Gå til innhold

Fikk ikke utdrikningslag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, loveli said:

Sorry, hadde ikke trengt å sitere deg. Mesteparten av innlegget mitt var generelt, ikke bare til deg.

Jeg skjønner :) poenget mitt var det kunne være så lite, overraske med å ta med på restaurant, eller kjøpt inn champagne og noe catering. Som ikke behøver å være det dyreste, så jeg forstår Ts, sitte i stua med Pepsi Max høres trist og synes faktisk forlover burde å skjønne at hun må gjøre litt ekstra stas når en god venninne gifter seg.  Ikke noe fancy og dyrt, men litt mer enn det.

Anonymkode: 3f166...4b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Maleficenta said:

Men nå ble det jo middag med venninnene da og det var tydeligvis ikke bra nok... 

Nei. Det var hjemme hos noen og Pepsi Max til drikke.

Anonymkode: 3f166...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars... Du kommer til å få det tungt her i livet. 

Anonymkode: 0daaf...dc1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker mest som du egentlig ikke brydde deg, men så fikk mannen din mer oppmerksomhet enn deg. Jobb litt med din egen misunnelse, dette er en situasjon du har satt deg i selv. 

Anonymkode: 4e0ba...942

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Snop skrev:

Jeg ser ikke problemet med å si fra til forloveren helt fra begynnelsen hva man ser for seg ang. utdrikningslag. Denne situasjonen kunne vært veldig enkelt løst dersom du hadde sagt fra til henne fra første øyeblikk at "jeg vet at det er kort varsel, så jeg forventer ikke noen svære greier, men kanskje noe a la spa/jentekveld på byen/osv som ikke krever mye planlegging"

Veldig fin måte å si det på. Hvorfor gjorde ikke TS det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt på at du er skuffa og lei deg. Men hun er forloveren din, altså en bestevenninne. Kan du ikke være aelig med henne? Er man ikke uten filter rundt bestevenner? 🤔🤗 

Anonymkode: dc254...5d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...