AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #61 Skrevet 4. oktober 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det går ut over selvfølelsen. Man vet utmerket godt at det sikkert er 100 rasjonelle og legitime grunner til at hun ikke vil ha sex. Allikevel, over tid, så kommer tvilen snikende. Er jeg ikke bra nok, er hun ikke glad i meg lenger, strekker jeg ikke til lenger, er jeg ikke tiltrekkende lenger... den type destruktiv tankegang. Jeg hadde vært villig til å inngå kompromisser og svelge noen kameler, hvis hun anerkjente at dette er VÅRT problem, og ikke bare mitt problem. Finne en løsning BEGGE kan leve med. Forøvrig, jeg er tidlig i 50-årene og vi har vært sammen i 6 år. Anonymkode: 9aa2e...118 Takk for at du delte. Så leit....og jeg forstår godt det går utover selvfølelsen og at tvilen kommer snikende. Fyren jeg har et forhold til,sier at han føler seg så lite verdt.Han opplever ikke lenger å bli beundret, at kona er begeistret for ham, at hun har lyst på eller begjærer ham - og for ham også (som hos deg) går det på selvfølelsen løs. Han har vært helt på gråten når han har snakket om dette. Du er tidlig i 50 årene, du er enda "ung". Dersom hun ikke kan gå med på å finne en løsning som begge kan leve med, så setter du hardt mot hardt. Leit, men jeg syns det er tristere å ha det slik du beskriver. Lykke til da! Anonymkode: ffc77...566
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #62 Skrevet 4. oktober 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det forutsetter at partneren anerkjenner det som et problem og er villig til å snakke om det. Anonymkode: d3b6e...f60 Men man kan jo ikke slippe det, da må man jo begynne med å snakke om hvorfor det er et problem å snakke om det.... I et forhold er man to stk, og så er det forholdet som en tredje enhet bestående av begge to. Hvis en person har et problem, så har automatisk forholdet også et problem. Det går ikke an for en part å si at man ikke anerkjenner problemet, forholdet har da et problem, det er fakta. Den personen som ikke vil snakke videre eller delta, har altså meldt seg ut av forholdet. Pr dags dato er dette derfor bare et falskt skall, og ikke ekte forhold. TS må forklare sin kone at hun kan ikke være i et forhold, og samtidig nekte å kommunisere. Hun må faktisk være villig til å dele hva hun tenker og føler, slik at de kan finne ut av hva som må skje til begges beste nå. Anonymkode: 3e4e2...421
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #63 Skrevet 4. oktober 2019 11 timer siden, Deerinspotlight skrev: Så folk skal heller tvinges til å ha sex? Du forstår at det blir voldtekt? Nei? For det første er det ikke sex de skal ha, nødvendigvis, men åpenhet for å snakke om det. For det andre blir det ikke voldtekt, det blir evt sex med andre eller slutt. Høres ut som du bare vil krangle, så dette gidder jeg ikke mer. Anonymkode: 2aa4c...727
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #64 Skrevet 4. oktober 2019 Sex som er så j.... deilig. Anonymkode: 6c18b...4d6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #65 Skrevet 5. oktober 2019 20 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hva gjør man da hvis dama ikke vil si noe? Her i huset ble dette et problem etter hvert. Nå fikset jo hun sin "manglende" sexlyst på andre måter slik at de behovene ble dekket der. Det var kansje like greit det ikke ble noe sex her da hun hadde pådratt seg herpes av sin elsker. Men har også opplevd at man blir "enige" etter en samtale, men med litt ulik praksis etterpå. DET kalles karma😂 jeg var borti noe lignende med min ex. Problemet der var bare at den ENE gangen vi hadde sex i slutten av forholdet ble hun tilfeldigvis gravid og ga meg klamydia samtidig. sannheten var at hun visste at hun var gravid og MÅTTE ha sex med meg for å ikke bli avslørt. Hun hadde ikke vært lidenskapelig på over et år, men hadde plutselig et drypp en enkelt gang. Da jeg forlangte farskapstest ved en eventuell fødsel så tok hun abort. For det var ikke mulig at det kunne være mitt barn hun gikk med. Men det var 3 andre som kunne være faren. Jeg pakka med meg klærne og tv’n og reiste på dagen. Jeg sier ikke at du har det samme problemet, men det er verdt å undersøke litt ekstra om hun får dekket behovet andre steder. Hvis det er sånn at du vurderer å gå uansett, så er det verdt bryet å finne det ut. Om du elsker henne er det jo greit å kunne utelukke at hennes behov blir dekket utenfor heimen. Anonymkode: fb6cb...3c0 1
Elaine Marley Skrevet 5. oktober 2019 #66 Skrevet 5. oktober 2019 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå