Gå til innhold

Hva er det dårligste du har sett på Netflix?


Ariannah

Anbefalte innlegg

Syns Stranger Things var drittkjedelig. Ok, de første episodene var bra, det var skikkelig 80-talls vibe og jeg lurte veldig på den jenta og hva som skjedde. Men så ble det bare kjedelig veldig teit. 

Anonymkode: aecfa...632

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smaken er som baken tydeligvis. Ikke ta denne tråden i betraktning, når du bestemmer deg for hva du skal se. 

 

Anonymkode: b458c...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Neket skrev:

The killing of a sacred deer!! 

Enig! Lastet den ned for å se den på flyet, skjønte ikke en dritt. Måtte Google tolkning av filmen, men var like klok. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, skruf skrev:

Enig! Lastet den ned for å se den på flyet, skjønte ikke en dritt. Måtte Google tolkning av filmen, men var like klok. 

Jeg og måtte Google den. At den var basert på noe fra 1500ogblomkål forklarte kanskje den merkelige dialogen, men herregud liksom 🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ønsker dere egentlig å reklamere for slike ting, hvis dere mener at disse tingene er SÅ elendige?

Ønsker dere at disse rævva tingene skal få enda flere "klikk" og seere? Hva med å heller skryte av GODE ting dere har sett da, og som dere faktisk ønsker at flest mulig skal kikke på?     

Anonymkode: 1c1cb...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Making A murderer» Blir irritert bare av å tenke på den. Så utrolig manipulativ og dårlig håndtert data. Lenge siden jeg så den nå, så husker ikke alt, men hørte en pod med Linn Ullmann som fikk satt ord på alt som er feil med den serien.

»13 reasons why», orker ikke starte engang. Så veldig provoserende budskap om skyldplassering. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riverdale! Har slitt meg gjennom alt, måtte jo se hva som skjedde, men det ble bare verre og verre. Nå er sesong 4 ute. Orker ikke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ønsker dere egentlig å reklamere for slike ting, hvis dere mener at disse tingene er SÅ elendige?

Ønsker dere at disse rævva tingene skal få enda flere "klikk" og seere? Hva med å heller skryte av GODE ting dere har sett da, og som dere faktisk ønsker at flest mulig skal kikke på?     

Anonymkode: 1c1cb...b57

Har du lest trådtittelen? :)

Anonymkode: 6f587...dd2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ønsker dere egentlig å reklamere for slike ting, hvis dere mener at disse tingene er SÅ elendige?

Ønsker dere at disse rævva tingene skal få enda flere "klikk" og seere? Hva med å heller skryte av GODE ting dere har sett da, og som dere faktisk ønsker at flest mulig skal kikke på?     

Anonymkode: 1c1cb...b57

Øøøh.... Så om jeg forteller om forferdelig kundeservice eller rævva kvalitet hos en butikk feks, er det også reklame?

Tror du må lære deg forskjellen på reklame og negativ omtale. 

Anonymkode: 3a0cc...a49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er usikker på hva den het igjen, men var det Housemaids eller noe sånt? De gikk rundt i sånne gammeldagse kyser av noen hodeplagg i alle fall, og jeg skjønte ikke tegningen i det hele tatt. Så på èn episode (den første) og gadd ærlig talt ikke prøve å se noen flere. Det var for uinteressant og jeg skjønte ikke poenget. Levde de i nåtiden? Levde de i en annen verden? Hvorfor stakk de ikke bare av? Og hvorfor måtte de housemaidsene ha sex med en annens ektemann bare for å få hans barn, kunne de ikke brukt kunstig inseminering av hensyn til kona hans?

Bare tull hele greia. 

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Million skrev:

Jeg er usikker på hva den het igjen, men var det Housemaids eller noe sånt? De gikk rundt i sånne gammeldagse kyser av noen hodeplagg i alle fall, og jeg skjønte ikke tegningen i det hele tatt. Så på èn episode (den første) og gadd ærlig talt ikke prøve å se noen flere. Det var for uinteressant og jeg skjønte ikke poenget. Levde de i nåtiden? Levde de i en annen verden? Hvorfor stakk de ikke bare av? Og hvorfor måtte de housemaidsene ha sex med en annens ektemann bare for å få hans barn, kunne de ikke brukt kunstig inseminering av hensyn til kona hans?

Bare tull hele greia. 

Den går ikke på Netflix... som er trådens tema. 

Anonymkode: 706d2...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den går ikke på Netflix... som er trådens tema. 

Anonymkode: 706d2...031

Hæ? Hvordan fikk jeg sett den da? Jeg har nettopp fått meg Netflix og var 100% sikker på at det var der jeg så den...?

Kan det ha vært HBO NOrdic (som jeg har brukt to ganger i mitt liv)?

Uansett, beklager om jeg tok feil ang.kanal! :)

 

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The mist. Basert på en roman av Stephen King. At de har fått lov til å lage noe så dårlig basert på en så god forfatter er en stor skam. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noe dårlig... dvs hvis jeg aner at filmen er en dårlig en, så slår jeg av før jeg har fått sett noe særlig av dem. 

Anonymkode: 0b87f...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fractured som  jeg så i helgen. Omg for noe dårlig ræl. Tenkte den hadde potensiale men så ble den bare mer og mer teit. 

Anonymkode: 50130...2e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...