Gå til innhold

Ting å se på når man har det vondt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Kågebruker skrev:

Dette er kunst

 

 

What the hell was I just watching and why did I watch 2 minutes of it????  🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare en til.....eller to....

 

Denne bittelille nydelige sier faktisk I love you....åååå

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Gjerne kom med tips til filmer som funker på det også, greit å notere ned til senere evt😊

Tusrn takk 💓

Anonymkode: 8b40a...e44

P.S. I love you åpner kranene her uansett modus. Og Et helt halvt år – begge setter fort ting i perspektiv. Bestefaren min pleide å si at «det er håp så lenge liket fiser» – håper du forstår den rett ;). Det VIL bli bedre... om litt ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, SupaWoman skrev:

Bare en til.....eller to....

 

Denne bittelille nydelige sier faktisk I love you....åååå

 

😢 vakkert

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kågebruker skrev:

😢 vakkert

Ja så små barn er ikke tilgjorte på noe vis, da blir det rent, rørende og vakkert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Side om Side? Det er en dritmorsom TV-serie du garantert kommer til å le av, uansett hvordan du har det. Har du det vondt, vil denne komiserien garantert muntre deg opp! 😁

Anonymkode: b763d...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunsten å tenke negativt, den er virkelig et gullkorn i norsk film. Spesielt morsom for alle som har vært skikkelig nede noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På youtube: The Slo mo guys? Threadbanger sine videoer? Hva med sånne tegnevideoer? Draw with Jazza, Mei Yu feks. Safya Nygaard, Brad Mondo, Barry Lewis,

DRAG RACE ligger på netflix!!!! Det er feelgood og lett underholdning. Den nye fab 5 som ligger på netflix liker jeg også veldig godt, jeg ler og griner i hver episode.

Anonymkode: 00540...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symesterskapet på NRK er jo veldig koselig da. Jeg liker også veldig godt Blue planet, Frozen planet, Planet earth, Africa osv. fra BBC.

Anonymkode: 00540...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å se filmer (gjerne musikal) jeg har sett så mange ganger at jeg kan de utenat, fra 80 og 90 tallet. Ikke nødvendigvis de beste skuespillerprestasjonene og greit nok, ingen av de har vunnet oscar akkurat. Men nostalgien, sangene, og at flere av filmene har jeg sett fra jeg var liten gir meg bare en god og trygg, og velkjent følelse.

Annie, Grønne stekte tomater, jesus christ superstar, dirty dancing, flashdance, ghost, hair og forrest gump (som faktisk har vunnet oscar!), For å nevne noen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste feel good filmen: the untouchables ❤️ 

Man on a wire

Jeg har alltid likt å se filmene til Adam Sandler også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI så hele Brooklyn nine-nine (eller det som ligger på Netflix, da) da vi opplevde et dødsfall i veldig nær familie. Morsom og ikke vanskelig å konsentrere seg om. 

Anonymkode: ed3db...525

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med Side om Side? Det er en dritmorsom TV-serie du garantert kommer til å le av, uansett hvordan du har det. Har du det vondt, vil denne komiserien garantert muntre deg opp! 😁

Anonymkode: b763d...5c9

Denne har jeg brukt som "smertestillende"! Helt uten ekle og ubehagelige innslag. Faktisk sparer jeg på episodene for å ha usette episoder tilgjengelig ved behov! :ler: Alle sesongene kan sees gratis på nrk.no

Nrk har forresten ganske mange "beroligende" programmer for en hver smak liggende ute så det er egentlig bare å lete til man finner noe som fungerer.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har hatt kjærlighetssorg har jeg sett Forgetting Sarah Marshall flere ganger! 

Desperate Housewives fenger meg sånn at jeg glemmer alle bekymringer. 

90 day fiance og alle spin-offs er også gull. Du kan se alt på Dplay.

Eller søker jeg på "puppies" på youtube, eller pregnancy reveals og proposals. Gjør meg glad og griner en skvett gledestårer🙂

Anonymkode: 0bfe4...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2019 den 21.43, Frøkensina skrev:

Kunsten å tenke negativt, den er virkelig et gullkorn i norsk film. Spesielt morsom for alle som har vært skikkelig nede noen gang.

Ja sant, har sett på den mye før. Også svidd neger er drit moro

Anonymkode: 58769...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...