Gå til innhold

Sex tørke og utroskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tittelen sier sitt, jeg er i et ekteskap, vi har barn hus hund... Ja dere vet, vanlig a4 liv. Jeg er alltid vært sexuell, alltid ønsket mye sex. Jeg leser innlegg på innlegg, om menn som ikke får sex av kona, her er det motsatt.. Han ser ikke på meg, jeg tenner han tydeligvis ikke lenger. Jeg har prøvd, jeg tar vare på meg selv, jeg trener, spiser Sundt, prøver være posetiv osv men han orker ikke, er trøtt.. Og de få gangene i året, så er han ferdig på to minutter så ligg jeg der da. Like forbanna kåt.. Jeg har prøvd leketøy, jeg har snakket med han og det ender alltid med krangel og en spydig så finn deg sex et annet sted da... Og det endte jo dette med til slutt. Jeg fikk meg elsker og livet smiler igjen. Jeg har overskydd,jeg har energi. Jeg takler dagliglivet fordi jeg har ensom begjærer meg. Er det flere som har funnet en sånn løsning? Ja dere går bare syns vondt om meg, men det får gå🙈

Anonymkode: c9175...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sex er limet i et godt kjærlighetsforhold. Når limet er borte så rakner kjærligheten. Dette burde både menn og kvinner tenke på. 

Sextørke fører til utroskap og etter hvert knust kjærlighet og oppløste forhold. 

 

Anonymkode: efc87...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier mer om deg enn han du er sammen med,du gikk nu i hvertfall over grensen og brøt alt som heter tillit. Du tok vel den enkleste veien med å gå bak om ryggen enn å skille deg..

Anonymkode: 27da0...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sex = det blir slutt. Hjelper ikke å skylde på at partneren ikke gjør ditt og datt

Anonymkode: d321c...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte å dra, hadde vært sexuelt frustrert i årevis, ble forsømt. Jeg mistet følelsene. 

Anonymkode: 6c58d...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Bedre å forlate ett forhold/ekteskap enn å være utro bak ryggen til den man har gitt tillit til.. Er så stygt gjort!

Anonymkode: 27da0...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier mer om deg enn han du er sammen med,du gikk nu i hvertfall over grensen og brøt alt som heter tillit. Du tok vel den enkleste veien med å gå bak om ryggen enn å skille deg..

Anonymkode: 27da0...a44

Ja, det er selvsagt bedre å rive opp hus, barn, felles lån og økonomi. Det må da alle skjønne.

Pulingen må ikke forekomme med andre, det trumfer et godt hjem, trygge barn, ellers godt samliv og vennskap, bedre økonomi, osv.

Folk er dummere enn et brød.

Anonymkode: aec59...a21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min verden så river jeg det meste før jeg er utro av meg,går det så langt at forholdet mitt får problemer så snakker vi/kommunikasjon og finnes det ikke en løsning  på problemene så blir det slutt før jeg hadde hatt sex med noen andre. Har opplevd utroskap av eksen min,hun var utro på fest og  noe sånt som jeg følte etterpå vil jeg ikke påføre min beste halvdel,så ondskap finnes ikke meg.

Anonymkode: 27da0...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn var det her også. Jeg var fryktelig sexsuelt frustrert, mannen brydde seg ikke... Men vi er jo lås i familielivet, kan ikke ødelegge det, og vi er jo utrolig glad i hverandre og familien. Så jeg fikk rett og slett lov av mannen min å få meg en elsker. Og det har faktisk hjulpet på samlivet vårt også.

Er utrolig glad i begge mennene, og er helt sikker på at det går an å elske fler enn 1.

Anonymkode: b6a0d...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat sånn var det her også. Jeg var fryktelig sexsuelt frustrert, mannen brydde seg ikke... Men vi er jo lås i familielivet, kan ikke ødelegge det, og vi er jo utrolig glad i hverandre og familien. Så jeg fikk rett og slett lov av mannen min å få meg en elsker. Og det har faktisk hjulpet på samlivet vårt også.

Er utrolig glad i begge mennene, og er helt sikker på at det går an å elske fler enn 1.

Anonymkode: b6a0d...d42

Takk. Ja vi har faktisk pratet om det og han har sagt at da får du finne deg noen andre da... Og jeg tok han vel rimelig på ordet. Og ekteskapet er nå bedre enn noen gang. Jeg slipper å gå med uroen i kroppen og ønsket om sex. Han slipper mitt mas da han ikke har samme behovet... 

Anonymkode: c9175...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet vel ikke nok til å si om dere endte opp med en løsning som begge var happy med, eller om det var en spydig side kommentar som du valgte å ta seriøst. Vet han om dette?

Jeg bør jo være forsiktig med å forfekte ett eller annet "ideal" på andre menneskers samvær. Er det noe alle involverte er happy med, så skal ikke jeg være den som konfronterer konservative religiøse for at de hetser homofilt samliv den ene dagen, mens jeg selv moraliserer om hvordan ekteskap "skal være" den andre dagen.

Når det er sagt, så høres det ut på meg som en type dysfunksjonalitet ble byttet ut med en annen. Er du virkelig så happy som du gir uttrykk for eller aner jeg at du er litt for påståelig om hvor fortreffelig dette er, og at det kommer til å plage deg mer etterhvert nettopp at det ikke er mannen din som du er intim med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts

Jeg forstår deg.

Er selv i lignende situasjon minus at jeg ikke har vært utro. 

Har over flere år nå levd i et forhold der hun er lite interessert i sex. Føler jeg har vært tålmodig og prøvd å tilpasse meg. Men kjenner det tærer på.

Vi har de siste par årene snakket ganske greit sammen om dette selv om det ikke hjelper situasjonen.

Jeg har sagt at jeg føler forholdet dør når sexlivet har forsvunnet. 

Jeg synes ikke du skal være for hard mot deg selv. Selvsagt kan ingen tvinges til å ha sex, men den parten som ikke ønsker sex bør da kunne se at den andre gjør det. Og da bør den enten akseptere at du får sex andre steder eller bryte opp forholdet. Jeg synes ikke det er riktig at han skal "nekte" deg å ha et sexliv fordi han ikke er int i sex. Da får han akseptere at du har det andre steder.

Anonymkode: 69de4...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor aksepterer tørke? Kvinner er som vann i springen, tilgjengelig og gratis. De liker ikke vandre tørste de heller.

Anonymkode: 6992e...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei ts

Jeg forstår deg.

Er selv i lignende situasjon minus at jeg ikke har vært utro. 

Har over flere år nå levd i et forhold der hun er lite interessert i sex. Føler jeg har vært tålmodig og prøvd å tilpasse meg. Men kjenner det tærer på.

Vi har de siste par årene snakket ganske greit sammen om dette selv om det ikke hjelper situasjonen.

Jeg har sagt at jeg føler forholdet dør når sexlivet har forsvunnet. 

Jeg synes ikke du skal være for hard mot deg selv. Selvsagt kan ingen tvinges til å ha sex, men den parten som ikke ønsker sex bør da kunne se at den andre gjør det. Og da bør den enten akseptere at du får sex andre steder eller bryte opp forholdet. Jeg synes ikke det er riktig at han skal "nekte" deg å ha et sexliv fordi han ikke er int i sex. Da får han akseptere at du har det andre steder.

Anonymkode: 69de4...e8a

Takk❤️ jeg er ikke klar for å legge sexlivet mitt på hylla, jeg er virkelig ikke så gammel.. Og jeg har gang pågang tatt dette opp, sagt jeg klarer ikke leve sånn uten noe som helst nærhet... 

Anonymkode: c9175...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...