Gå til innhold

Mammabanden/Foreldrebanden


Andrea89

Anbefalte innlegg

abderitt skrev (1 minutt siden):

Katrine blir fast gjestesnappar på foreldrebanden no 🥰

Det blir eit kjært fjes som dukkar opp i ny og ne! Gler meg til å følge ho! 

Jublet da jeg så det🥳 Håper hun vil gjeste ofte!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjesten i går - spennende å se! Men fyy, for noen priser?! Betaler seriøst folk mellom 36 og 51K for å ha med seg noen på fødsel?😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Birdo said:

Gjesten i går - spennende å se! Men fyy, for noen priser?! Betaler seriøst folk mellom 36 og 51K for å ha med seg noen på fødsel?😳

Det tror jeg nok. De holder jo av en person i flere uker 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens gjest kommer med et kjempetips til alle som har hengende ansikt, store porer og allergiske øyne: Gni frossen agurk på huden. 

Det gir, i følge gjesten, ansiktsløftning, minimerer porer og fjerner allergisk reaksjon i øynene. 

Sitat

Sakset fra KK

Hudlege Jon Langeland ved Hudklinikken sier at han ikke vil anbefale verken frossen agurk eller isbiter direkte på huden. 

– I prinsippet kan man lettere få en frostskade som kanskje kan gi mer rødhet og blodkar, forteller han til KK.

Heller ikke hudlege Anne Birgitte Thomas Nordel ved Hudklinikken vil anbefale bruk av frosne agurk for å ise ned ansiktshuden (...) 

Hun mener man bør være skeptisk til enkelte trender på sosiale medier.

– De er sjeldent faglig forankret, og kan medføre risiko for liv, helse og skjønnhet

Jeg mener Foreldrebanden må bli sitt redaktøransvar mer bevisst.

TikTok-trender og sexologer med brevkurs fra Danmark er bare noe av det tvilsomme de forfekter. 

Endret av Hufsetufs
Skrivefeil
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Enda en fast som gir seg? Fikk bare sett siste rest av gårsdagens i stad, fikk vi noen forklaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeeter skrev (2 timer siden):

Enda en fast som gir seg? Fikk bare sett siste rest av gårsdagens i stad, fikk vi noen forklaring?

De pusser opp, de fikk valp i dag, de har hver sine barn som skal følges opp og hun er midt i oppstart av nytt firma - så det blir for mye☺️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hufsetufs skrev (På 3.4.2022 den 15.03):

Dagens gjest kommer med et kjempetips til alle som har hengende ansikt, store porer og allergiske øyne: Gni frossen agurk på huden. 

Det gir, i følge gjesten, ansiktsløftning, minimerer porer og fjerner allergisk reaksjon i øynene. 

Jeg mener Foreldrebanden må bli sitt redaktøransvar mer bevisst.

TikTok-trender og sexologer med brevkurs fra Danmark er bare noe av det tvilsomme de forfekter. 

Nå tror jeg ikke en frossen agurk eller isbit kan gjøre den skaden hudlegen advarer mot, med den bruken som "anbefales" på snap, det skal litt mer til enn et lite sekund eller tre på huden for å gi frostskader. Men at det har noe for seg, det kan jeg ikke, med alt jeg har i meg, skjønne at noen tror på. Hjelpes, så naive og godtroende vi er blitt i dag! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/16/2022 at 9:58 PM, Skeeter said:

Enda en fast som gir seg? Fikk bare sett siste rest av gårsdagens i stad, fikk vi noen forklaring?

Hvor mange faste er det igjen nå? Noen som har oversikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå var jo Maiken B innom i går da, med baby og mann, koselig gjensyn!

Endret av merry
Legge til info
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

merry skrev (2 timer siden):

Nå var jo Maiken B innom i går da, med baby og mann, koselig gjensyn!

Koselig gjensyn ja, jeg liker Maiken! Savner henne som fast. Savner mange av den originale gruppen som en gang var mammabanden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang hun var på snappen hadde hun kone, så der har det skjedd litt siden sist..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (1 time siden):

Forrige gang hun var på snappen hadde hun kone, så der har det skjedd litt siden sist..

Det er jo helt normalt med et samlivsbrudd. Eller er det forbeholdt heterofile?

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Håper hun nye som er i dag blir flinkere til å tekste alle snappene sine😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Andromeda said:

har de fått et medlem uten barn? det gir liv til gruppa, si

Er det en helt uten barn? Det var vel snakk om å få inn noen gravide, men helt uten barn blir fort bom på målgruppen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rosa Sitron skrev (30 minutter siden):

Er det en helt uten barn? Det var vel snakk om å få inn noen gravide, men helt uten barn blir fort bom på målgruppen 

beklager, jeg leste litt fort. hun har barn :) trodde hun mente plantene siden det var bilder av dem, hehehehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Andromeda said:

beklager, jeg leste litt fort. hun har barn :) trodde hun mente plantene siden det var bilder av dem, hehehehe. 

Det er lov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hun nye som var på i går.. Kjempe morsom å følge - men hvorfor slipper hun liksom å tekste?🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Birdo skrev (10 timer siden):

Hun nye som var på i går.. Kjempe morsom å følge - men hvorfor slipper hun liksom å tekste?🙄

Ja, veldig lite fokus på teksting i det siste føler eg. Særleg blandt gjestane. Synes det er veldig dumt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...