Gå til innhold

Solas dagbok :)


Gjest sola

Anbefalte innlegg

dag 1.............. :x :evil: :cry: :(

det ble ingen to blå denne syklusen heller.... ble kjeeempeskuffa i 5 minutter men så fant jeg ut at det var jo ingenting å stå der å deppe for , for når det ikke har klaffa denna sykulsen er det jo bare å ta fatt på neste syklus med masse opptimisme og godt mot...men litt skuffa blir man jo da likevel :-?

ha en fin kveld allesammen og takk for lykkeønskninger Sessa :)

:P sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

oisann... kjeeempelenge siden jeg har hatt tid til å skrive her nå... har hatt masse å gjøre om dagen og har en hel haug jeg må gjøre i dag og...

er på dag 20 iallefall.....

:P sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen :D

denne morgenen skal jeg virkelig slappe av foran kg en stung og lese alt jeg har gått glipp av de siste ukene..

det har vært veldig mye å gjøre men nå begynner jeg å få litt orden i systemet mitt gitt, og godt er det.. :D

deilig å tenke på at jeg nå har juleferie, og etter nyttår skal jeg bare jobbe 50% mens jeg gjør ferdig studiene mine, det er himmelsk å tenke på det .... :D :D

skal igjennom 7 eksamener til våren så det er jo bare å stå på, skal jo bli godt å bli ferdig med akkurat den biten da...

ellers er jeg på dag 21.. og har hatt ømme pupper siden dag 19, altså sånn ganske vanlig til meg å være...

ha en flott dag allesammen :D

:P sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige innlegg i min dagbok, Sola,

og beklager at jeg ikke har skrevet i din tidligere!!!!

Jeg kan anbefale deg Persona sine eggløsningstester.

Persona: 130 kr for 8 stk

Clearplan: 325 kr for 5 stk

Du trenger bare pinnene, ikke monitoren (som de sikkert kommer til å prøve og overbevise deg om på apoteket). Tiss på pinnen, den dagen teststreken (nærmest tissepinnen) er blå, og ikke kontrollstreken (lengst vekk fra tissepinnen) har du EL. Da slipper du og vurdere som du gjør på CB: "Hmmmm, er de like blå nå mon tro????"

"Oppskriften" hos oss var sex dagen før og dagen etter EL, vet ikke om det har noe og si...... husk folsyre og tran!

Det var alt jeg kunne bidra med.

Resten får dere gjøre selv! :ler:

Lykke til!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Stikker innom en snartur for å ønske deg en kjempegod jul :nisse:

Og så ønsker jeg dere lykke til- kanskje noe hender snart???

klem viwi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takker og bukker for julehilsningen viwi, det var koselig. en riktig god jul til deg og :D

egentlig ikke noe nytt her, har sløva i hele dag virker det som , men har faktisk fått gjort unna masse husarbeid i løpet av dagen når jeg tenker etter :P

tror den helsikes tanta dukker opp snart, det vil si jeg trodde den skulle dukke opp i går for da følte jeg meg litt sånn mensjævlig med murringer og huevondt, men den har forunderlig ikke dukka opp enda.. men kjenner jeg kroppen min godt nok så dukker den nok desverre opp i løpet av helga :( neida jeg er ikke pessimist - bare realistisk :wink: kjenner liksom igjen tegna :wink:

ha en fin kveld allesammen :D

:P sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei......

ingen rød jævel har dukket opp..merkelig nok men så er det jo EGENTLIG i morgen jeg er på dag 28 da...

har mensmurringer og fortsatt litt ømme pupper og litt kvalme fra tid til annen,men det er jo typisk meg når mensen snart skal inntreffe ..

ellers har jeg har masse hvit utflod i dag , uvanlig til meg å være men tar ikke det som noe tegn på noe som helst nei. her er det bestå være realist har jeg funnet ut :Nikke:

ha en fin lørdag allesammen :D

soooooola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD MORGEN :kgsmil:

tusen takk for hilsningen Perser, kjempekoselig. :kgblunk:

fortsatt ingen mens, bare hvit utflod og fortsatt litt ømme pupper, bortsett fra det - ingenting... :enig_animasjon: .

men er jo på dag 28 i dag så da er den nok rett rundt hjørnet- filletanta... :frustrert:

i dag skal aller siste rest av juleforberedelser gjøres unna skal bli godt å bli helt ferdig ja... da kan man bare slappe av og kose seg resten av jula. :kgsmil: :Nikke: :enig_animasjon:

ønsker alle en fortreffelig søndag :kgsmil:

sooooola :Nikke: :kgsmil: :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Sola!

Ønsker deg lykke til med evt testing, og med ønske om en riktig god jul og et enda bedre nyttår!

Masse fra meg :D

Sessa 33+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KANSJE DET ER ÅRETS BESTE JULEGAVE DU FÅR I ÅR??

lYKKE TIL MED TESTING, HOLD OSS OPPDATERT!!!!

Ønsker deg en god jul og et fantastisk godt nyttår me kansje barn i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen :roll:

det bla nok ingen verdens beste julegave i år nei, for mensen kom i går ettermiddag.... :frustrert::frustrert::frustrert:

er så vant med det at jeg blir ikke sååå voldsomt skuffa.. :-? :murvegg::ler:

det er jo nye muligheter og et helt nytt år snart, så kaaaanskje det klaffer med baby i magen i løpet av 2003..satser på det .. :kgsmil: :Nikke::hjerter:

tusen takk for hilsningene Sessa og Pia, kjempekoselig , det varmer. :kgsmil:

ønsker alle en riktig god jul og et kjempe godt nytt år :nisse:

juleklemmer fra sola :kgsmil: :enig_animasjon: :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Heia Sola!!!

Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Vil bare si at 2003 skal bli ditt år :D Skal krysse fingrene for deg og alt annet som kan krysses.

Ønsker deg en Riktig God Jul og et heidundrande Nytt år :nisse:

Klemz fra nurket 16+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TUUUSEN TAKK for alle jule og nyttårshilsninger fra dere. :D

har hatt en strålende jule og nyttårsfeiring, og nå er det igrunn godt å komme tilbake til hverdagens faste rutiner syns jeg .... :P

er på dag 13 og kan nok begynne å se etter eggløsningen ja... :roll::hoppe:

ellers skal jeg jobbe mindre og bruke mer tid på studier dette året, og det skal igrunnen bli deilig det da ... :Nikke:

ønsker alle et KJEEEEMPEGODT NYTTÅR...og en strålende dag. :kgsmil:

nyttårshilsen fra sooooola :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gooood morgen :ler:

skjønner bare ikke hvorfor helgene skal gå sååå fort altså ...og så er det allerede tirsdag i dag... så egentlig går ukedagene veeeldig fort også da :lol:

er på dag 17 og regner med at eggløsningen har dratt sin vei for denne gang.. jobber intenst med å ikke tenke sååå mye på om det har klaffet eller ikke denne månden..men tankene er jo der da... :wink:

begynner å merke at "alle" utenom liksom lurer på hvorfor ikke vi snart skal ha barn og får slengbemerkninger som " ja nå er dte vel snart på tide med familieforøkelse hos dere og..." " det hadde vært artig å bli bestemor snart nå altså" " dere har jo vært sammen sååå lenge nå så da burde det vel snart komme noen barn da???" osv osv...

da kjenner jeg virkelig at jeg blir irritert ja... greit nok når en eller to spør men i de siste månedene har det vært et evig mas hele tiden fra familien rundt oss...og da kjenner jeg at jeg blir litt tafatt. har på følelsen av å bli mønstra opp og ned for å se om jeg har lagt på meg ,ser blek ut og alt sånt...

har liksom ikke involvert noen om at vi prøver å få barn, det er liksom ikke sånn du roper ut til alle venner og familie ...gleder meg jo stoooort til den dagen jeg står der med to blå :hoppe: men det kan ta litt tid og sånn er det jo bare. har vært sammen og forlova med gromgutten i 4 år og bodd sammen like lenge men det er bare positivt synes jeg at man har vært sammen en god stund og har fått tid sammen og trygge på hverandre, det betyr iallefall mye for oss :kgsmil:

ikke er jeg " gammel" heller , er bare 23....og det er da ingen alder?????

vel det var dagens fruuuustrasjon fra meg ja, det hjelper å få et ut litt, da er muligheten stor for at resten av dagen blir bra iallefall :hoppe:

ha en fin dag allesammen :P

sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...