Gå til innhold

Er høl bare høl?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå må jeg spørre, har en diskusjon på gang her. Hvor ha mener 90%av menn kan ligge med hva som helst, og de er fornøyd bare det er varmt, vått og har pupp. Er dette tilfelle? Ærlige svar takk. Er det da sånn at har du en ff så er det samme åssen Hu ser ut bare Hu er villig🙈

Anonymkode: 03f99...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå må jeg spørre, har en diskusjon på gang her. Hvor ha mener 90%av menn kan ligge med hva som helst, og de er fornøyd bare det er varmt, vått og har pupp. Er dette tilfelle? Ærlige svar takk. Er det da sånn at har du en ff så er det samme åssen Hu ser ut bare Hu er villig🙈

Anonymkode: 03f99...82f

Skjønner at du spør menn altså, men jeg er kvinne og har IKKE den erfaringen. Noen tenker sikkert sånn, men de er bare ekle griser. Mange menn foretrekker å ha sex med en som de har det godt med, og ikke hvem som helst. 

Anonymkode: ae685...df8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant... Jeg og mener det at dette ikke gjelder flesparten menn.. Noen er sikkert sånn men de som innleder et si ff forhold da. De må jo syns vedkommende er bra. Jeg kunne aldri hatt sex med noen frastøtende bare for å få meg liksom... 

Anonymkode: 03f99...82f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja er vel ikke helt feil nei, selv om de fleste selvfølgelig vil benekte det. En vagina kjennes jo god ut uavhengig av utseendet på dama.

Men dette er jo for sex, så ff etc. For et forhold vil jeg jo ha noen jeg er tiltrukket av.

Så er det jo og slik at menn har uendelig mye dårligere tilgang på uforpliktende sex, og kan ikke være kresne som kvinner kan. De kjekkeste mennene "stikker" jo av med en veldig stor andel av denne typen sex.

Anonymkode: 8f9da...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Dette gjelder først og fremst de som snakker om "HØL". 
Men skal ikke nekte for at det er mye som frister, men det kan slå begge veier når du blir nærmere kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå må jeg spørre, har en diskusjon på gang her. Hvor ha mener 90%av menn kan ligge med hva som helst, og de er fornøyd bare det er varmt, vått og har pupp. Er dette tilfelle? Ærlige svar takk. Er det da sånn at har du en ff så er det samme åssen Hu ser ut bare Hu er villig🙈

Anonymkode: 03f99...82f

Nei det er ikke tilfelle. Hull er ikke bare et hull. 

Anonymkode: 61e04...e2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok ramla på noen jeg ikke har vært stolt av i ettertid i fylla i oppveksten, men har alltid vært kresen edru.

Anonymkode: ebf09...9c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke tilfelle. Hull er ikke bare et hull. 

Anonymkode: 61e04...e2f

Rent teknisk...altså fysisk, er et hull bare et hull. Om du tok en sort hette over hodet på en kåt mann, og la 10 damer ved siden av hverandre på et langbord, ville han nok ikke kjent særlig forskjell. Men så er nå de fleste av oss menn svært opptatt av å ha sex med noen som betyr mye for oss. En vi er glad i og en vi tenner på...utenom bare kjønnsorganet hennes.

Så at hullene i seg selv trolig gir relativ lik nytelse, så er det jo hvordan dama som eier det hullet er, som betyr noe. Hun må jo "bruke den" i likhet med oss gutta og pikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det. De aller fleste kvinner som er stemplet som løse horer av menn: er jo pen:laugh:

Anonymkode: 7f340...204

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå må jeg spørre, har en diskusjon på gang her. Hvor ha mener 90%av menn kan ligge med hva som helst, og de er fornøyd bare det er varmt, vått og har pupp. Er dette tilfelle? Ærlige svar takk. Er det da sånn at har du en ff så er det samme åssen Hu ser ut bare Hu er villig🙈

Anonymkode: 03f99...82f

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel vidt forskjellige preferanser ifht hva man er ute etter..er man kun ute etter sex har nok utseendet og kjemi mindre betydning. Er man ute etter et forhold blir nok de aller fleste langt mer kresne. 

Har inntrykk av at menn sjelden faller for den de har ons med..stemmer dette? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Nå må jeg spørre, har en diskusjon på gang her. Hvor ha mener 90%av menn kan ligge med hva som helst, og de er fornøyd bare det er varmt, vått og har pupp. Er dette tilfelle? Ærlige svar takk. Er det da sånn at har du en ff så er det samme åssen Hu ser ut bare Hu er villig🙈

Anonymkode: 03f99...82f

Nei, det bør være et minstemål av tiltrekking. Har vel en gang opplevd at jeg ikke innså akkurat det før etter å ha knullet den aktuelle dama en del ganger. Ikke bra......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Vera skrev:

Det er vel vidt forskjellige preferanser ifht hva man er ute etter..er man kun ute etter sex har nok utseendet og kjemi mindre betydning. Er man ute etter et forhold blir nok de aller fleste langt mer kresne. 

Har inntrykk av at menn sjelden faller for den de har ons med..stemmer dette? 

Usikkert. De fleste onsene blir liggende igjen i grøfta, men det er godt sannsynlig at noen kan falle for en ons.  Da blir det vanskelig å svare det ene eller det andre.

Anonymkode: 96ae4...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Vera skrev:

Har inntrykk av at menn sjelden faller for den de har ons med..stemmer dette? 

Stemmer ikke bestandig, mine ons var såpass pene at jeg kysset dem, kunne godt ha blitt forhold, men vi ble jo enige om bare knulling, så da ble det det😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OVERHODET ikke. Da hadde jeg heller tatt meg en runk. Hvis det finnes menn som tar alt som har puls, så må de være sykt desperate. Jeg har tilgang på sex med attraktive kvinner, og sier aldri ja til sex med mindre hun er attraktiv på både innsiden og utsiden.

Anonymkode: e9060...9de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå må jeg spørre, har en diskusjon på gang her. Hvor ha mener 90%av menn kan ligge med hva som helst, og de er fornøyd bare det er varmt, vått og har pupp. Er dette tilfelle? Ærlige svar takk. Er det da sånn at har du en ff så er det samme åssen Hu ser ut bare Hu er villig🙈

Anonymkode: 03f99...82f

Absolutt ikke.

Anonymkode: 4c03c...a63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...