Rot Skrevet 18. januar 2022 #461 Del Skrevet 18. januar 2022 abderitt skrev (4 timer siden): Ser ut som at det er blitt fjerna. Kva sto det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mårran Skrevet 18. januar 2022 #462 Del Skrevet 18. januar 2022 Jeg er tydeligvis den eneste som synes JM og Tone aldri passet spesielt godt inn i banden. Jeg synes de hadde passet bedre inn i for eksempel Joviale. Og jeg synes ikke de var spesielt interessante å følge, slik som for eksempel Thea og Grim var. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abderitt Skrevet 19. januar 2022 #463 Del Skrevet 19. januar 2022 Rot skrev (12 timer siden): Kva sto det? Var igrunn berre mange screenshots frå folk som hadde reagert på at han ikkje var ønska med vidare. Mange som ikkje var fornøgde og sa dei ikkje skulle følge vidare og slikt. Pensla ikkje resten av foreldrebanden so godt, mogeleg derfor den vart fjerna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herxulez Skrevet 19. januar 2022 #464 Del Skrevet 19. januar 2022 Kan jeg bare spørre dere om en ting? Om dere ser på fargen blå og noen sier den fargen er grønn, tror dere at fargen er grønn da? - Ja det tror dere nok. For dere er virkelig trangsynte som tror på absolutt alt. Er lov å bruke hjernen bittelitt selvom dette er Kvinneguiden. For en kontrast det er her og på jodel. Er dere 40+ ? Bare lurer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abderitt Skrevet 19. januar 2022 #465 Del Skrevet 19. januar 2022 Herxulez skrev (9 minutter siden): Kan jeg bare spørre dere om en ting? Om dere ser på fargen blå og noen sier den fargen er grønn, tror dere at fargen er grønn da? - Ja det tror dere nok. For dere er virkelig trangsynte som tror på absolutt alt. Er lov å bruke hjernen bittelitt selvom dette er Kvinneguiden. For en kontrast det er her og på jodel. Er dere 40+ ? Bare lurer. So klart det er mogeleg at det er meir i biletet enn kva vi veit, men vi som sjåarar kan berre vete det vi har blitt fortalt, og då kun av JM. Siste dagen hans no vart det først snakka mykje om alvorlige bivirkningar etter medisin, med sinnsforstyrrelse og sjølvmordsforsøk, og at deretter er blitt lempa ut av banden. Dette blir òg fortalt etter at foreldrebanden gong på gong har sagt at delinga mellom mammabanden og foreldrebanden har vore heilt dramafri. Eg har ingen problem i å forstå at JM er den som faktisk har gjort noko gale, då eg fleire gongar har kommentert at eg føler han berre bidreg med umerka reklame til eiga bedrift, og har sjelden noko vetig å bidra med. Skal eg vere skikkeleg frekk, vil eg og sei at han er ein smule usmakeleg, og om det er sant i det du seier at han gjerne ikkje har vore like grei med alle i banden, har eg ingen problem i å forstå det. Men når foreldrebanden har gang på gang på gang sagt at alt er dramafritt, og so legg JM ut dette, som syner til at alt gjerne ikkje er like dramafritt likevell, vert det lett for å spekulere litt. Særleg når nokon i banden har gått inn etter dagen til JM og sletta screenshotta han la ut etter støtten han fekk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 19. januar 2022 #466 Del Skrevet 19. januar 2022 15 hours ago, Hufsetufs said: Jeg er tydeligvis den eneste som synes JM og Tone aldri passet spesielt godt inn i banden. Jeg synes de hadde passet bedre inn i for eksempel Joviale. Og jeg synes ikke de var spesielt interessante å følge, slik som for eksempel Thea og Grim var. Jeg har ikke vært fan av noen av de 4. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 19. januar 2022 #467 Del Skrevet 19. januar 2022 2 hours ago, abderitt said: So klart det er mogeleg at det er meir i biletet enn kva vi veit, men vi som sjåarar kan berre vete det vi har blitt fortalt, og då kun av JM. Siste dagen hans no vart det først snakka mykje om alvorlige bivirkningar etter medisin, med sinnsforstyrrelse og sjølvmordsforsøk, og at deretter er blitt lempa ut av banden. Dette blir òg fortalt etter at foreldrebanden gong på gong har sagt at delinga mellom mammabanden og foreldrebanden har vore heilt dramafri. Eg har ingen problem i å forstå at JM er den som faktisk har gjort noko gale, då eg fleire gongar har kommentert at eg føler han berre bidreg med umerka reklame til eiga bedrift, og har sjelden noko vetig å bidra med. Skal eg vere skikkeleg frekk, vil eg og sei at han er ein smule usmakeleg, og om det er sant i det du seier at han gjerne ikkje har vore like grei med alle i banden, har eg ingen problem i å forstå det. Men når foreldrebanden har gang på gang på gang sagt at alt er dramafritt, og so legg JM ut dette, som syner til at alt gjerne ikkje er like dramafritt likevell, vert det lett for å spekulere litt. Særleg når nokon i banden har gått inn etter dagen til JM og sletta screenshotta han la ut etter støtten han fekk. Enig. De sier hele tiden at det bare er bytte av domene, men det er jo tydelig at det er mer en ny start og mulig rebranding. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malene09 Skrevet 19. januar 2022 #468 Del Skrevet 19. januar 2022 Fikk dere med dere at Benedicte H posta på mommysquad : Heia foreldrebanden. Kvinneguiden: Dere aner ikke hva dere snakker om.! ??👀 Sa det var to sider av en sak… Og ganske tydelig på Jodel at foreldrebanden ikke er de eneste de to turtelduene har gjort vondt! 🤷♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 19. januar 2022 #469 Del Skrevet 19. januar 2022 Malene09 skrev (34 minutter siden): Fikk dere med dere at Benedicte H posta på mommysquad : Heia foreldrebanden. Kvinneguiden: Dere aner ikke hva dere snakker om.! ??👀 Sa det var to sider av en sak… Og ganske tydelig på Jodel at foreldrebanden ikke er de eneste de to turtelduene har gjort vondt! 🤷♀️ Hvilken kanal på jodel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malene09 Skrevet 19. januar 2022 #470 Del Skrevet 19. januar 2022 25 minutter siden, Fullrulle said: Hvilken kanal på jodel? Foreldresnap - Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malene09 Skrevet 20. januar 2022 #471 Del Skrevet 20. januar 2022 Gjesten i dag - Katrine 😭😭❤️ Hun må være det kuleste menneske jeg har sett, for ett fyrverkeri, og DEN introen!!!!❤️🌟 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 20. januar 2022 #472 Del Skrevet 20. januar 2022 Malene09 skrev (1 time siden): Gjesten i dag - Katrine 😭😭❤️ Hun må være det kuleste menneske jeg har sett, for ett fyrverkeri, og DEN introen!!!!❤️🌟 Enig!😍 Hun skulle blitt fast, det hadde de tjent på! Dessverre blir ikke det noe av, spurte henne🥺 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malene09 Skrevet 21. januar 2022 #473 Del Skrevet 21. januar 2022 8 hours ago, Birdo said: Enig!😍 Hun skulle blitt fast, det hadde de tjent på! Dessverre blir ikke det noe av, spurte henne🥺 Enig!! 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeeter Skrevet 21. januar 2022 #474 Del Skrevet 21. januar 2022 Åh, ja, for ei dame! Jeg måtte følge henne på IG. Fy søren, for en dag! ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 21. januar 2022 #475 Del Skrevet 21. januar 2022 Hufsetufs skrev (På 19.1.2022 den 0.07): Jeg er tydeligvis den eneste som synes JM og Tone aldri passet spesielt godt inn i banden. Jeg synes de hadde passet bedre inn i for eksempel Joviale. Og jeg synes ikke de var spesielt interessante å følge, slik som for eksempel Thea og Grim var. Følger ikke Joviale, men får av en eller annen grunn for meg at det er en kanal for de som heller mer mot Livets harde skole-foreldre enn Foreldrebanden er, og med det sagt er jeg enig, JM og kona har aldri passet det Foreldrebanden en gang var. Thea og Grim kan aldri erstattes, minst av alt av JM og kona. Forstår ærlig talt ikke ramaskriket her inne, ingen likte jo det paret uansett, og det er jo åpenbart at det er mer bak det vi får vite uansett. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halalalalalala Skrevet 21. januar 2022 #476 Del Skrevet 21. januar 2022 Jeg er ganske sikker på at det fremstår mer dramatisk her enn det faktisk er. Det kan godt hende at JM syns det er kjipt, og det kan godt hende at han gjerne skulle vært med videre, men sånn er det ikke. Akkurat hva som er årsaken til at han ikke er med videre vet bare Foreldrebanden og JM. Hvis dere ønsker å slutte å følge Foreldrebanden fordi JM ikke er med lenger, så værsågod. Det er opp til enhver selv hva man vil følge, og jeg velger å følge Foreldrebanden videre 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 21. januar 2022 #477 Del Skrevet 21. januar 2022 Malene09 skrev (17 timer siden): Gjesten i dag - Katrine 😭😭❤️ Hun må være det kuleste menneske jeg har sett, for ett fyrverkeri, og DEN introen!!!!❤️🌟 Hvilken snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malene09 Skrevet 21. januar 2022 #478 Del Skrevet 21. januar 2022 1 hour ago, camie said: Hvilken snap? foreldre-banden Men mye av dagen er borte. Nå er Karoline fra Mammabanden på å forklarer mer og svarer på spørsmål rundt skilsmissen ser jeg 👌👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeeter Skrevet 22. januar 2022 #479 Del Skrevet 22. januar 2022 Malene09 skrev (På 20.1.2022 den 22.28): Gjesten i dag - Katrine 😭😭❤️ Hun må være det kuleste menneske jeg har sett, for ett fyrverkeri, og DEN introen!!!!❤️🌟 https://instagram.com/katrineskamp?utm_medium=copy_link Hun her, Katrineskamp på IG 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abderitt Skrevet 23. januar 2022 #480 Del Skrevet 23. januar 2022 Katrine blir fast gjestesnappar på foreldrebanden no 🥰 Det blir eit kjært fjes som dukkar opp i ny og ne! Gler meg til å følge ho! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå