Gå til innhold

Fikk ikke utdrikningslag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er som forventet mange som syns jeg er urimelig. Godt å se at noen forstår meg. Og jeg vet at menn tenker GUTTA! og hiver seg rundt. Både min forlover og mannen sin forlover har barn, familie og hele den pakka der, men kun mennene får til å møtes spontant. 

Min forlover og mannens forlover har forøvrig gått i samme klasse siden barneskolen så det ville ikke vært nødvendig for meg å sette dem i kontakt med hverandre. 

Har fått snakket med forloveren min, hun sendte meg en melding og sa at hun selv følte litt på at det ble dumt når han fikk og ikke jeg. Så det er godt da, fått det litt ut og at vi har tenkt det samme :) så hun syns ikke jeg var urimelig.

Rart med det, at folk på forum aldri kan forstå en problemstilling, mens når man snakker med folk i virkeligheten så skjønner de hva du mener. Var nok litt rask med å legge ut her i frustrasjon, lærer aldri. 

Anonymkode: 4c54b...eaf

Folk tolker en tekst på ulike måter. Det handler ikke om at folk ikke forstår. Alltid bedre å snakke sammen. 

Anonymkode: 2fa8a...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er som forventet mange som syns jeg er urimelig. Godt å se at noen forstår meg. Og jeg vet at menn tenker GUTTA! og hiver seg rundt. Både min forlover og mannen sin forlover har barn, familie og hele den pakka der, men kun mennene får til å møtes spontant. 

Min forlover og mannens forlover har forøvrig gått i samme klasse siden barneskolen så det ville ikke vært nødvendig for meg å sette dem i kontakt med hverandre. 

Har fått snakket med forloveren min, hun sendte meg en melding og sa at hun selv følte litt på at det ble dumt når han fikk og ikke jeg. Så det er godt da, fått det litt ut og at vi har tenkt det samme :) så hun syns ikke jeg var urimelig.

Rart med det, at folk på forum aldri kan forstå en problemstilling, mens når man snakker med folk i virkeligheten så skjønner de hva du mener. Var nok litt rask med å legge ut her i frustrasjon, lærer aldri. 

Anonymkode: 4c54b...eaf

De har sannsynligvis koner som er greie og tar barna selv om mannen plutselig skal ut. Er ikke sikkert mennene er like greie til å ta barna på kort varsel om kona vil ut...

Anonymkode: 42435...c09

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var så forferdelig viktig for deg med et ordentlig utdrikningslag, så burde du ikke ha et hastebryllup. Da får du jo gi folk nok tid til å ordne et til bridezillaen. 

Anonymkode: 8741e...212

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva betyr vel en fyllefest når man har funnet drømmemannen og skal gifte seg med han om 4 uker?

Anonymkode: 125fc...700

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lettere for menn å møtes spontant enn det er for kvinner dessverre.

Har folka i vennekretsen barn? Kvinner prioritere ofte familien over venner. Og mannfolk har enklere for å la kona ta seg av hjemmet en dag, enn omvendt. Mange menn føler de blir brukt som barnevakt når de tar seg av egne barn helt alene. Dette uttrykket blir aldri brukt når kvinner er hjemme alene med egne barn...

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og min samboer bestemte oss i hui og hast for å gifte oss for 4 uker siden. Bryllupet står om én uke. 

Min forlover var tidlig ute med å si at nå rakk hun ikke å planlegge noe utdrikningslag. Hun foreslo en venninnekveld isteden, og det er imorgen, altså på en søndag. Pepsi max i glasset, og det kommer 6 stykker. 

Min samboer sin forlover bestemte seg for 2 dager siden for å ha utdrikningslag for ham idag. De fikk fikset ham fri fra jobb, jeg var med å planlegge og syns det var stas å få hjelpe til. Invitasjon ble sendt på sms 18 timer før det skulle begynne og det er 12-15 personer med. De har hatt kostymer, aktiviteter, og en plan på hele dagen og kvelden. 

Nå kjenner jeg at jeg er superskuffet over min forlover. Jeg hadde faktisk et lite håp om at hun og et par andre hadde stelt i stand noe surprise til meg hjemme da jeg kom hjem fra å ha kjørt sambo dit han skulle idag, og så kunne begge lagene møtes på det lokale utestedet ikveld. Jeg har alltid hatt lyst på et gøy utdrikningslag, men vi så jo for oss at det ikke ble noe nå siden det ble så kort varsel før vi giftet oss, men jeg kjenner nå at jeg er skikkelig skuffet likevel, når sambo sin forlover fikk det til på et døgn. At de ikke kunne snakket sammen og ordnet litt, jeg vet at alle har fri i helgen og mann hjemme til å ta seg av ungene :(

 

Vet ikke hvor jeg vil med dette, kanskje dere syns jeg er urimelig, men jeg vil bare få det ut. Er så skuffet at jeg gråter. Syns det er stas at sambo får oppleve utdrikningslag, men samtidig veldig sårt at jeg ikke får det når jeg alltid har gledet meg til det :(

Anonymkode: 4c54b...eaf

Kommunikasjon? Du kunne sagt til forlover at du ikke var fornøyd eller hva du ønsket. Folk er ikke tankelesere. Du er heldig som har alt du trenger, har venninner og får gifte deg om en uke. Noe jeg bare kan se langt etter...

Anonymkode: 84a28...f3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fikk dere så hastverk med å gifte dere?
Kan du ikke ha utdrikningslag etter bryllupet? Ikke ideelt, men en god løsning siden dere gifter dere på kort varsel.

Anonymkode: f58fd...3b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er som forventet mange som syns jeg er urimelig. Godt å se at noen forstår meg. Og jeg vet at menn tenker GUTTA! og hiver seg rundt. Både min forlover og mannen sin forlover har barn, familie og hele den pakka der, men kun mennene får til å møtes spontant. 

Min forlover og mannens forlover har forøvrig gått i samme klasse siden barneskolen så det ville ikke vært nødvendig for meg å sette dem i kontakt med hverandre. 

Har fått snakket med forloveren min, hun sendte meg en melding og sa at hun selv følte litt på at det ble dumt når han fikk og ikke jeg. Så det er godt da, fått det litt ut og at vi har tenkt det samme :) så hun syns ikke jeg var urimelig.

Rart med det, at folk på forum aldri kan forstå en problemstilling, mens når man snakker med folk i virkeligheten så skjønner de hva du mener. Var nok litt rask med å legge ut her i frustrasjon, lærer aldri. 

Anonymkode: 4c54b...eaf

Falt deg inn at flesteparten jatter med og er konfliktsky? Er en grunn til at folk spyr ut misnøye om bryllupsfester her inne, men sier til selve brudeparet at det var jo en såå fin fest..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor måtte dere absolutt sitte der med kun Pepsi Max ? 😂 den skjønte jeg ikke.

Anonymkode: f408c...fe5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du gifter deg på så kort varsel kan du ikke forvente annet. Skal forloveren din snu hele livet sitt på hodet fordi du ønsker en fest før du gifter deg?   Syns hun var grei som klarte å få til en venninnekveld på så kort varsel. Vær fornøyd, ikke hennes feil at du skal ha hastebryllup!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 hours ago, AnonymBruker said:

4 uker er god tid. Jeg har designet og strukturert datasystemer fortere enn det. Du valgte feil forlover, hun er vel ikke løsningsorientert og kreativ nok for en slik oppgave. Det kan gjøres på en dag om du er fokusert. 

Anonymkode: 0ba42...f79

Denne. Kanskje ikke alle kan komme, men sånn er det jonalltid uansett hvor godt tid man inviterer.

hvis det er spa dag man vil ha kan man dra på the well f eks der må man ikke be#tille noe på forveien.

Det tar heller ikke lange stunden å gå på vinmonopolet. Eller kjøpe inn litt pynt og mat. Eller bestille bord på en fin re#turant.

 

det handler om å være kreativ. Det handler ikke om at om utdrikningslag skal svær og stor men at man blitt satt stas på.

det kan fint gjøres med få nære venninner som med mange.

Anonymkode: 3f166...4b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Denne. Kanskje ikke alle kan komme, men sånn er det jonalltid uansett hvor godt tid man inviterer.

hvis det er spa dag man vil ha kan man dra på the well f eks der må man ikke be#tille noe på forveien.

Det tar heller ikke lange stunden å gå på vinmonopolet. Eller kjøpe inn litt pynt og mat. Eller bestille bord på en fin re#turant.

 

det handler om å være kreativ. Det handler ikke om at om utdrikningslag skal svær og stor men at man blitt satt stas på.

det kan fint gjøres med få nære venninner som med mange.

Anonymkode: 3f166...4b5

Eller dyr.

Anonymkode: 3f166...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne. Kanskje ikke alle kan komme, men sånn er det jonalltid uansett hvor godt tid man inviterer.

hvis det er spa dag man vil ha kan man dra på the well f eks der må man ikke be#tille noe på forveien.

Det tar heller ikke lange stunden å gå på vinmonopolet. Eller kjøpe inn litt pynt og mat. Eller bestille bord på en fin re#turant.

 

det handler om å være kreativ. Det handler ikke om at om utdrikningslag skal svær og stor men at man blitt satt stas på.

det kan fint gjøres med få nære venninner som med mange.

Anonymkode: 3f166...4b5

Litt kjipt å stelle istand dritmye greier når bare 2 kommer. Hva faen er vitsen uansett, forurense med plastdilldall for at bruden skal føle seg litt bedre? I disse miljøtider er det bare bra at det ikke ble kastet rundt med microplast.

Kvinner hiver seg ikke rundt for slike ting dersom de har familie. Dessverre kanskje, men det burde man da vite når man gifter seg på 4 uker...

Og kvinner har mindre tilbøyelighet til å være med på ting de selv ikke liker. Noen vil ikke være med på karaoke. Noen vil ikke på strippebar. Noen vil ikke på spa. Noen vil ikke reise så langt. Noen vil ikke la bruden hoppe i strikk. 90% av damene klager på dato. Eller klokkeslett. Det kommer alltid avlysninger i siste liten pga syke barn. Altså... kvinner er litt kjipere enn menn stort sett. Sorry. Mannfolk kaster seg rundt og blir med på morroa uten å klage og mene noe om det som skjer.

Og kvinner bruker mest penger på familien i tillegg. The Well/spa koster fort 1000,-. Med mat og drikke fort 1500,-. Jeg har arrangert tre utdrikningslag og alle gangene har over halvparten reagert og latt være å komme hvis det kostet mer enn 400,-. Dette er damer i full jobb og grei inntekt. 

Den siste gangen gadd jeg ikke å prøve å få med alle på alt. Jeg gav opp. Vi var 18 stykker. Etter mye om og men ble det til at jeg bare sa hvor vi var til hvilken tid, så fikk de komme på de aktivitetene de ville selv gjennom dagen. Alle betalte da for seg selv på de forskjellige aktivitetene og jeg la ut for bruden. Herrefred så jævelig det var å arrangere for så mange damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, loveli said:

Litt kjipt å stelle istand dritmye greier når bare 2 kommer. Hva faen er vitsen uansett, forurense med plastdilldall for at bruden skal føle seg litt bedre? I disse miljøtider er det bare bra at det ikke ble kastet rundt med microplast.

Kvinner hiver seg ikke rundt for slike ting dersom de har familie. Dessverre kanskje, men det burde man da vite når man gifter seg på 4 uker...

Og kvinner har mindre tilbøyelighet til å være med på ting de selv ikke liker. Noen vil ikke være med på karaoke. Noen vil ikke på strippebar. Noen vil ikke på spa. Noen vil ikke reise så langt. Noen vil ikke la bruden hoppe i strikk. 90% av damene klager på dato. Eller klokkeslett. Det kommer alltid avlysninger i siste liten pga syke barn. Altså... kvinner er litt kjipere enn menn stort sett. Sorry. Mannfolk kaster seg rundt og blir med på morroa uten å klage og mene noe om det som skjer.

Og kvinner bruker mest penger på familien i tillegg. The Well/spa koster fort 1000,-. Med mat og drikke fort 1500,-. Jeg har arrangert tre utdrikningslag og alle gangene har over halvparten reagert og latt være å komme hvis det kostet mer enn 400,-. Dette er damer i full jobb og grei inntekt. 

Den siste gangen gadd jeg ikke å prøve å få med alle på alt. Jeg gav opp. Vi var 18 stykker. Etter mye om og men ble det til at jeg bare sa hvor vi var til hvilken tid, så fikk de komme på de aktivitetene de ville selv gjennom dagen. Alle betalte da for seg selv på de forskjellige aktivitetene og jeg la ut for bruden. Herrefred så jævelig det var å arrangere for så mange damer.

Du får lese det var allerede 6 stk som skulle komme og jeg skriver at det behøver ikke å svære og dyre ting.

Bare litt ekstra effort når venninne di skal gifte seg, ha noe ekstra god til maten og noe ekstra godt i glasset. Behøver ikke å være mer, tviler Ts forventet at hun skulle hoppe i fallskjerm eller bo på hotel hele helgen.

Anonymkode: 3f166...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får lese det var allerede 6 stk som skulle komme og jeg skriver at det behøver ikke å svære og dyre ting.

Bare litt ekstra effort når venninne di skal gifte seg, ha noe ekstra god til maten og noe ekstra godt i glasset. Behøver ikke å være mer, tviler Ts forventet at hun skulle hoppe i fallskjerm eller bo på hotel hele helgen.

Anonymkode: 3f166...4b5

Sorry, hadde ikke trengt å sitere deg. Mesteparten av innlegget mitt var generelt, ikke bare til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet med å si fra til forloveren helt fra begynnelsen hva man ser for seg ang. utdrikningslag. Denne situasjonen kunne vært veldig enkelt løst dersom du hadde sagt fra til henne fra første øyeblikk at "jeg vet at det er kort varsel, så jeg forventer ikke noen svære greier, men kanskje noe a la spa/jentekveld på byen/osv som ikke krever mye planlegging"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne. Kanskje ikke alle kan komme, men sånn er det jonalltid uansett hvor godt tid man inviterer.

hvis det er spa dag man vil ha kan man dra på the well f eks der må man ikke be#tille noe på forveien.

Det tar heller ikke lange stunden å gå på vinmonopolet. Eller kjøpe inn litt pynt og mat. Eller bestille bord på en fin re#turant.

 

det handler om å være kreativ. Det handler ikke om at om utdrikningslag skal svær og stor men at man blitt satt stas på.

det kan fint gjøres med få nære venninner som med mange.

Anonymkode: 3f166...4b5

Men nå ble det jo middag med venninnene da og det var tydeligvis ikke bra nok... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...