Gå til innhold

Fikk ikke utdrikningslag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke man kan få alt. Man kan ikke gifte seg i løpet av fire uker OG få et topp utdrikningslag. Sånn er det bare. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er som forventet mange som syns jeg er urimelig. Godt å se at noen forstår meg. Og jeg vet at menn tenker GUTTA! og hiver seg rundt. Både min forlover og mannen sin forlover har barn, familie og hele den pakka der, men kun mennene får til å møtes spontant. 

Min forlover og mannens forlover har forøvrig gått i samme klasse siden barneskolen så det ville ikke vært nødvendig for meg å sette dem i kontakt med hverandre. 

Har fått snakket med forloveren min, hun sendte meg en melding og sa at hun selv følte litt på at det ble dumt når han fikk og ikke jeg. Så det er godt da, fått det litt ut og at vi har tenkt det samme :) så hun syns ikke jeg var urimelig.

Rart med det, at folk på forum aldri kan forstå en problemstilling, mens når man snakker med folk i virkeligheten så skjønner de hva du mener. Var nok litt rask med å legge ut her i frustrasjon, lærer aldri. 

Anonymkode: 4c54b...eaf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Jeg skjønner deg veldig veldig godt, ts❤️ Hadde jeg vært forloveren til ei venninne i din situasjon, så hadde jeg ordnet et utdrikningslag, det er faktisk ikke så vanskelig å få til. Jeg hadde kasta meg over saken og sendt ut fellesmld til vennene dine så fort jeg fikk vite om bryllupet, også hadde vi fått til et eller annet hyggelig med bobler i glasset. Kanskje hadde utdrikkingslaget blitt litt annerledes enn når man har mange måneder på seg, men en fest og en overraske skulle det blitt! Men du, ikke la dette kreve så mye energi, ikke la denne følelsen ta over og ødelegge den siste bryllupsplanleggingen, nå skal du bare glede deg og kjenne på en positiv spenning før den store dagen kommer😊 Lykke til med både bryllupsdagen og ekteskapet❤️

Anonymkode: 1398c...ac5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du er lei deg og synes ikke nødvendigvis følelsen er urimelig, men du har gjort det veldig vanskelig for forloveren ved å ha sånn bråhast. Klart det er sårt for deg i kveld.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva? Jeg skjønner deg veldig veldig godt, ts❤️ Hadde jeg vært forloveren til ei venninne i din situasjon, så hadde jeg ordnet et utdrikningslag, det er faktisk ikke så vanskelig å få til. Jeg hadde kasta meg over saken og sendt ut fellesmld til vennene dine så fort jeg fikk vite om bryllupet, også hadde vi fått til et eller annet hyggelig med bobler i glasset. Kanskje hadde utdrikkingslaget blitt litt annerledes enn når man har mange måneder på seg, men en fest og en overraske skulle det blitt! Men du, ikke la dette kreve så mye energi, ikke la denne følelsen ta over og ødelegge den siste bryllupsplanleggingen, nå skal du bare glede deg og kjenne på en positiv spenning før den store dagen kommer😊 Lykke til med både bryllupsdagen og ekteskapet❤️

Anonymkode: 1398c...ac5

Det er ikke så lett å få til en spontan kveld med bobler i glasset for kvinner flest, langt mindre noe mer omfattende. Dessverre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Det er ikke så lett å få til en spontan kveld med bobler i glasset for kvinner flest, langt mindre noe mer omfattende. Dessverre. 

Spontan og spontan, bryllupet ble jo betent for 4 uker siden, så et eller annet hadde vært mulig å få til. Så kunne de som hadde mulighet, være med. Verre er det ikke.

Anonymkode: 1398c...ac5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ts. Jeg skjønner deg veldig godt. Min forlover hadde et år på seg, og tre personer dukket opp til gåtur i byen (?), lunsj på en restaurant og en times båttur på dagtid, med brus. Dette tok i alt tre timer... Tre personer kunne komme, og en måtte gå før båtturen. ✌ Jeg har en stor venninnegjeng, men det var vanskelig å få folk til å komme, så når hun har valgt å invitere aner ikke jeg, men det var sårt og veldig kleint! To av de som kom var ikke nære venninner... 

Dessverre er det ikke alle som er så gode til slike planlegginger, så du får bare godta og smile i morgen. 

Skjønner at deg er surt når samboer får DEN dagen. Men, sårheten vil gå over. :)

Anonymkode: 67832...1ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker er god tid. Jeg har designet og strukturert datasystemer fortere enn det. Du valgte feil forlover, hun er vel ikke løsningsorientert og kreativ nok for en slik oppgave. Det kan gjøres på en dag om du er fokusert. 

Anonymkode: 0ba42...f79

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva? Jeg skjønner deg veldig veldig godt, ts❤️ Hadde jeg vært forloveren til ei venninne i din situasjon, så hadde jeg ordnet et utdrikningslag, det er faktisk ikke så vanskelig å få til. Jeg hadde kasta meg over saken og sendt ut fellesmld til vennene dine så fort jeg fikk vite om bryllupet, også hadde vi fått til et eller annet hyggelig med bobler i glasset. Kanskje hadde utdrikkingslaget blitt litt annerledes enn når man har mange måneder på seg, men en fest og en overraske skulle det blitt! Men du, ikke la dette kreve så mye energi, ikke la denne følelsen ta over og ødelegge den siste bryllupsplanleggingen, nå skal du bare glede deg og kjenne på en positiv spenning før den store dagen kommer😊 Lykke til med både bryllupsdagen og ekteskapet❤️

Anonymkode: 1398c...ac5

Du skal se det ble gjort, men ingen hadde tid og penger å avse på så kort varsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tenker at jeg skulle arrangert mitt eget utdrikningslag? Det er jo halve poenget, at man skal slippe å styre med noe. Jeg sa jo ja før jeg visste at han skulle få et skikkelig lag, nå føles det veldig sårt at det ikke ble noe sånt på meg, jeg har jo alltid ønsket meg det og det vet forloveren min godt. 

Anonymkode: 4c54b...eaf

Bridezillafakter kler deg ikke når du selv har gitt forloverne og gjestene så lite tid seg.

Anonymkode: 23a1d...610

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bridezillafakter kler deg ikke når du selv har gitt forloverne og gjestene så lite tid seg.

Anonymkode: 23a1d...610

Dette var meg. Jeg kom borti anonymknappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fire uker er ikke lang tid. Folk skal rekke litt på den korte tiden, med både gaver, antrekk etc. Og så ordner de et utdrikkingslag for deg, men tydeligvis ikke bra nok, for mannens var bedre... 

Sett heller pris på at noen ville feire deg. Tenk om det ikke kom noen.... 

Anonymkode: 4d149...98a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her syns jeg du er urimelig og selvopptatt. Det er faktisk krevende å arrangerer utd for kvinner. Menn er enkel, litt skrot (i form av kostymer) og alkohol; så har de det gøy og kan ta ting på sparket. Vi derimot; vil ha spa, pynt, mat, utested, rett drikke, rett underholdning- og ikke minst man skal få det til å passe med barnevakt/skole/jobb for alle, samt ha økonomi til å betale. Når du setter en frist, javel; da får du arrangere en «etterfest» i stede. 

Anonymkode: 5eeb5...1b8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er som forventet mange som syns jeg er urimelig. Godt å se at noen forstår meg. Og jeg vet at menn tenker GUTTA! og hiver seg rundt. Både min forlover og mannen sin forlover har barn, familie og hele den pakka der, men kun mennene får til å møtes spontant. 

Min forlover og mannens forlover har forøvrig gått i samme klasse siden barneskolen så det ville ikke vært nødvendig for meg å sette dem i kontakt med hverandre. 

Har fått snakket med forloveren min, hun sendte meg en melding og sa at hun selv følte litt på at det ble dumt når han fikk og ikke jeg. Så det er godt da, fått det litt ut og at vi har tenkt det samme :) så hun syns ikke jeg var urimelig.

Rart med det, at folk på forum aldri kan forstå en problemstilling, mens når man snakker med folk i virkeligheten så skjønner de hva du mener. Var nok litt rask med å legge ut her i frustrasjon, lærer aldri. 

Anonymkode: 4c54b...eaf

Vel, når du stiller spørsmål på et forum så må du faktisk tåle forskjellige meninger. 

Anonymkode: b34c7...eb2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var hun som sa hun ikke rakk å lage i stand på 4 uker, da vil jo ikke jeg være en bridezilla som absolutt måå ha et utdrikningslag. Men kompisen til sambo fikk det til på et knapt døgn.. 

Anonymkode: 4c54b...eaf

Ok, jeg godtar den fullt og helt. Vi arrangerte bryllup i fjor og det tok syv uker, og da jobbet vi som dyr. Hadde jeg fått et utdrikningslag i fanget i løpet av samme tid hadde jeg ikke visst om jeg skulle le eller gråte. 

Anonymkode: 2aeaa...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

⬆️ Selvsagt borgerlig, ellers hadde det vært komplett umulig. 
og menn har bare ikke den samme følelsen, de rekker det de vil. (Uten forkleinelse for dem, de rekker det de vil og dét er misunnelsesverdig. De utsetter ikke en uke fordi de ikke finner antrekk etc). 

Anonymkode: 2aeaa...1c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

⬆️ Selvsagt borgerlig, ellers hadde det vært komplett umulig. 
og menn har bare ikke den samme følelsen, de rekker det de vil. (Uten forkleinelse for dem, de rekker det de vil og dét er misunnelsesverdig. De utsetter ikke en uke fordi de ikke finner antrekk etc). 

Anonymkode: 2aeaa...1c6

Vi skal gifte oss i kirken. Hvorfor er det umulig på så kort tid? 

Anonymkode: 4c54b...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...