Gå til innhold

Hvilken film? Måååå finne det ut snart😳


fjærestein

Anbefalte innlegg

Har tenkt på den her filmen siden jeg så den som barn. Det må ha vært på  slutte av 80- tidlig 90 tallet, og den ble sendt på TV, en sommerkveld.

Det jeg husker er at filmen handlet om ett sunket skip, hvor det det bor folk nede i dypet. Ja inni det sunkne skipet. De er passasjerene som ble med skipet ned, og på en eller annen måte, og over lang tid, har skapt seg ett liv nede i dypet. De har bodd der i årevis, tror jeg.

De blir oppdaget av noen dykkere ( vet ikke om de leter eller om det er tilfeldig). En dykker blir forelsket i en passasjer husker jeg. Jeg husker at det ender med at de som lever i dypet ikke vil bli reddet men fortsette som før. 

Og det er det jeg husker gitt

Noen som aner  hvilken film jeg prater om og kan mildne min mangeårige pine..😭🤯😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, fjærestein skrev:

Har tenkt på den her filmen siden jeg så den som barn. Det må ha vært på  slutte av 80- tidlig 90 tallet, og den ble sendt på TV, en sommerkveld.

Det jeg husker er at filmen handlet om ett sunket skip, hvor det det bor folk nede i dypet. Ja inni det sunkne skipet. De er passasjerene som ble med skipet ned, og på en eller annen måte, og over lang tid, har skapt seg ett liv nede i dypet. De har bodd der i årevis, tror jeg.

De blir oppdaget av noen dykkere ( vet ikke om de leter eller om det er tilfeldig). En dykker blir forelsket i en passasjer husker jeg. Jeg husker at det ender med at de som lever i dypet ikke vil bli reddet men fortsette som før. 

Og det er det jeg husker gitt

Noen som aner  hvilken film jeg prater om og kan mildne min mangeårige pine..😭🤯😉😉

Kan det være denne? 

https://m.imdb.com/title/tt0082461/?ref_=m_tt_urv

Endret av Missbehave
Glemte link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj...😳😳😳😳 Takk takk for rask respons 😍😍😍😍

hva skullle en gjorde uten Kvinneguidens flotteste innbyggere ?

Må sjekke det ut nærmere, men har stor tro på at «Goliath await» er filmen. ( og jeg som trodde jeg var god på googling 😔😅)

hoppe danse hoppe danse og tusner av takk. 💃🌹💃🌹

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...