexleketøy er faktisk søppel.

Anonymkode: 6aabd...8bf

Ja er derfor menn ikke liker kvinner som har hatt pult masse menn uten kondom. Er ikke lett å få plass til dobørsten oppi musa for rengjøre heller. Og ikke kan man bruke sterke rensemidler oppi der.😂

Anonymkode: 54948...642

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vask dem, da synker markedsverdi, sjukt, men sant. 

Anonymkode: 00d3c...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet det at selvom du har på deg bukse, så legger du igjen tarmbakteriene dine på alle overflater rumpa di er i kontakt med. Det gjelder også alle andres tarmbakterier. 
Når du tar på et stolsete en annen nettopp har sittet på, får du vedkommendes tarmbakterier på hendene. 

Anonymkode: cd51d...1d7

Det er en grunn til at jeg spriter hendene mine når jeg skal spise i offentligheten. At du ikke forstår forskjellen på å få bakterier på hel hud kontra inn i et sted der det er slimhinne sier bare at du har særdeles dårlig kunnskap om immunforsvar og smittemåter.

Anonymkode: f0d1f...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja er derfor menn ikke liker kvinner som har hatt pult masse menn uten kondom. Er ikke lett å få plass til dobørsten oppi musa for rengjøre heller. Og ikke kan man bruke sterke rensemidler oppi der.😂

Anonymkode: 54948...642

Det ville ikke hjulpet mot infeksjoner å vaske vagina med noen børste eller rensemiddel. Både menn og kvinner bør absolutt teste seg for seksuelt overførbare infeksjoner mellom hver partner. Utovertiss eller innovertiss spiller ingen rolle. Menn greier ikke vaske vekk klamydia selv om de har utovertiss de heller. Jeg er forøvrig helt sjokkert over så manglende kunnskap som du og mange andre har i denne tråden. 

Anonymkode: f0d1f...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og venninna mi bytta dildo en gang 😂 null stress. Bare litt antibac så går det helt fint! 

Anonymkode: 66cd4...4ad

Hvis venninna di er bærer av clostridioides difficile så hjelper det ikke uansett hvor mye antibac du heller over den. Just saying. Da er du blitt bærer av bakterien du også. 

Anonymkode: f0d1f...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge vil bakterier overleve på en vasket og tørket dildo?

Anonymkode: e92ba...d27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...