Gå til innhold

Solas dagbok :)


Gjest sola

Anbefalte innlegg

god morgen... gjesp :roll:

er ikke så vanvittig flink til å skrive i her jeg men skal prøve meg på en liten oppdatering nå..

er på dag 10 nå og kan vel bare begynne å vente på EL snart vil jeg tro..

ellers er alt det samme gamle...har synnsykt vondt i hue og resten av kroppen i dag ..så man skulle ensten tro at jeg brygger på et eller annet..men håper ikke det da .. skal ta to paraset og krype under dyna en time til før jeg drar på jobben.

ha en flott dag allesammen :lol:

:P sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsnen i dagboka mi! Hyggelig at noen stikker innom!! :D

Jeg trives veldig godt med å studere til å bli sosionom - det er utrolig mange muligheter når man er ferdig, man kan bla jobbe innenfor psykiatri, rusomsorg, sykehus, skole, sosialkontor, arbeidskontor, trygdekontor, utekontakt, barnevern, Kif osv.. så som du ser mange muligheter! Jeg tror jeg kommer til å trives med å "være til nytte" for andre mennesker!

Artig å lese i dagboka di, og Lykke til du og!!!! Håper vi kan følge hverandre og at vil lykkes snart begge to!!!! :D

Kos.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD MORGEN..... :lol:

kroppen føles som bly ....herlig at det er fredag iallefall og slutten av uka :D :D

er på dag 11 og har ikke sett snurten av El enda og jeg håper inderlig at den dukker opp i løpet av helga for neste uke skal sambon på kurs og blir borte i 4 dager, og så akkurat i disse EL tider da ..grrrrr :-? :x

thats life....

i helga skal jeg bare slappe av men mååååååååå åpne bøkene mine så jeg får slukt pensumet i noen fag snart..

jeg anbefaler INGEN å studere fullt og jobbe fullt ved siden av nei. men fra etter jul blir det andre saker .. da skal jeg begynne å jobbe 6o % hvis alt går etter planen og det skal bli bare DEIIIILIG :lol: da har jeg iallefall ingen unnskyldning for at jeg syns jeg henger laaangt etter hva jeg burde når det gjelder studier :P

prøver å ikke tenke så mye på graviditet og baby om dagen da og det går gaaanske greit når det er mye annt å gjøre... men det ligger liksom i bakhue hele tida da og blir helt sjuk av å se babyklær og babyutstyr i butikken... suuuukk......

vel vel det var dagens innlegg...og takk Lucky for hilsen i dagboka mi..kjempekoselig :D

ha en fortreffelig dag allesammen :P:P

:P sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:)

er på dag 15 ( tror jeg ...) og har merkelig nok ikke sett noe til EL enda...og bra er jo det da siden sambon er bortreist noen dager... :( så kanskje vi kan treffe EL denne gangen, det hadde vært bra det :)

hadde vært kjeeempegøy å kunne teste to blå før jul ja....men det kan man vel bare drømme om.....hmmm..begynner jeg å bli pessimistisk tro???

i dag har jeg vært endel svimmel...ekkelt, pleier aldri å være det jeg da ...kanskje jeg brygger på noe influensa ??? har følt meg litt groggy i dag ja får håpe det går over til i morgen .....

ha en fortreffelig kveld allesammen :P

:P sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, blir sliten bare av å lese om hverdagen din, jeg :o

Ønsker deg lykke til med prøvingen.

Putt en pute under baken etter... ja du vet... det er det eneste tipset jeg har. Ellers er det masse tips på snartgravid sidene, har du vært der?

Klips + småtten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

{{{{{{{BLI GRAVID FORT OG GALE NÅ VENNEN}}}}}}}}

Ska sende deg støv senere, så da hjelper det ihvertfall :)

Kos deg vennen og vi snakkes snart

stor og goood klem fra meg til deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gooood morgen :roll::P

ja da har nok influensan satt sitt inntog i meg ja.. har kjent at jeg brygga på noe en stund og i går var jeg vraaaak :cry: feber, dundrende huepine og vondt i hele kroppen..hvorfor i all verden skulle jeg få det da hm.. hakke tid :x :x men kunne vel ikke vente meg noe annet siden nesten alle har hatt det på jobben...vel tømte en halv boks med c-vitaminer så i dag er jeg oppegående ja..men fornuften sier jeg skal holde senga eller iallefall holde meg innendørs i dag og i helga - blir litt godt å slappe av et par dager da..

EL inntraff i går tror jeg....( hadde ingen ELtester liggende :evil: ) men tror ikke jeg tar feil av EL slim...så nå har jeg ialllefall testet ut hvordan det er å ligge med beina oppetter veggen he he :oops: satser på at det hjelper :D :D

tusen takk for hilsen i boka mi Perser og Klips :D alltid like koselig når noen skriver en hilsen i boka :D

da skal jeg krype under dyna igjen og sooooove noen timer , det skal jo bare bli deilig det da :D

klem fra :P sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gooood morgen :D

hva er vitsen med å våkne kl 0730 på en søndag???? det har irritert meg en del ganger men må nok bare innse at jeg er morgenfugl- man får se det positive i det det da, man får jo mye mer ut av dagen men av og til kunne det vært godt å sove lenge om morgenen :P

er på dag 20 i syklusen...og da er det bare å vente på at dagene skal krype seg fremover til IKKE mens dag.... tror det blir noen lange dager det :roll:

:P sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sola

Takk for koselig hilsen i boka mi.

Ønsker deg virkelig lykke til denne mnd.

Skjønner deg veldig godt; jeg har og en masse venninner som skal ha / har fått nr 3. Og de er like gamle som meg. Selv om min datter er 3 år så er deres eldste gjerne 7-8 år HJJJEEEELLP.

Men nå ser det jo heldigvis ut som at nr.2 endelig er på vei.

Jeg titter innom dagboka senere, venter spent.

Ha en fin søndag (smorgen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Sola!

Ville bare ønske deg masse lykke til med prøvingen! Håper du har truffet EL denne gang. Spesielt siden du har ligget med beina oppover veggen ;) En ting du kan prøve også er Bisolvon tabletter. Det får du kjøpt på apoteket og er egentlig slimløsende tabletter. Du kan søke om dette inne på www.snartgravid.com, så skjønner du hva jeg mener :)

Kos og klem fra Sessa 29+0 (som brukte Bisolvon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan soooooove for et godt ord om dagen jeg :roll::roll: er nok ikke helt i form etter denna influensas saken enda , er trøtt og småsvimmel om dagen og sliten... har nok blitt litt for mye om dagen ,, skal bare slappe av resten av uka nå, er faktisk sykemeldt ut denne uka.. føler meg som et vrak... :-? sånn gåe det når man prøver å være full av energi hele tiden og skal prøve å få gjort alt man skal på en gang, men nå har jeg skjønt at jeg skal ta det litt med ro noen dager nå og det blir litt godt det :)

ellers er jeg vel på dag....øh..skal vi se 22 blir det vel, og ingen symptomer av noe slag bortsett fra ømme pupper da :wink: men det er jo ikke akkurat sååå uvanlig før man venter (IKKE ) mens :wink:

forventer meg egentlig ingen ting denne syklusen jeg ..merkelig egentlig det ..kanskje det forandrer seg ettervært som dagene mot mensen nærmer seg enda mer...

takk for hilsningen Sessa- det rådet skal prøves ut :D her prøves det meste som kan hjelpe vet du :D

:P sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi :D Blir så glad når jeg ser at noen har skrevet der inne :D

Klem fra Pludre og lille Mirakel 4+5

PS: Sender deg masse lykkebabystøv

Pluss noen ((((((((((((((bli gravid vibber )))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å gosj...jeg er trøtt :-? føler meg som et vrak gitt...er nok sliten.

har vært å shoppa litt i dag og det hjalp jo litt da - ble litt julegavehandling :P

ellers begynner det å krabbe mot mens dag eller IKKE mens dag...veit vi har treffi EL men har ikke store troa på at det har blitt noe frø i magen denne måneden heller ..veit ikke hvorfor jeg har den følelsen men det er nå bare slik da .. ingen spesielle symptomer bortsett fra ømme pupper og litt mensmurring men det er jo ganske vanlig før mensen..

i morra skal jeg kreke meg avgårde på trening , kanskje jeg får igjen litt energi da , er lov å håpe iallefall :D

tror jeg kvelder tiiiiidlig i kveld, er deilig å få soooooove :)

ha en fin kveld folkens :D

:P sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gooood morgen :D

våkna faktisk opplagt og full av energi :D selv om jeg har våkna flere ganger i natt fordi puppene har direkte verka, såd et er nok tydelig vis snart mens tid ... har og så mensmurringer som kommer og går..men forutenom det merker jeg ingenting.

har vært inne på tanken på å prøve en RFSUtest men ...har ikke såååå stor tro på den da ...og er nok litt tidlig ,er jo bare på dag 24..

:P sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sola....

Takk for hilsen i dagboka mi :D

Jeg er fortsatt kvalm i dag, ja - kan ikke skjønne hva det er som "feiler" meg....

Kommer nok til å ta en test i morgen, tenker jeg, eller.... jeg vet ikke helt.... Tempen har steget noe nå, så det er mulig EL netopp har vært også, og da er det jo ikke noen vits i å teste....

Får vel se an tempen i morgen, tenker jeg....

Når er det du venter ikke-mens da???

Får håpe det klaffer for oss begge denne syklusen da - DET hadde vært morro...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja da er jeg på dag 25 og venter egentlig IKKE mens på dag 28 altså mandag.... tida går egentlig ganske fort...

har fortsatt veldig ømme pupper og mensmurring men det er jo ganske vanlig å ha før mensen det da så jeg har egentlig ikke sååå store forhåpninger egentlig selv om jeg veit at vi har treffi EL.. har ingen humørsvingninger som jeg egentlig pleier å ha før mensen ,men det varierer jo litt da... vel uansett om tanta dukker opp så kommer det jo flere sjanser da...

ha en fin dag allesammen og tusen takk for hilsningen i dagboka mi Chiquita og Viwi- kjempekoselig :D

:P sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Sola!!

Spennende å se på mandag!!!! Håper at tanta uteblir!!!!

Jeg er på EL-test dag 3 i dag og det er fortsatt ingen el, så jeg jakter videre! Hadde vært skikkelig artig om du var gravid... jeg har fått for meg at el-tester gjør susen!! Håper jeg har rett!

Ellers får du ha en fin helg! :D Ser frem til å høre om tanta kommer på mandag!

Kos.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HER KOMMER EN LITEN KJAPP OPPDATERING: ingenting spennende har skjedd, fortsatt litt ømme pupper , og ingen mens har dukket opp enda..

håper jo selvfølgelig at den holder seg veeeeeeldig langt unna men er ikke sånn veeeldig opptimistisk da...

hvis den mot alle ods ikke har dukket opp innen tirsdag da skal jeg teste ,men skal iallefall prøøøøve å vente såpass lenge :D

ha en flott kveld allesammen :D

:P sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...