Gå til innhold

Kvinne 27 og jomfru

Fremhevede innlegg

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

It's hope in a hanging snore. 

Anonymkode: 5acf3...66b

Eggen uttalte det godt han... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke spesielt hvis du har religiøs bakgrunn som tilsier det eller har innvandrerbakgrunn.

Anonymkode: 8c485...b86

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor var du jomfru så lenge? 

Anonymkode: ef273...cf7

Fordi han ikke fikk seg før den tid tenker jeg, blir overrasket dersom det ikke var ufrivillig da vi hannkjønn er klar lenge før vi får oss noe, selv gikk jeg i fjerde klasse da lystene startet å komme - men gikk jo noen tid før jeg fikk noe erfaring.

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ihvertfall ingen jomfuer på min alder (som er rundt 27.) Jeg tenker at om man er jomfru som 27 åring så er det en god grunn til det. Man har ikke sex fordi at det er "kult" som du hinter til her, man har sex fordi alle "normale" mennesker har behov for sex og nærhet. Spesielt hvis man blir forelsket da, som de aller aller fleste har opplevd å være i en alder av 27, gjerne mange ganger også. Har man ikke vært forelsket eller betatt eller fått sjansen med noen før så er det vel fordi det er noe annet galt. Det kan være mye som f.eks utseende da.. 

Har vært forelsket et par ganger men ble ikke noe mer ut av det. Hva tenker du er galt med meg? Det er jo bare å se på gata, absolutt alle får kjærester. Feite, stygge, korte, korthårete, tynnhårete, kvisete menn og kvinner får alle kjæreste. Så at det er utseende som liksom er grunnen blir helt feil.

Anonymkode: 0a0b2...f9d

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært forelsket et par ganger men ble ikke noe mer ut av det. Hva tenker du er galt med meg? Det er jo bare å se på gata, absolutt alle får kjærester. Feite, stygge, korte, korthårete, tynnhårete, kvisete menn og kvinner får alle kjæreste. Så at det er utseende som liksom er grunnen blir helt feil.

Da kan det jo hende du har for høye krav ift ditt eget utseende. Ellers så kan det være at du utstråler usikkerhet. Altså, noe er det jo hvis ikke dette er frivillig  

Gjest Familytree
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan det jo hende du har for høye krav ift ditt eget utseende. Ellers så kan det være at du utstråler usikkerhet. Altså, noe er det jo hvis ikke dette er frivillig  

Det er helt tydelig at hun krever for mye av seg selv, men du gjorde en god observasjon.

Skrevet
4 minutter siden, Familytree skrev:

Det er helt tydelig at hun krever for mye av seg selv, men du gjorde en god observasjon.

Ja tydlig for de som leser, men ikke for ts da. 

Gjest Familytree
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja tydlig for de som leser, men ikke for ts da. 

Sikkert, Jeg vil gjøre en vurdering her. Trygghet kommer fra det som omgir oss og innenfra. Hvis hun har litt usikkerhet, betyr det at hun mottar disse signalene fra begge sektorer. "Jeg er ikke vakker," noens sinn er ikke selvdestruktiv. Denne skadelige meldingen må komme fra et annet sted og forbli i tankene våre. Som magasiner, instagram eller vår egen familie.

Skrevet
4 minutter siden, Familytree skrev:

Sikkert, Jeg vil gjøre en vurdering her. Trygghet kommer fra det som omgir oss og innenfra. Hvis hun har litt usikkerhet, betyr det at hun mottar disse signalene fra begge sektorer. "Jeg er ikke vakker," noens sinn er ikke selvdestruktiv. Denne skadelige meldingen må komme fra et annet sted og forbli i tankene våre. Som magasiner, instagram eller vår egen familie.

Det er jo mange som har kjæreste selvom de er utrygge, har dårlig selvtillit og heller ikke er pene. 

• Liker 2
Gjest Familytree
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo mange som har kjæreste selvom de er utrygge, har dårlig selvtillit og heller ikke er pene

Ja😊 Du har rett, det heter virkeligheten. Vi er ikke såå trygge eller pene (morsomt ord på morsmålet mitt), men dette hindrer oss ikke i å elske

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

De fleste får kjæreste om de vil, selv om de ikke er attraktive. Men det betyr ikke at alle kan bli kjæreste med en modell.

Anonymkode: fddc2...2bc

Skrevet

Ts er som en ren duggfrisk fjellbekk. Ikke som mange andre utpulte klamydia-damer. Hvordan kan dette være negativt??

Anonymkode: afe6b...733

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts er som en ren duggfrisk fjellbekk. Ikke som mange andre utpulte klamydia-damer. Hvordan kan dette være negativt??

Anonymkode: afe6b...733

Det er jo ikke sikkert du hadde syntes hun var så "duggfrisk" om du så henne i virkligheten ? 🤷‍♀️ 

(Skriver det ikke for å være ekkel mot deg ts. Jeg vet ingenting om deg) 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke veldig normalt å være jomfru som 27 åring.... 

Men hva er normalt egentlig? Når det gjelder alt annet også?! Nei det er ikke gjennomsnittet, men heller ikke uvanlig eller «unormalt»

Anonymkode: df7eb...579

Skrevet

Før man slår seg til ro og stifter familie (du har kanskje vært i ro hele livet) så er det greit å finne ut hvilke personlighetstrekk du passer godt med og ikke. Hvilke som kan utfylle dine egne. Mennesker lærer av erfaring. Jeg er vel mer bekymret for det at du antageligvis ikke har flere forhold bak deg. Da hadde jo sex naturligvis fulgt med. Dersom jeg hadde vært singel og klar for å slå meg til ro, hadde jeg vært veldig skeptisk til å starte noe seriøst med deg. 

Anonymkode: ffb36...626

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Før man slår seg til ro og stifter familie (du har kanskje vært i ro hele livet) så er det greit å finne ut hvilke personlighetstrekk du passer godt med og ikke. Hvilke som kan utfylle dine egne. Mennesker lærer av erfaring. Jeg er vel mer bekymret for det at du antageligvis ikke har flere forhold bak deg. Da hadde jo sex naturligvis fulgt med. Dersom jeg hadde vært singel og klar for å slå meg til ro, hadde jeg vært veldig skeptisk til å starte noe seriøst med deg. 

Har vært i ro når det kommer til forhold ja men jeg er utdannet lege og i spesialisering nå. Jeg har også bodd flere år i ulike land og fått opplevd mye. Hvorfor er det bedre å ha hatt sex og forhold enn å være velutdannet og verdensvant? Jeg hadde nok ikke vært interessert i deg heller da du sikkert har lav utdannelse og knapt har vært på sydentur.

Skrevet

Godt voksne jomfruer har ofte noe sosiale sperrer ihht sex. 

Skrevet

Jeg var jomfru til jeg var 20...

Dessverre viste enkelte personer om det og synes det var gøy å mobbe...

Jeg følte at det var noe seriøst galt med meg, jeg hadde ikkr spesielt lyst på sex men ville bare få det overstått. Så jeg hadde sex, med en fyr som var drita full. Det var helt ekstremt smertefullt, jeg tror det må være noe av det vondeste jeg har opplevd og jeg silblødde. 

Jeg fikk skjult mine spor, så fyren merket ingenting. 

Jeg klarte ikke sitte på 4 dager men jeg var bare så lettet over å ha det unnagjort. 

Har aldri litt spesielt glad i sex siden.  Jeg er 35 år nå, gift og skulle gjerne levd uten sex. 

Anonymkode: 8c496...450

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Har vært i ro når det kommer til forhold ja men jeg er utdannet lege og i spesialisering nå. Jeg har også bodd flere år i ulike land og fått opplevd mye. Hvorfor er det bedre å ha hatt sex og forhold enn å være velutdannet og verdensvant? Jeg hadde nok ikke vært interessert i deg heller da du sikkert har lav utdannelse og knapt har vært på sydentur.

Jeg ser ikke at det er en enten/eller greie å ha sex og forhold eller å være velutdannet og verdensvant. Det er nok en ulempe å ha mye bare på den ene siden. 

1. Å ha mye sex og mange forhold uten utdannelse høres ikke ut som en catch.

2. Å ha god utdannelse og være verdensvant, men å ha lite erfaring fra forhold, sex og det å bo sammen med en av motsatt kjønn, ville jeg heller ikke anbefalt. 

Personlig tror jeg et forhold har bedre mulighet til å lykkes dersom det er basert på personlighettrekk som passer sammen i tillegg til å ha de samme verdiene. Om hun tjener mye penger var aldri viktig for meg, men å dra lasset sitt økonomisk har vært et must. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...