Gå til innhold

Kvinne 27 og jomfru

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det rart? Er nok ganske kresen og er heller ikke så sosial. Så det er bare blitt sånn men synes det er litt synd (og flaut).

Anonymkode: 0a0b2...f9d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart nei. Er jo et valg du har valgt å ta ved å være kresen. Jeg respekterer det, og har ingen grunn til å mene noe om det egentlig. Jeg tenker at jeg hadde vært heldig hvis jeg (mann, rundt 30) kunne ha funnet meg en jomfru på min alder. Privilegert. Det hadde vært meg en ære ;) 

Anonymkode: c7cd1...efb

• Liker 3
Skrevet

Det er nok litt merkelig, men det er nok mange menn som er klare for å være den første om muligheten byr seg. hva med å gå utenfor egen komfortsone? tinder kan jo forsøkes, men du vil mest sannsynlig finne de som er ute etter rask sex. hva med via jobb? utdanning? sosiale greier? har du venner? 

Skrevet

Spesielt er det jo. Hadde du vært venninnen min hadde jeg ikke brydd meg, men om du hadde vært mann hadde du vært utelukket for meg.

Anonymkode: 05c82...c5b

• Liker 3
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Spesielt er det jo. Hadde du vært venninnen min hadde jeg ikke brydd meg, men om du hadde vært mann hadde du vært utelukket for meg.

Ganske stereotypisk det du sier, og passer godt inn i forestillingen om at mange kvinner ser etter grunner til å ikke date menn, mens menn ser etter grunner til å ville date en kvinne. Menn virker i snitt rundere i kantene, og ikke fullt så dømmende og forutinntatte.
Tør jeg spørre hvorfor? Det virker i utgangspunktet litt smålig, men ser ut til å være en nokså vanlig holdning blant kvinner.

Anonymkode: 3f97c...9f9

• Liker 2
Gjest ByeByeLove
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det rart? Er nok ganske kresen og er heller ikke så sosial. Så det er bare blitt sånn men synes det er litt synd (og flaut).

Synes ikke det er rart. Det skjer når du er klar for det.

Skrevet

Om man ser på gjennomsitts-debutt alder, så er det ikke normalen.

MEN sex er oppskrytt om man ikke finner «den rette». Altså mange menn kan være «den rette», men bare å ha sex for å ha sex er for meg helt meningsløst. Jeg var selv «gammel», 23 år. Har kun hatt piv-sex med 2 menn, og «rotet» litt med en tredje. Nettopp da jeg ikke vil ha sex med bare en eller annen. Og sex med en mann er litt oppskrytt, orgasme er fantastisk, men de klarer jeg å ordne på egenhånd også 😄

Anonymkode: f891f...a47

• Liker 3
Skrevet

Still virgin. J26

Anonymkode: 07ab5...27b

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, megda skrev:

Det er nok litt merkelig, men det er nok mange menn som er klare for å være den første om muligheten byr seg. hva med å gå utenfor egen komfortsone? tinder kan jo forsøkes, men du vil mest sannsynlig finne de som er ute etter rask sex. hva med via jobb? utdanning? sosiale greier? har du venner? 

Har prøvd tinder og fikk flere tusen likes men følte ikke noe tilbake. Blir for kunstig for meg 😕

Skrevet

Flau har du ingen grunn til å være.

Men hvis årsaken er at du er for kresen så vil du jo kanskje forbli jomfru resten av livet da? Blir du lykkelig av det da? 

Anonymkode: fddc2...2bc

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rart nei. Er jo et valg du har valgt å ta ved å være kresen. Jeg respekterer det, og har ingen grunn til å mene noe om det egentlig. Jeg tenker at jeg hadde vært heldig hvis jeg (mann, rundt 30) kunne ha funnet meg en jomfru på min alder. Privilegert. Det hadde vært meg en ære ;) 

Du får roe ned hormonene, sannsynligheten for at det er du som skal endre situasjonen for TS er tilnærmet lik null...

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke rart og ikke noe å være flau over. Heller positivt vurdert i min bok - selv om det selvsagt er dumt om du selv føler negativt angående det. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Made4u skrev:

Du får roe ned hormonene, sannsynligheten for at det er du som skal endre situasjonen for TS er tilnærmet lik null...

Herregud. Se på det jeg skrev i et større perspektiv enn at det var rettet direkte mot TS. 

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Familytree skrev:

Det er veldig normalt😊

Det er ikke veldig normalt å være jomfru som 27 åring.... 

Anonymkode: ef273...cf7

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Made4u skrev:

It's hope in a hanging snore. 

Anonymkode: 5acf3...66b

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke veldig normalt å være jomfru som 27 åring.... 

I et samfunn hvor det er om å gjøre å være mest mulig seksuell kan det godt være innafor normalen, det er bare det at det ikke ropes så høyt om. Å rope høyt om sex derimot, det er intet nytt.

Anonymkode: 16276...b1a

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I et samfunn hvor det er om å gjøre å være mest mulig seksuell kan det godt være innafor normalen, det er bare det at det ikke ropes så høyt om. Å rope høyt om sex derimot, det er intet nytt.

Anonymkode: 16276...b1a

Jeg kjenner ihvertfall ingen jomfuer på min alder (som er rundt 27.) Jeg tenker at om man er jomfru som 27 åring så er det en god grunn til det. Man har ikke sex fordi at det er "kult" som du hinter til her, man har sex fordi alle "normale" mennesker har behov for sex og nærhet. Spesielt hvis man blir forelsket da, som de aller aller fleste har opplevd å være i en alder av 27, gjerne mange ganger også. Har man ikke vært forelsket eller betatt eller fått sjansen med noen før så er det vel fordi det er noe annet galt. Det kan være mye som f.eks utseende da.. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann her. Jeg var jomfru til 27, og holdt klokelig kjeft om det. Heldigvis var det ikke et tema eller en greie i venneflokken min heller.  Å hatt det unnagjort 8-10 år før, ville nok gjort underverker for ungdomstida mi, men sånn ble det altså ikke.  

Anonymkode: 936b0...d48

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann her. Jeg var jomfru til 27, og holdt klokelig kjeft om det. Heldigvis var det ikke et tema eller en greie i venneflokken min heller.  Å hatt det unnagjort 8-10 år før, ville nok gjort underverker for ungdomstida mi, men sånn ble det altså ikke.  

Anonymkode: 936b0...d48

Hvorfor var du jomfru så lenge? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...