Gå til innhold

Er høl bare høl?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De fleste menn er ikke så desperate at de har seg med ei jente mindre pen jente.

Anonymkode: f10bf...dc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sex er jo bare en del av forhold uansett

Anonymkode: bb4bc...a80

Har du aldri hatt ONS liksom? Jeg tror det er flere menn som tenker at jeg bare er et hull de kan tømme seg i, men ikke 90%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig det, når alt kommer til alt, så er et høl et høl. Men hvis kan velge så velger man, men det er bedre med et hvilket som helst høl enn ingenting. 

Anonymkode: be6e5...b7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Sex er jo bare en del av forhold uansett

Anonymkode: bb4bc...a80

Akkurat som grunnmuren bare er en del av et hus.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Stemmer ikke bestandig, mine ons var såpass pene at jeg kysset dem, kunne godt ha blitt forhold, men vi ble jo enige om bare knulling, så da ble det det😉

Pleier man ikke å kysse på ons? 😳 Jeg har aldri hatt ons, så jeg vet ingenting om hvordan det funker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Vera skrev:

Pleier man ikke å kysse på ons? 😳 Jeg har aldri hatt ons, så jeg vet ingenting om hvordan det funker.. 

Det er bare å kysse hvis hun vil det, det blir dere enige om😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bamseklemmer skrev:

Det er bare å kysse hvis hun vil det, det blir dere enige om😉

Hmm..det høres så unaturlig ut 🤔 Bli enige om at det kun er knulling..ingen kyssing, eller bli enige om at det er ok med kyssing..nei, det der er nok ikke noe for meg 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde sex uansett innebar kyssing, kosing osv uansett??? 🙈🤔

Anonymkode: 03f99...82f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå må jeg spørre, har en diskusjon på gang her. Hvor ha mener 90%av menn kan ligge med hva som helst, og de er fornøyd bare det er varmt, vått og har pupp. Er dette tilfelle? Ærlige svar takk. Er det da sånn at har du en ff så er det samme åssen Hu ser ut bare Hu er villig🙈

Anonymkode: 03f99...82f

Usedvanlig desperate menn som vanligvis ikke får seg noe har vel den tankegangen.Vanlige oppegående menn tenker nok litt annerledes og faktisk liker den de puler 🙂 

Anonymkode: e80ac...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke. Personlig er jeg nok også mye mer selektiv enn kvinner flest er. Mange har jo ligget med flere enn det totale antallet kvinner jeg i det hele tatt har hatt et godt øye til. En kvinne skal virkelig utmerke seg før jeg har lyst på henne.

Anonymkode: 7df61...e86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kvinne skal virkelig utmerke seg før jeg har lyst på henne.

Anonymkode: 7df61...e86

Og hvordan gjør hun det?

Anonymkode: afc9e...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå må jeg spørre, har en diskusjon på gang her. Hvor ha mener 90%av menn kan ligge med hva som helst, og de er fornøyd bare det er varmt, vått og har pupp. Er dette tilfelle? Ærlige svar takk. Er det da sånn at har du en ff så er det samme åssen Hu ser ut bare Hu er villig🙈

Anonymkode: 03f99...82f

100% ærlig, NEI!!

Mitt inntrykk er likevel at jeg er i mindretall som mener akkurat det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av oss, hopper ikke til sengs med hvem som helst, og de av oss som er i posisjon til å være kresne, er ofte det. Men det er noen som tar alt som byr seg - halvgamle kjerringer i 40-50 åra, overvektige budeier, grå mus osv osv. Som regel er dette folk som har svært få valgmuligheter (blant jevnaldrende), men det kan også være personer med dårlig smak, seksuelle avvik eller lav selvrespekt.

Anonymkode: f34bb...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste av oss, hopper ikke til sengs med hvem som helst, og de av oss som er i posisjon til å være kresne, er ofte det. Men det er noen som tar alt som byr seg - halvgamle kjerringer i 40-50 åra, overvektige budeier, grå mus osv osv. Som regel er dette folk som har svært få valgmuligheter (blant jevnaldrende), men det kan også være personer med dårlig smak, seksuelle avvik eller lav selvrespekt.

Anonymkode: f34bb...f57

Som en av talspersonene for ‘gruppen med damer man knapt får vrakpant for’, kan jeg opplyse deg om at det ser annerledes ut fra denne siden. De som legger an på meg er oftest kremen av menn, sjelden de er desperate eller slike ting. Det kan heller virke som om de som har hatt draget lenge nok, blir lei deilige damer, og dermed søker mot andre ting. Variasjon. 

Noe som passer meg fin-fint, ettersom man faktisk går lei av å være den deilige dama også.

Anonymkode: afc9e...3f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som en av talspersonene for ‘gruppen med damer man knapt får vrakpant for’, kan jeg opplyse deg om at det ser annerledes ut fra denne siden. De som legger an på meg er oftest kremen av menn, sjelden de er desperate eller slike ting. Det kan heller virke som om de som har hatt draget lenge nok, blir lei deilige damer, og dermed søker mot andre ting. Variasjon. 

Noe som passer meg fin-fint, ettersom man faktisk går lei av å være den deilige dama også.

Anonymkode: afc9e...3f8

Fint at det ser annerledes ut fra din side. Evnen til å sette pris på det man faktisk kan få, er viktig for å opprettholde selvrespekten. Det blir som i fabelen om reven og rognebærene: høyt henger de, og sure er de:)

Anonymkode: f34bb...f57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Som en av talspersonene for ‘gruppen med damer man knapt får vrakpant for’, kan jeg opplyse deg om at det ser annerledes ut fra denne siden. De som legger an på meg er oftest kremen av menn, sjelden de er desperate eller slike ting. Det kan heller virke som om de som har hatt draget lenge nok, blir lei deilige damer, og dermed søker mot andre ting. Variasjon. 

Noe som passer meg fin-fint, ettersom man faktisk går lei av å være den deilige dama også.

Anonymkode: afc9e...3f8

Har heller ingen tro på all skrytinga her om at kun superpene damer er aktuelle for uforpliktende sex 😂 I virkeligheten kan ikke menn velge og vrake med mindre de ser eksepsjonelt kjekke ut

Anonymkode: 8f9da...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint at det ser annerledes ut fra din side. Evnen til å sette pris på det man faktisk kan få, er viktig for å opprettholde selvrespekten. Det blir som i fabelen om reven og rognebærene: høyt henger de, og sure er de:)

Anonymkode: f34bb...f57

Ja, den selvrespekten, den blir jeg visst ikke kvitt.

Mulig det skyldes evnen til å være fornøyd.

Noe du også later til å være. Fantasien er en virksom kraft ;) 

Anonymkode: afc9e...3f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Stemmer ikke bestandig, mine ons var såpass pene at jeg kysset dem, kunne godt ha blitt forhold, men vi ble jo enige om bare knulling, så da ble det det😉

Jeg reagerte også på denne. Kysser alltid de jeg har sex med.

Anonymkode: 9c263...23f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...