Birdo Skrevet 12. januar 2022 #421 Del Skrevet 12. januar 2022 Andromeda skrev (41 minutter siden): Jeg mener bare at det virker merkelig og rart av originale mammabanden å ikke ville la foreldrebanden bruke snappen. Hva skal de med den kanalen liksom? Og de var jo med på å omlegge kanalen fra mamma til foreldre, så navneendring og alt har de vært enige i. Det som skjer nå er jo at mammabanden utad virker som smålige, og den nye foreldrebanden får ikke i nærheten av antall seere som de har hatt frem til nå. Kan se begge sider, men å tvinge de over til ny kanal er jo som å slå bena under dem før de i det hele tatt har fått startet opp 😅 De virker jo ikke smålige? Alle sier jo at dette er gjort med vennskap og gode intensjoner - ALLE er positive til dette. Så hvorfor skal det da sitte folk her inne å synse om hvor dårlig stemning det er?😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 12. januar 2022 #422 Del Skrevet 12. januar 2022 2 hours ago, Birdo said: De virker jo ikke smålige? Alle sier jo at dette er gjort med vennskap og gode intensjoner - ALLE er positive til dette. Så hvorfor skal det da sitte folk her inne å synse om hvor dårlig stemning det er?😅 Det er ingen som har synset om at det er dårlig stemning, kun kommentarer om hvordan det tolkes og oppfattes. (Med mindre jeg har gått glipp av noen kommentarer) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andromeda Skrevet 12. januar 2022 #423 Del Skrevet 12. januar 2022 Birdo skrev (2 timer siden): De virker jo ikke smålige? Alle sier jo at dette er gjort med vennskap og gode intensjoner - ALLE er positive til dette. Så hvorfor skal det da sitte folk her inne å synse om hvor dårlig stemning det er?😅 Har aldri sagt at det er dårlig stemning? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 13. januar 2022 #424 Del Skrevet 13. januar 2022 Jeg leser det slik at flere her antyder dårlig stemning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 13. januar 2022 #425 Del Skrevet 13. januar 2022 12 hours ago, Birdo said: Jeg leser det slik at flere her antyder dårlig stemning. Da leser vi det ulikt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 17. januar 2022 #426 Del Skrevet 17. januar 2022 Er jeg den eneste som ikke får opp nye foreldrebandekanalen i storyen min? Jeg abonnerer, men kommer ingen snapper derfra.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 17. januar 2022 #427 Del Skrevet 17. januar 2022 Eg er rysta!! Er det sant at dei ikkje ville ha Jens Marius vidare eller er det ein spøk eg ikkje tok? Mannen har holdt på å dø 3(!) gonger siste året 😭😭 Så kynisk av foreldrebanden og eg er så skuffa! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 17. januar 2022 #428 Del Skrevet 17. januar 2022 fuerza skrev (9 minutter siden): Er jeg den eneste som ikke får opp nye foreldrebandekanalen i storyen min? Jeg abonnerer, men kommer ingen snapper derfra.. Vært liv i den i dag, hos meg hvert fall🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VildeS Skrevet 17. januar 2022 #429 Del Skrevet 17. januar 2022 Rot skrev (4 minutter siden): Eg er rysta!! Er det sant at dei ikkje ville ha Jens Marius vidare eller er det ein spøk eg ikkje tok? Mannen har holdt på å dø 3(!) gonger siste året 😭😭 Så kynisk av foreldrebanden og eg er så skuffa! Jeg også lurte på om det var en spøk. Men det hørtes ikke sånn ut egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lycra Skrevet 17. januar 2022 #430 Del Skrevet 17. januar 2022 Merka meg også det med at de ikke ville ha ham med videre, men tolket det ikke som spøk.. synes tvert i mot at Jens Marius så ganske trist ut selv om han prøvde å pakke det inn i at det var greit fordi de har prosjekter selv. Skjønner ikke helt hvorfor de ikke vil ha ham med videre heller, for med tanke på underholdningsverdi og godt framlagte temaer så synes jeg han og Tone har vært av de beste der inne. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andromeda Skrevet 17. januar 2022 #431 Del Skrevet 17. januar 2022 Enda en grunn til å ikke følge videre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeeter Skrevet 17. januar 2022 #432 Del Skrevet 17. januar 2022 Vi var flere som reagerte, ja! Jeg lurer fortsatt på hva greia er med delingen og alt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abderitt Skrevet 17. januar 2022 #433 Del Skrevet 17. januar 2022 Aldri vore fan av Jens Marius, men om det er slik at han ikkje er ønska å ha med vidare, er det berre rottent. Foreldrebanden prøver å framstille seg sjølv som ein inkluderande og koseleg gjeng, men å ikkje ta med alle i delinga er heilt ok i deira bok? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 17. januar 2022 #434 Del Skrevet 17. januar 2022 Kasta de han ut? Hva faen? Der mista de en følger hvertfall. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 17. januar 2022 #435 Del Skrevet 17. januar 2022 Veldig lite følelser i avskjeden på Instagram også👀 De andre har jo fått masse hjerter og «du vil bli savnet» osv. Her var det «takk for alt du har gjort.😊»👀🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 17. januar 2022 #436 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg skjønner ingenting jeg heller.. Hadde det ikke vært noe drama/sårt rundt avskjeden hadde han avkreftet det etter han la ut alle tilsvarene han fikk. Han valgte derimot bare å takke for seg uten å si noe mer. Fikk så vondt av de! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herxulez Skrevet 17. januar 2022 #437 Del Skrevet 17. januar 2022 Tror dere seriøst noen blir «kastet ut» av noe uten grunn?????🤣🤣🤣🤣🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 17. januar 2022 #438 Del Skrevet 17. januar 2022 Ja, dette var rare greier! For ein kjip gjeng! Eg har også slutta å følge dei. Snakk om å tråkke på ein som ligger nede 🤬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 17. januar 2022 #439 Del Skrevet 17. januar 2022 Herxulez skrev (Akkurat nå): Tror dere seriøst noen blir «kastet ut» av noe uten grunn?????🤣🤣🤣🤣🤣 Kva er grunnen då? At han har vore sjuk? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 17. januar 2022 #440 Del Skrevet 17. januar 2022 I følge han selv, så vet han ingenting. Han kom tilbake etter lang tid «sykemeldt» og fikk beskjed om at de ikke ønsket han med videre🤷🏻♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå