Gå til innhold

Er høl bare høl?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerte også på denne. Kysser alltid de jeg har sex med.

Ja dæ, hvis jeg skal ha kuken i dem, da bør de være pene nok til å kysses ja😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har heller ingen tro på all skrytinga her om at kun superpene damer er aktuelle for uforpliktende sex 😂 I virkeligheten kan ikke menn velge og vrake med mindre de ser eksepsjonelt kjekke ut

Anonymkode: 8f9da...327

Vet om menn som er mindre pen og lite kjekk som har pult masse damer. Å få seg et knull hvis man vil er lett så lenge man ikke er tilbakestående i forhold til kvinner.

Anonymkode: e9060...9de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er sex sterkt knyttet til følelser. Kan ikke tenke meg å ha sex med en jeg ikke er glad i og har følelser for.

Å se henne nyte er en stor del av nytelsen for meg, vi er sikkert forskjellige. Men for meg er det veldig viktig hvem «hølet» sitter på 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en del, og kanskje for mange av de mest "aktive" så er det nok slik. Jeg har tidvis blitt satt ut av nivået attraktive kompiser har lagt seg på når det er snakk om å bare "få tømt seg". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerte også på denne. Kysser alltid de jeg har sex med.

Anonymkode: 9c263...23f

Jeg tolket ikke denne slik. Det var så enkelt at det kunne lett blitt noe mer fra denne personen som side, men avtalen var kun å møtes for sex.....og ikke noe romantisk, dating osv...... Altså ikke kjæreste/forhold men sex.

Sex kan inkludere både litt kos og kyssing.... Kyssing hører jo med under sex.  Men betyr ikke at man forplikter seg, eller ønsker at det skal bli noe mer enn sex ut av relasjonen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2019 den 18.58, AnonymBruker skrev:

Nå må jeg spørre, har en diskusjon på gang her. Hvor ha mener 90%av menn kan ligge med hva som helst, og de er fornøyd bare det er varmt, vått og har pupp. Er dette tilfelle? Ærlige svar takk. Er det da sånn at har du en ff så er det samme åssen Hu ser ut bare Hu er villig🙈

Anonymkode: 03f99...82f

Da kan du jo si at ræv er ræv også. Anatomien på et rompehull er vel mer eller mindre identiske på begge kjønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jeg har nå hatt min del av styggpikk jeg også, selv om jeg er ei pen og oppegående dame. Noen ganger synes man bare synd på gutta. Og så er det så søtt å se hvor ivrige de blir. 

Anonymkode: b3020...40c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet om menn som er mindre pen og lite kjekk som har pult masse damer. Å få seg et knull hvis man vil er lett så lenge man ikke er tilbakestående i forhold til kvinner.

Anonymkode: e9060...9de

Stygge menn er best i senga og er damenes favorittfantasi nummer 1. Det gjelder alt fra om de er utro eller kriminelle, altfor gamle eller altfor unge eller altfor feite. Pene menn er det man gifter seg med for å få pene barn. Ikke fordi man blir så kåt.

Anonymkode: afc9e...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...