Gå til innhold

Har du sett noen på gata som har tatt neseoperasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tørr ikke ta neseoperasjon fordi jeg bor så langt unna nærmeste kirurg. Så må ta både tbane og tog for å komme meg hjem etter operasjonen. I tillegg så må jeg jo tilbake igjen uka etter for å ta av gipsen og tampongene.. har du sett noen på gata som går rundt med gips og tamponger i nesa før?

Anonymkode: c184a...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg sett. Ikke tenkte jeg spesielt mye over det heller. Man kan jo ikke vite om det er medisinsk eller kirurgisk. Regner med operasjonen skal foregå i en (stor) by? Folk bryr seg ikke. Evt. få noen til å kjøre deg, hvis det kjennes bedre.👍🏻 Tror ikke man kan belage seg på kollektivt rett etter narkose heller.

Anonymkode: 6fa14...2e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg måtte faktisk dra rett på apoteket idag etter operasjonen min (med følge selvfølgelig).. Prøvde å ikke tenke så mye på hvordan jeg så eller hørtes ut når jeg pratet, siden det kommer noen rare lyder av nesa av og til pga mye blod🙈 

Blodig og ekkelt, følte meg til bry for alle rundt, usj! Men måtte ta med meg smertestillende hjem😅

Anonymkode: a9ef7...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på gata,men så en på Kiwi idag. Neseoperterte må vel også ha mat.

Ikke tenk på det. 

Anonymkode: ccb04...251

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg sett. Mange har hatt det tamponger og bandasje pga neseblødninger og andre inngrep også. Folk bryr seg ikke.

Anonymkode: c0990...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også en t-bane og togtur unna, og var redd for det samme. Ønsket ikke å bli sett med gips på nesa. Jeg bestilte hotell ganske nærme klinikken, og var der en uke. Det er jo en litt dyr løsning, men verdt det for meg hvertfall. 

Jeg har ikke sett noen med gips på nesa. 

Anonymkode: a5cb3...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du operert nesen til nå? Jeg har tenkt i mange år på at jeg skal operere nesen, men jeg er så usikker på hvilken kirurg jeg skal velge. Derfor håper jeg at du vil dele dine erfaringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en i går. Tenkte ikke noe særlig over det, folk bryr seg ikke 💛

(hadde allerede glemt det ut, før jeg kom på det nå. Husker ikke hvordan verken hun eller bandasjen så ut, bare at det var noe bandasjegreier)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2019 den 22.03, AnonymBruker skrev:

Jeg tørr ikke ta neseoperasjon fordi jeg bor så langt unna nærmeste kirurg. Så må ta både tbane og tog for å komme meg hjem etter operasjonen. I tillegg så må jeg jo tilbake igjen uka etter for å ta av gipsen og tampongene.. har du sett noen på gata som går rundt med gips og tamponger i nesa før?

Anonymkode: c184a...92e

Jeg har operert for skjev nesevegg og hadde også lang reisevei hjem. Var så bekymret om alle folk rundt trodde jeg opererte nesa av kosmetiske grunner, fikk lyst til å si til alle "dette er ikke plastisk kirurgi"😂

Anonymkode: dc9fc...7f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har operert for skjev nesevegg og hadde også lang reisevei hjem. Var så bekymret om alle folk rundt trodde jeg opererte nesa av kosmetiske grunner, fikk lyst til å si til alle "dette er ikke plastisk kirurgi"😂

Anonymkode: dc9fc...7f8

Hvem bryr seg? Hva så om det var plastisk kirurgi?

Anonymkode: 906e8...b09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du råd til operasjon har du vel råd til taxi?

Anonymkode: 0befe...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo og her tar de heldigvis ikke operasjoner på gata ;) 

neida... men ja, har sett folk har operert noe i ansiktet (rundt nesa), men om det er en knekt nese, plastikk operasjon el vet jo ikke jeg :) 

Anonymkode: 558eb...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være det er status for noen i Norge å vise fram nyoperert nese slik det er i østen. Der går folk med plasterlapp på nesa selv om de ikke har operert, bare fordi det da skal se ut som om du har penger.  jaja.  Jeg hadde ikke gått for mye rundt i offentligheten med tamponger i nesa og svær bandasje midt i trynet, men det er meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.10.2019 den 22.03, AnonymBruker skrev:

Jeg tørr ikke ta neseoperasjon fordi jeg bor så langt unna nærmeste kirurg. Så må ta både tbane og tog for å komme meg hjem etter operasjonen. I tillegg så må jeg jo tilbake igjen uka etter for å ta av gipsen og tampongene.. har du sett noen på gata som går rundt med gips og tamponger i nesa før?

Anonymkode: c184a...92e

Man tar ikke t-bane og tog rett etter en nesoperasjon og narkose. Du må vel kjenne noen som kan hente deg. Hvis ikke så får du ta taxi eller bo på hotell i nærheten av klinikken.

Anonymkode: d9b02...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, heldigvis ikke! Tenk på infeksjonsfaren ved å gjøre det på gata da! 😮  

 

 

:P

Anonymkode: b157b...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...