Gå til innhold

Kjæreste med skade som gjør at han ikke kan ha sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Kjæresten min har i 1-2 måneder hatt noe han beskriver som et kutt/lite sår på penis, og sier dermed at vi ikke kan ha sex... Fordi han får vondt av å dra forhuden tilbake. Dette har jeg såklart forståelse for, men burde han ikke ta en tur til legen når det har vart så lenge? Vi har hatt det noen ganger (hadde en pause på 2 uker først), men for det meste ikke, så burde ikke ha irritert det så mye. Selv sier han at det ikke er noe å dra til legen for, men er jo grense på hvor lenge et sår skal vare...

Anonymkode: 6ff43...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han burde dra til legen jo.  Skal vel egentlig ikke ta så langt tid for sår å gro, men det kan være fra person til person, eller hvor det er på kroppen. Han burde sjekke det ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Dersom det får være i ro skal det normalt sett gro raskere i dette området enn andre steder på kroppen. Skjønner at han ikke ivrer etter å gå til legen. Han bør i det minste ha på desinfiserende salve, og et plaster som gjør at stedet holdes fuktig, og får være i absolutt ro. Men etter så lang tid er nok beste råd å gå til legen. 

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fare for at tisseluren hannes blir infisert og må amputeres. Jeg anbefaler absolutt å dra til en lege, eller kanskje til han derre typen til Martha Louise, tror han er healer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp i det minste en sårsalve på apoteket. Det kan enten være bacimycin, som er antibakteriell, "rumpesalve" som brukes til småbarn med sårhet nedentil eller alminnelig zinksalve som en får på dagligvarebutikken. Bruker alltid zink på småsår selv, for det har god effekt, selv om det er noe klissete greier å ha på. 

De fleste legekontor har ekonsultasjon der en kan skrive til legen. Jeg vil tro legen kan anbefale noe reseptfritt i første omgang, som ikke krever undersøkelse. Han bør også høre om det anbefales 100% ro på området en stund etter det gror til, eller om han bør trekke tilbake og tøye vevet for å ikke få stiv og hard (pun NOT intended) arrdannelse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ganske lang tid det er snakk om, men hvis kuttet sitter litt keitete til, så kan det jo hende at det rippes opp når han har ereksjon om natta, og det strammer til der nede, samtidig som man vrir og vender litt på seg. 

Hadde uansett hørt med lege for tips. Det kan jo være en del bakterier og svineri nedi der man helst ikke vil ha i blodomløpet, så veldig greit å få gjort noe med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være sopp, og da vil både antibakteriell salve og zinksalve forverre hele greia. Dra til legen, for pokker!

Anonymkode: 1099d...2c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir han bare sur hvis jeg tar det opp, og han skal absolutt ikke til legen.. Jaja... 

Men takk for alle svar!

Anonymkode: 6ff43...104

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...