Gå til innhold

Mammabanden/Foreldrebanden


Andrea89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herxulez skrev (11 minutter siden):

Så spør noen av de faste da enn å spekulere sånn uten peiling selv? 

Du vet åpenbart du at det er en grunn, så da kan jo sikkert du svare på vegne av banden? Siden du har nylig oppretta den!

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde vell du og? Er du vedkommende det prates om kanskje ? Jeg er ikke en del av denne banden. Jeg er en fe som flyver rundt her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herxulez skrev (2 minutter siden):

Det gjorde vell du og? Er du vedkommende det prates om kanskje ? Jeg er ikke en del av denne banden. Jeg er en fe som flyver rundt her inne

Jeg er ikke noen av dem, helt riktig at jeg opprettet den nå. Aldri hatt bruker men synes kommentaren var usmakelig. Du visste åpenbart at det var en grunn, så bare spytte den ut. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja jeg vet en del!  Han har ikke vært snillsnill mannemann mot enkelte der inne ❤️ 

 

men nå flyr jeg videre til neste post🧚🏼‍♀️
Lykke til med spekulasjonene!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herxulez skrev (1 minutt siden):

Jaja jeg vet en del!  Han har ikke vært snillsnill mannemann mot enkelte der inne ❤️ 

 

men nå flyr jeg videre til neste post🧚🏼‍♀️
Lykke til med spekulasjonene!

Takker for at du bekreftet at du var på innsiden 👍🏻 Foreldrebanden fortjener ikke følgere med sånne holdningen fra innsiden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herxulez skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke bekreftet eller avkreftet noe. 
Men tråden her var ganske amper, så tudelu 👋

Er jo du som skaper den amper, så løp med halen mellom beina.  

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det er klart det er to sider til en sak!  Men nå virker det jo som om det er mer drama her en der? JM gjesta jo deres konto nå! Hadde det vært hat mellom dem hadde de vel ikke latt han gjeste? Kanskje det er dårlig stemning mellom enkelte, men vi trenger ikke shame  for det. De har jo starta nytt AS. Jeg skjønner godt at de ikke vil ha med noen som ikke har bidratt de siste 4-5mnd. Det sa han jo selv..  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malene09 skrev (3 minutter siden):

Altså det er klart det er to sider til en sak!  Men nå virker det jo som om det er mer drama her en der? JM gjesta jo deres konto nå! Hadde det vært hat mellom dem hadde de vel ikke latt han gjeste? Kanskje det er dårlig stemning mellom enkelte, men vi trenger ikke shame  for det. De har jo starta nytt AS. Jeg skjønner godt at de ikke vil ha med noen som ikke har bidratt de siste 4-5mnd. Det sa han jo selv..  

tror du burde se dagens snapdag og revurdere den kommentaren. 
Der ser du hva han har slitt med, slitt så mye pga medisinske medikamenter at han forsøkte å ta sitt eget liv. 
der har du årsaken, men det vet du sikkert siden du også oppretta denne for 10 min siden

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett snappdagen. Han forteller om bivirkningene sine til medikamenter. Men det betyr ikke at det er grunnen til at han ikke er med videre. Han var jo med lenge uten å bidra?  Pluss han har ut ifra det jeg har sett vært veldig aktiv på sine egne kanaler i mellom tiden?  
 

skal ikke dømme for fort.. Jeg hadde uansett ikke putta alle sparepengene mine inn i ett AS med noen som ikke tok sin del av arbeidet, men det er bare meg🤷‍♀️
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Èn kommentar på avskjedsinnlegget fra i går ettermiddag - de andre som har sluttet har blitt overøst av de andre faste i kommentarfeltet.. Noe må det jo være👀

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp. bivirkningene og endringene i hjernebanene osv har han kanskje vært ufin mot noen i månedene han har vært syk? :vetikke:

Aldri vært storfan, men synd allikevel at det avsluttes sånn!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skeeter skrev (4 minutter siden):

Mtp. bivirkningene og endringene i hjernebanene osv har han kanskje vært ufin mot noen i månedene han har vært syk? :vetikke:

Aldri vært storfan, men synd allikevel at det avsluttes sånn!

Ja der kan du faktisk vær inne på noen. Han la veldig trykk på dette me endret personlighet osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Rot said:

Eg er rysta!! Er det sant at dei ikkje ville ha Jens Marius vidare eller er det ein spøk eg ikkje tok? Mannen har holdt på å dø 3(!) gonger siste året 😭😭 Så kynisk av foreldrebanden og eg er så skuffa!

Merket at jeg tror jeg avfølger den nye nå. Gå fra mammabanden med en mann til foreldrenebanden med bare mammaer er litt ironisk da...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at denne foreldrebanden tar ting så seriøst at det blir komisk. Styremøter, kvinnekamp, osv. Ikke noe galt i det sånn egentlig, men det blir litt mye. Litt sånn Snapchats svar på FN.. Slutta å scrolle de for lenge siden.. Hvorfor skal de ha AS?? Er det normalt i Snapchat verden? Da har jeg tydeligvis gått glipp av noe!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fullrulle skrev (17 timer siden):

Jeg skjønner ingenting jeg heller.. Hadde det ikke vært noe drama/sårt rundt avskjeden hadde han avkreftet det etter han la ut alle tilsvarene han fikk. Han valgte derimot bare å takke for seg uten å si noe mer. Fikk så vondt av de!

Tilsvar han fikk? Er det noe jeg ikke ser? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (4 minutter siden):

Tilsvar han fikk? Er det noe jeg ikke ser? 

Ok kanskje ikke beste ordet å bruke🙈 Tar selvkritikk! Mente svar fra de som så på snappen han. Han la ut sceeenshots av reaksjoner før han logget ut.  Ligger det ikke der enda?

Endret av Fullrulle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullrulle skrev (49 minutter siden):

Ok kanskje ikke beste ordet å bruke🙈 Tar selvkritikk! Mente svar fra de som så på snappen han. Han la ut sceeenshots av reaksjoner før han logget ut.  Ligger det ikke der enda?

Ser ut som at det er blitt fjerna.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...