Gå til innhold

Hvor får man kjøpt ordentlige stoler for gamere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sønnen min spiller masse. Nå tenkte jeg å kjøpe en god gamingstol til ham. Den skal han så klart få velge selv, men hvor får man egentlig tak i slikt? IKEA er vel kanskje ikke første adressen? Må ha myke hjul også.

Anonymkode: 2cfc5...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du gjør et enkelt søk på f.eks prisjakt, så dukker det opp masse :) 

Anonymkode: d1946...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha eid rundt 8 gamingstoler i ulike merker og prisklasser må jeg nesten si at det er bedre å kjøpe en god kontorstol.

Anonymkode: 8bdcf...05f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha eid rundt 8 gamingstoler i ulike merker og prisklasser må jeg nesten si at det er bedre å kjøpe en god kontorstol.

Anonymkode: 8bdcf...05f

Kan du utdype? Voldsom slitasje. Jeg har hatt 3 kontorstoler fra IKEA etter 17 år med 3 dager/uken med hjemmekontor.

Anonymkode: 2cfc5...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er gamingstolene på Komplett så tunge? Opp mot 200 kg!?

Anonymkode: 2cfc5...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig mange steder som selger det. Men siden vi allerede nå er i midten av oktober så anbefaler jeg deg å vente til Black friday, kjøpte selv da ifjor. 

Anonymkode: 31c72...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er gamingstolene på Komplett så tunge? Opp mot 200 kg!?

Anonymkode: 2cfc5...99c

De veier jo ikke så mye, det er hvor mye de tåler 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er gamingstolene på Komplett så tunge? Opp mot 200 kg!?

Anonymkode: 2cfc5...99c

Det er hvor mye de tåler. Så en det står vekt 115 kilo på kan tåle en vekt på 115 kilo

Anonymkode: 31c72...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er gamingstolene på Komplett så tunge? Opp mot 200 kg!?

Anonymkode: 2cfc5...99c

Gamingstoler er modellert på racing-seter, så de er veldig store og tunge. :)

TS: jeg er megafornøyd med min fra AK Racing, men skal jeg være ærlig er Markus fra Ikea like god. Men den gir ikke like mye cred i guttegjengen.

Anonymkode: 97f09...8be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Gamingstoler er modellert på racing-seter, så de er veldig store og tunge. :)

TS: jeg er megafornøyd med min fra AK Racing, men skal jeg være ærlig er Markus fra Ikea like god. Men den gir ikke like mye cred i guttegjengen.

Anonymkode: 97f09...8be

Men som andre har sagt her er ikke 200kg riktig vekt for stolen, selv om stolen riktignok er unormalt tung 🤦‍♀️

Anonymkode: 97f09...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god hjelp! Dummer meg heller ut anonymt her enn foran gutten min, hehe. 🤪 Han har bursdag like før jul, så kanskje Black Friday er tingen, ja. Det er i november?

Anonymkode: 2cfc5...99c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Kan anbefale AK Racing. Er kvinne da så vet ikke hva gutta liker 😂Uansett veldig behagelig stol og kult design. Jeg kjøpte selv fra komplett. 

Anonymkode: 9303a...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillekk til komplett, ol. har også Elkjøp og power fysiske stoler i butikken om du vil prøvesitte noen 😄 

Kjøpte en selv på power. Først en litt billigere på elkjøp, hvor hjula knakk (veldig billige plastikk hjul), jeg veier langt under det som var maks vekt 😳 men fikk bytta den. Gikk til power og kjøpte en litt dyrere. Veldig fornøyd, hjul som fungerer 👍🏻 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe en gamingstol er det dummeste du gjør, da de en enormt dyre sammenlignet med hva du får. Det lureste er å kjøpe en god kontorstol som faktisk er laget for å være god å sitte i over lengre tid. Et eksempel er Herman Miller aeron, du kan kjøpte de brukt på finn for rundt 4000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 10/14/2019 at 6:03 PM, AnonymBruker said:

Det er hvor mye de tåler. Så en det står vekt 115 kilo på kan tåle en vekt på 115 kilo

Anonymkode: 31c72...a3c

Jeg har reagert litt på det der, egentlig. Er med i kundeklubben, og stusset litt første gangen jeg fikk beskjed om til bud "gamingstol, maks 150 kg!" Mener de å si noe om kundegruppen, siden det er det første de tar opp?

Endret av Okapi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mange av "gamingstolene" er ubehagelige å sitte i. Jeg har brede skuldre og hofteparti, og føler alltid at stolene er for små.
Jeg kjøper heller gode kontorstoler, og på femten år har jeg bare byttet stol tre ganger, en gang pga stolen var for stor for der den skulle stå.
For øyeblikket bruker jeg en jeg kjøpte for rett under tusenlappen på Skeidar, tror den het Stenseth eller noe sånt.
Låsbar vippefunksjon og justering for høyde. Kan monteres med eller uten armlener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PC-spilling da? Jeg spiller PS4, og sofaen funker helt fint. 

Anonymkode: fe355...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

PC-spilling da? Jeg spiller PS4, og sofaen funker helt fint. 

Anonymkode: fe355...f79

Ja, han er med i en eller annen slags klan og omtaler seg selv som god i alle fall. 😄

Anonymkode: 2cfc5...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...