ARima Skrevet 14. desember 2022 #521 Del Skrevet 14. desember 2022 Elsker Irmelin ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 26. desember 2022 #522 Del Skrevet 26. desember 2022 Hun Marthe har så sykt Botox og fillers. Synes det er spesielt at en som strever sånn med kronisk sykdom og plager, velger å sprøyte kroppen sin full med stoffer man ikke vet langtidsvirkningene på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shokko Skrevet 26. desember 2022 #523 Del Skrevet 26. desember 2022 Maydis8 skrev (1 time siden): Hun Marthe har så sykt Botox og fillers. Synes det er spesielt at en som strever sånn med kronisk sykdom og plager, velger å sprøyte kroppen sin full med stoffer man ikke vet langtidsvirkningene på. Godt mulig hun har både botox og fillers ja, men hun bruker ALLTID filter også. Har prøvd noen av filterne hun bruker og jeg ser heeelt annerledes ut. Så sykt unødvendig med den filterbruken altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 26. desember 2022 #524 Del Skrevet 26. desember 2022 Shokko skrev (2 timer siden): Godt mulig hun har både botox og fillers ja, men hun bruker ALLTID filter også. Har prøvd noen av filterne hun bruker og jeg ser heeelt annerledes ut. Så sykt unødvendig med den filterbruken altså! Så enig. Både Marthe og hun Evy er helt ekstreme på filterbruk. Det ser utrolig spesielt ut hver gang de er pålogget. Og det blir rett og slett for dumt. De er voksne damer, som skal være forbilder for andre. Skjerpings! Er de så misfornøyde med eget utseendet? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 26. desember 2022 #525 Del Skrevet 26. desember 2022 4 hours ago, Maydis8 said: Hun Marthe har så sykt Botox og fillers. Synes det er spesielt at en som strever sånn med kronisk sykdom og plager, velger å sprøyte kroppen sin full med stoffer man ikke vet langtidsvirkningene på. Hvem er Marthe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 26. desember 2022 #526 Del Skrevet 26. desember 2022 Linye skrev (3 minutter siden): Hvem er Marthe? Marthe Krog eller hva hun heter. Hun som bor på Tåsen i Oslo. Kronisk syk. Venninne med eksen til David Eriksen. Var på i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shokko Skrevet 26. desember 2022 #527 Del Skrevet 26. desember 2022 Linye skrev (16 minutter siden): Hvem er Marthe? MagmalouMarthe . Litt usikker på om hun vlogget på Foreldrebanden, hun pleier vel å være på Happymommysquad eller hva de heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shokko Skrevet 26. desember 2022 #528 Del Skrevet 26. desember 2022 Maydis8 skrev (26 minutter siden): Så enig. Både Marthe og hun Evy er helt ekstreme på filterbruk. Det ser utrolig spesielt ut hver gang de er pålogget. Og det blir rett og slett for dumt. De er voksne damer, som skal være forbilder for andre. Skjerpings! Er de så misfornøyde med eget utseendet? Ja, det er utrolig synd. Når man ser bilder andre har tatt ser de jo så annerledes ut. Pene damer som absolutt ikke trenger å bruke filter. Det trenger ingen forøvrig, men i hvert fall ikke de som vlogger fast på enkelte kanaler. Blir for dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 31. desember 2022 #529 Del Skrevet 31. desember 2022 Birdo skrev (På 8.12.2022 den 7.56): Å nei, enda en ny som skal prøve altfor hardt😮💨 Hvem er det du mener? Christina, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 31. desember 2022 #530 Del Skrevet 31. desember 2022 Kaisamaia skrev (6 timer siden): Hvem er det du mener? Christina, liksom? Ja, første dagen hennes prøvde hun altfor hardt å være morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 31. desember 2022 #531 Del Skrevet 31. desember 2022 Birdo skrev (1 time siden): Ja, første dagen hennes prøvde hun altfor hardt å være morsom. Når man vet bare litt av alt hun står i, synes jeg ikke kritikken er berettiget. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 31. desember 2022 #532 Del Skrevet 31. desember 2022 EllaSays skrev (25 minutter siden): Når man vet bare litt av alt hun står i, synes jeg ikke kritikken er berettiget. Kan man ikke mene at noen prøver for hardt for egens mening, fordi personen står i div? Jeg har ikke skrevet noe stygt om henne, bare at jeg er lei nye folk som skal prøve så inderlig hardt å være morsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 31. desember 2022 #533 Del Skrevet 31. desember 2022 Birdo skrev (54 minutter siden): Kan man ikke mene at noen prøver for hardt for egens mening, fordi personen står i div? Jeg har ikke skrevet noe stygt om henne, bare at jeg er lei nye folk som skal prøve så inderlig hardt å være morsomme. Joda, og jeg ser poenget ditt nå. Første kommentaren var bare litt ufølsom, synes jeg, ifht at hun virkelig har en belastende hverdag . Mange måter å si ting på 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 18. mars 2023 #534 Del Skrevet 18. mars 2023 Herregud, fikk helt spader av hun som var med i går, fredag 17/3! Hun trenger å få flere barn å fokusere på. Det er ikke sunt å styre så mye med en unge. Hvordan skal neste generasjon bli om dette blir normen. Jeg mister troen på menneskeheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 19. juni 2023 #535 Del Skrevet 19. juni 2023 Spyflua skrev (På 18.3.2023 den 10.34): Herregud, fikk helt spader av hun som var med i går, fredag 17/3! Hun trenger å få flere barn å fokusere på. Det er ikke sunt å styre så mye med en unge. Hvordan skal neste generasjon bli om dette blir normen. Jeg mister troen på menneskeheten. Hvem var det? 😊 Hun har jo god tid med ett barn, så skjønner henne. 😊💓 Men nå husker jeg ikke hvem det var da. Hun i dag starter dagen flott med kun glansbilder/videoer... Er ikke foreldrebanden ment for å skulle vise alle sider av foreldrelivet? ☺️ Jeg er nok bare misunnelig for at hun (tilsynelatende) har så mye energi. 😪💓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. juni 2023 #536 Del Skrevet 19. juni 2023 Spyflua skrev (På 18.3.2023 den 10.34): Herregud, fikk helt spader av hun som var med i går, fredag 17/3! Hun trenger å få flere barn å fokusere på. Det er ikke sunt å styre så mye med en unge. Hvordan skal neste generasjon bli om dette blir normen. Jeg mister troen på menneskeheten. Herlighet for en merkelig kommentar . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mårran Skrevet 19. juni 2023 #537 Del Skrevet 19. juni 2023 (endret) Sandra, ny banditt. Hvorfor er hun valgt som nytt medlem? Treningsnarkoman som drikker proteinshake og reklamerer for kollagenpulver. Hun reklamerer for en bok som oppfordrer til borgervern. En bok om en kriminell mann som, med mannegruppa Ottar i ryggen, har brutt norsk lov og menneskers rettssikkerhet. Han er straffedømt, men mener han er hevet over loven. Hun virker enkel. Og hun minner om hundre andre i flere andre mødrekanaler. Synes det bryter med Foreldrebandens stil. Endret 19. juni 2023 av Mårran Skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 23. juni 2023 #538 Del Skrevet 23. juni 2023 Mårran skrev (På 19.6.2023 den 13.05): Sandra, ny banditt. Hvorfor er hun valgt som nytt medlem? Treningsnarkoman som drikker proteinshake og reklamerer for kollagenpulver. Hun reklamerer for en bok som oppfordrer til borgervern. En bok om en kriminell mann som, med mannegruppa Ottar i ryggen, har brutt norsk lov og menneskers rettssikkerhet. Han er straffedømt, men mener han er hevet over loven. Hun virker enkel. Og hun minner om hundre andre i flere andre mødrekanaler. Synes det bryter med Foreldrebandens stil. SÅ ENIG! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå