Gå til innhold

Solas dagbok :)


Gjest sola

Anbefalte innlegg

Hesann sola :lol:

Riktig GODT NYTT ÅR

og takk for hilsen i dagboken min.

Ikke bry deg med de som maser, gi de et skarpt svar så holder de nok opp. Det gjorde jeg, og jeg gleder meg vilt til å overraske stort hvis og når jeg blir gravid :sjarmor:

Håper dere lyktes denne gangen :lol:

Tvi,tvi

Klem fra Håper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o er på dag 19 i dag og begynner allerede å få ømme pupper og det stikker noe helt sinnsykt i nedre delen av magen med jevne mellomrom :o men eggløsningen har jo vært så den kan det da ikke være?????????? ganske intens av og til den stikkingen men ikke kjempevondt da...men hakke kjent SÅÅNN stiikking før :o

det går vel over vil jeg tro :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sola!

Er du 100% sikker på at EL har vært? Hvis ikke så hopp i høyet med en gang :lol: Jeg hadde EL på ca dag 18 jeg i mine sykluser, så det kunne vært fort gjort "å gi opp" for tidlig hvis jeg skulle fulgt de vanlige 14 dagene om du skjønner? Hvis du har hatt EL kan det kanskje være festesmerter du har. Jeg hadde det, og det kjentes ut som EL smerter. Men jeg husker ikke når jeg fikk dem. Jeg håååper så inderlig at dette er din mnd :D

Klemmer og kos fra Sessa (T-24)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

oooops det er jo allerede en måned siden jeg skrev her sist :o må nok se og skjerpe meg litt med denne skrivinga tror jeg :o

det er snart tid for mensen igjen og denne måneden har jeg iallefall ingen store forhåpninger.. har hatt myyye å gjøre myyye å tenke på og glemt alt om el og baby og alt det der.... men snart er det ny syklus og nye muligheter... :hoppe:

har akkurat lest at sessa har født , og sender henne maaaange gratulasjoner :D :D

jeg skal være glad når våren er over og eksamen er unnagjort.. leser for fullt om dagen og de dagene jeg ikke leser da jobber jeg... begynte å jobbe skift nå etter jul og det er litt uvant egentlig men litt herlig og...

:kgsmil: sola :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sola!

Håper at det snart klaffer for dere!!! MEn har man et stressende liv så kan jo det forverre saken- altså at det kan ta lengre tid å bli gravid. Så kanskje det blir lettere etter du er ferdig med stress på skolen og sånn.

Håper iallfall det!!

Vil uansett ønske deg lykke til!!

klem fra viwi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ser ut til å bli lenge mellom hver gang jeg får skrevet noe i denne dagboka... egentlig lurer jeg litt på om jeg skal avslutte denne graviditetsdagboka i allefall for denne gang... er mye stress om dagen .. trodde jeg med god samvittighet kunne jobbe halvt mens jeg gjorde ferdig studiene men det funker bare ikke her i huset nei... så jeg har besluttet at jeg bare må begynne å jobbe fullt igjen og gjøre ferdig studiene på fritida..... :-? var ikke akkurat sånn jeg hadde tenkt meg det men det ser ut til å bli sånn likevel.......................

så oppi alt stresset med jobbing og lesing til studier + oppussing av hus som vi har kjøpt tror jeg at jeg bør legge baby prøvingen på hylla for en stund.... samboern er ikke enig i det men jeg føler det er best til tilværelsen har roet seg litt ned.. og jeg er ferdig med mer studier og pussa opp huset....

så da tror jeg at jeg setter kroken på døra for denne dagboka... men lover å komme sterkere tilbake en annen gang...

sola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...