Gå til innhold

Den siste meldingen han fikk fra meg var en sex-melding...Nå skal vi snakkes i morgen og jeg friker ut!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og en fyr flørter mye og snakkes en del på telefonen. Bor et stykke fra hverandre, så ses sjeldent. Men vi elsker å være sammen, når vi kan, men har ikke gjort noe fysisk enda. Samtalene våre har derimot tatt en litt "frisk" vending, og i det siste har vi snakket en del om sex. Han skulle reise bort noen dager i forrige uke og han ba meg regelrett om en sex-melding...Og jeg sa ja, så lenge han lovte å ikke svare på den frem til vi kunne prates igjen på tlf. Syns nemlig det var litt flaut....Han skulle i mange møter og mye opptatt, derfor avtalte vi å snakkes igjen i morgen. Og jeg har altså ikke fått noen respons på meldingen, slik han lovte meg...Men jeg blir helt svett. Han BA  meg jo om denne meldingen, og nå er jeg helt stressa av hvordan denne samtalen i morgen blir. Hva i huleste sier jeg? Det kommer jo til å bli tema, det vet jeg bare....hjelpes . Noen råd? noe jeg bør spørre om eller si?  dette er litt ukjent territoire for meg, men jeg ga virkelig alt av meg selv i den meldingen...ble superkåt selv, av å skrive den og lese den i etterkant. 

Ps. meldingen var nokså heftig, jeg beskrev hvordan jeg ville ha gitt ham massasje, som gikk over i suging (detaljert beskrivelse) og en hel del videre...  

Anonymkode: 4aa82...60f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, dette kommer til å gå så fint, så. Menn generelt elsker slike meldinger, og særlig når de er skrevet i kåt tilstand og er ekte (og ikke kopiert fra et snuskete sted på nett). Jeg er sikker på at samtalen i morgen kan bli litt het...Spør om hva han likte den, hva han likte best, om han ønsker at dere kunne gjort dette snart..... Lykke til :)

Anonymkode: 254a9...12e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Samtalen? Den ble kort tenker jeg. Ble helt stille i fjøset etter den meldingen. Er vel fremdeles opptatt med å demonstrere i praksis hva meldingen gikk ut på, helt konkret. Ingen ting overgår en deilig grisemelding. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

dytt

dytt etter 1 time? snakk om å være pr-kåt😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.10.2019 den 19.03, Bamseklemmer skrev:

dytt etter 1 time? snakk om å være pr-kåt😂🙈

Ja hele klart! Dette måtte opp i dagen! 

På 8.10.2019 den 18.21, AnonymBruker skrev:

Hvordan var samtalen? 

Anonymkode: 2b7c4...415

Ok nå skal jeg være helt ærlig og jeg er litt satt ut. Mannen sa, da jeg spurte om tilb.mld på meldingen min at "jo...jeg er jo bare en mann... Klart jeg likte den ". Men jeg hørte han trakk litt  på det. Jeg spure om det var noe spesielt? Da kom det frem at han syns den var litt for på kanten /detaljert... Jeg hadde skrevet om oralsex og det syns han ble litt voldsomt. Han sier han ble litt flau da j han leste det... Flau hvorfor det?

Fikk spurt om han kunne tenke seg det en gang og da trakk ikke på det...DEt ville han gjerne. 

Jeg sitter likevel igjen m at det kanskje ble for mye...får og følelsen av at han syns det var litt vel på kanten. Kan det tenkes at fyren ikke har opplevd oralsex før? Han er 60. Jeg er 42. 

Anonymkode: 4aa82...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hele klart! Dette måtte opp i dagen! 

Bra jeg liker det godt skjønner du, noe nytt? 😋

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja hele klart! Dette måtte opp i dagen! 

Ok nå skal jeg være helt ærlig og jeg er litt satt ut. Mannen sa, da jeg spurte om tilb.mld på meldingen min at "jo...jeg er jo bare en mann... Klart jeg likte den ". Men jeg hørte han trakk litt  på det. Jeg spure om det var noe spesielt? Da kom det frem at han syns den var litt for på kanten /detaljert... Jeg hadde skrevet om oralsex og det syns han ble litt voldsomt. Han sier han ble litt flau da j han leste det... Flau hvorfor det?

Fikk spurt om han kunne tenke seg det en gang og da trakk ikke på det...DEt ville han gjerne. 

Jeg sitter likevel igjen m at det kanskje ble for mye...får og følelsen av at han syns det var litt vel på kanten. Kan det tenkes at fyren ikke har opplevd oralsex før? Han er 60. Jeg er 42. 

Anonymkode: 4aa82...60f

Han vel bare tenkes at en bestefar på 60 år sjeldent har fått nasty meldinger før. 

Anonymkode: 3934e...b8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du skreiv jo her inne om den meldingen før du sendte den. Mange sa at den var klein og du valgte å sende den likevel. Så da blei det som det blei da

Anonymkode: a5278...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, du skreiv jo her inne om den meldingen før du sendte den. Mange sa at den var klein og du valgte å sende den likevel. Så da blei det som det blei da

Anonymkode: a5278...3a7

Hvor ligger den? Kunne vært interessant å lest😄

Anonymkode: cd58b...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...