Gå til innhold

Hva er din mest politisk ukorrekte eller upopulære mening?  

Gjest Familytree

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Alle rusmidler bør legaliseres, men først og fremst cannabis.

Anonymkode: a5c8a...437

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At det finnes kun to kjønn. Jeg har andre upopulære meninger også, men de holder jeg for meg selv siden jeg tidligere har både fått advarsler og utestengt pga disse 😄

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes kun ett kjønn, vi er alle bare ulike grader av kvinne. Men nå tør jeg ikke si mer, for da kommer vel PK-politiet på nakken....

Anonymkode: 4fa2c...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det finnes kun to kjønn.

Anonymkode: fbf66...515

Jeg er egentlig enig, men det ER faktisk sånn at et lite fåtall barn hvert år i Norge (mellom 5-10 stk mener jeg å huske) blir født med både mannlige og kvinnelige forplantningsorganer. 

Hermafroditter kaltes de før, og de må man vel kunne si er "et slags tredje kjønn", siden de er begge deler, ikke bare en av de to;

https://sml.snl.no/hermafrodittisme_-_hos_mennesket

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.10.2019 den 10.48):

Vi har veldig mange nordmenn som ogs p kunne tenke seg den jobben, som sitter arbeidsledig fordi det er alt for mange om beinet. Å ta inn arbeidskraft når vi har så utrolig mange unge uten jobb, som VIL jobbe... ja, nei, jeg syns ikke det er veien å gå. 

Anonymkode: bd6d5...3ac

Nei! Jobb på sykehjem kan være veldig tøft til tider. Det er jobb som mange nordmenn ikke ønsker. Det hadde vært snaut med folk til å ta seg av våre syke og eldre, hvis ikke innvandrere hadde tatt en del av disse jobbene. Man ser det på andre tungt fysiske jobber også, som renhold f. eks.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Million skrev (1 time siden):

Jeg er egentlig enig, men det ER faktisk sånn at et lite fåtall barn hvert år i Norge (mellom 5-10 stk mener jeg å huske) blir født med både mannlige og kvinnelige forplantningsorganer. 

Hermafroditter kaltes de før, og de må man vel kunne si er "et slags tredje kjønn", siden de er begge deler, ikke bare en av de to;

Ja, men i disse tilfellene har det jo skjedd noe som vanligvis ikke skjer. Det er jo i utgangspunktet 2 kjønn som er det vanlige. 

Anonymkode: aba9a...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wellbutrin
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mener vi bør han mye mer skjønn på hvem som får komme inn og hvem som får lov å bli i Norge. 

Mer tankegangen "hva kan du bidra med til landet vårt". Og at verdier og verdiskaping verdsettes mer enn firkanta regler. Og at verdier vi ikke ønsker her (som radikale religiøse og terrorister, kriminelle og kvinnefiendlige osv) fører til utvisning uansett.  

Anonymkode: 8c8fe...891

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke at jeg elsker Trump, men skjønner ikke hva som er så galt med han. Med Obama så jeg bare føflekken hans. Klarte ikke å ta han seriøst. 

Anonymkode: c69ef...913

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 16.19):

Hvorfor? Så flest mulig kan ødelegges? 

Anonymkode: 0f79d...53f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Million skrev (På 13.4.2024 den 19.36):

Nei, de er også ente mann eller kvinne. 

Anonymkode: 688fa...b5e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.10.2019 den 10.55):

Hvis en nordmann vil ha denne type jobb så vil hen få det. Forskning har vist at de med utenlandske navn er diskriminert i jobbmarkedet.

Anonymkode: dcaa7...9bf

Voksne med etnisk norske navn er også diskriminert fra arbeidsmarkedet, og får ikke engang deltid på sykehjem fordi de vil ha yngre, utenlandske som kan lønnes lavere. Det vanskeligste er å få en byråkratisk kontorjobb selv med erfaring, for der har de forbeholdt stillingene for dem med utenlandske navn. Dette er fakta og virkeligheten vi lever i med sånn svada-politikk som drives her til lands. 

Anonymkode: 60131...1a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.8.2022 den 0.13):

Min mening,  og jeg ser jo godt hva de tjukke jeg kjenner spiser. Jeg hadde også blitt sånn om jeg hadde det kostholdet de har!

Anonymkode: b84a9...1c1

Jeg har venner som er overvektig (sterkt) og jeg ser også hva og ikke minst hvor mye og ofte de eter (hint: hele tida). 
Men jeg tror ikke de styrer dette helt selv. Alle har vi svakheter og ting vi er avhengig av, men kanskje ikke mat er blant dem. 
Vi lever med våre steinalderkropper, som tror det blir sult i morra, i et samfunn med fem store sjokolader til kr 100…

Jeg er mye latere enn min overvektige venninne…de er ikke latere enn andre. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, de er også ente mann eller kvinne. 

Anonymkode: 688fa...b5e

Kanskje du kan dokumentere det bedre enn Store Norske Leksikon som er så dumme og tar feil?

Anonymkode: 94742...158

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er nok at nordmenn ikke er så hinsides gode som de tror. 

Anonymkode: eea03...657

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Million skrev (På 13.4.2024 den 19.36):

Kjønnet formering krever to kjønn.

At noe kan gå galt i svangerskap pg befruktning og føre til mennesker som er vanskelige å kategorisere endrer ikke det. Disse menneskene kan såvidt jeg vet delta i kjønnet formering som enten menn, kvinner eller (ofte) ikke i det hele tatt.

Det blir nok født mennesker med to hoder eller fire bein, men veldig få vil hevde at mennesket er en art med et variabelt antall bein?

Anonymkode: 5796a...277

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At mangfold er bra for Norge er en enda større løgn enn da nazistene beskyldte jødene for all elendighet i nazi-Tyskland.

Et annet fellestrekk er at det er myndighetene som jobber intenst for å spre denne løgnen blant befolkningen.

Anonymkode: bd37e...633

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mener at barn i dag ikke læres opp til å ha respekt for andre. De mobber, svarer frekt, både til andre barn, men også til voksne. Barn som mobber eller ikke klarer å oppføre seg, burde fått større konsekvenser. 

Anonymkode: ed90a...061

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bacteria skrev (På 18.4.2024 den 17.20):

Jeg har venner som er overvektig (sterkt) og jeg ser også hva og ikke minst hvor mye og ofte de eter (hint: hele tida). 
Men jeg tror ikke de styrer dette helt selv. Alle har vi svakheter og ting vi er avhengig av, men kanskje ikke mat er blant dem. 
Vi lever med våre steinalderkropper, som tror det blir sult i morra, i et samfunn med fem store sjokolader til kr 100…

Jeg er mye latere enn min overvektige venninne…de er ikke latere enn andre. 

Som en som har begynt på Ozempic, kan jeg fortelle at jeg har fått ett helt nytt liv, først og fremst psykisk.

Før jeg begynte på medisinen, tenkte jeg kontant på mat, hva jeg skulle spise til neste måltid, overspiste og foretrakk og spise uten at noen så på.
Nå er det som om hele tankemønsteret mitt er fullstendig forandret, jeg tenker lite på mat, slutter å spise når jeg ikke lenger er sulten og har ikke samme lyst på fett/sukker/usunne ting.

Nå skjønner jeg hvorfor det er så vanskelig for normalvektige å skjønne overvektige og at de spiser «usunt og hele tiden», hele psyken fungerer på en helt annen måte med disse legemidlene.

Heldige er dere som naturlig ikke strever med dette, dette handler om langt mer enn selvkontroll.

Anonymkode: 1e84b...840

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...