AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #461 Del Skrevet 19. april 2024 Foreldresertifikat når man er 16 eller 18. Påtvungen pstav, eller lignende, til dei som stryker. Fagbasert styreform, ikkje demokrati. Anonymkode: d04da...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 19. april 2024 #462 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Som en som har begynt på Ozempic, kan jeg fortelle at jeg har fått ett helt nytt liv, først og fremst psykisk. Før jeg begynte på medisinen, tenkte jeg kontant på mat, hva jeg skulle spise til neste måltid, overspiste og foretrakk og spise uten at noen så på. Nå er det som om hele tankemønsteret mitt er fullstendig forandret, jeg tenker lite på mat, slutter å spise når jeg ikke lenger er sulten og har ikke samme lyst på fett/sukker/usunne ting. Nå skjønner jeg hvorfor det er så vanskelig for normalvektige å skjønne overvektige og at de spiser «usunt og hele tiden», hele psyken fungerer på en helt annen måte med disse legemidlene. Heldige er dere som naturlig ikke strever med dette, dette handler om langt mer enn selvkontroll. Anonymkode: 1e84b...840 Du sier akkurat det samme som min venn som går på samme medisin. «Nå vet jeg hvordan dere normalvektige har det» Så bra at det er noe som virker! Overspising/matavhengighet er en forstyrrelse på lik linje med underspising, det er synd at det er så forbundet med skam. Det er en vanskelig avhengighet også, i og med at det ikke går an å unngå mat slik som du kan med andre ting, fex alkohol og tobakk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #463 Del Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 17.11): Voksne med etnisk norske navn er også diskriminert fra arbeidsmarkedet, og får ikke engang deltid på sykehjem fordi de vil ha yngre, utenlandske som kan lønnes lavere. Det vanskeligste er å få en byråkratisk kontorjobb selv med erfaring, for der har de forbeholdt stillingene for dem med utenlandske navn. Dette er fakta og virkeligheten vi lever i med sånn svada-politikk som drives her til lands. Anonymkode: 60131...1a1 Her i kommunen er det kun to helsefagarbeidere som har fått full fast stilling. Begge er syriske innvandrere med dårlig norsk og skaut. Flott... Anonymkode: 9acb6...f71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #464 Del Skrevet 19. april 2024 Bacteria skrev (6 minutter siden): Du sier akkurat det samme som min venn som går på samme medisin. «Nå vet jeg hvordan dere normalvektige har det» Så bra at det er noe som virker! Overspising/matavhengighet er en forstyrrelse på lik linje med underspising, det er synd at det er så forbundet med skam. Det er en vanskelig avhengighet også, i og med at det ikke går an å unngå mat slik som du kan med andre ting, fex alkohol og tobakk. Fint å vite at noen av dere som ikke sliter med dette, klarer å se hvor komplisert dette er. Anonymkode: 1e84b...840 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #465 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 21.09): Foreldresertifikat når man er 16 eller 18. Anonymkode: d04da...4ab Hvorfor? Det er ikke alle som ønsker å bli foreldre. Anonymkode: a5c8a...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #466 Del Skrevet 21. april 2024 Jeg er veldig imot legalisering av cannabis osv. Jeg synes det er altfor stor forskjell mellom gaye og transpersoner til å legge dem i samme boks. Anonymkode: 88455...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #467 Del Skrevet 21. april 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor? Det er ikke alle som ønsker å bli foreldre. Anonymkode: a5c8a...437 Hun mener vel heller det motsatte, at det er mange som ikke burde fått lov. Anonymkode: c8470...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå