AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Skrevet 2. oktober 2019 Hei Jeg er en mann som har vært gift i snart 6 år. Sliter med at min kone ikke har sex lyst i det hele tatt. Vi har ikke had sex på snart 4 måneder. Har prøvd alt, fra å være romantisk, gi henne tid, snakke med henne. Ingen ting hjelper. Selv sier hun at jeg er den beste partner hun har had. Holder på å eksplodere snart. Anonymkode: 91d4f...a79 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #2 Skrevet 2. oktober 2019 Finn deg en mann til å få frem bien i deg. Anonymkode: 25f81...b4b 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #3 Skrevet 2. oktober 2019 Det blir verre. Anonymkode: 85672...0ce 6
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #4 Skrevet 2. oktober 2019 Bare si at hvis ikke hun vil ha sex så kommer du til å finne en annen. Anonymkode: 3590e...20f
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #5 Skrevet 2. oktober 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg er en mann som har vært gift i snart 6 år. Sliter med at min kone ikke har sex lyst i det hele tatt. Vi har ikke had sex på snart 4 måneder. Har prøvd alt, fra å være romantisk, gi henne tid, snakke med henne. Ingen ting hjelper. Selv sier hun at jeg er den beste partner hun har had. Holder på å eksplodere snart. Anonymkode: 91d4f...a79 Du har 3 valg. 1) leve under den sosiale kontrollen (sexnektgissel) og håpe på det beste 2) avslutt forholdet og finn ei som mener at sex er en viktig komponent i et forhold 3) elskerinner Jeg levde under punkt 1 i et par år til jeg innså at dette ble for dumt. Å sitte å høre at sexlysten er borte fra partneren er borte, samtidig som partneren ikke gjorde noe forsøk på å øke egen libido er selvdestruktivt. Heldigvis innså jeg at livet er for kort å leve, så jeg gikk på dette internettet og fant meg ei dame som var i samme situasjon som meg. Jeg har ikke hatt slik livsglede på lang tid. Så nå kan partneren min bare kose seg med sin manglende lyst, jeg får bekreftelse, oppmerksomhet, spenning og begjær så det monner av min kjære xxxx. Anonymkode: c57c1...cec 7
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #6 Skrevet 2. oktober 2019 Det er et dilemma det der ja. Sitter i samme knipa selv. Overgangsalderen har tatt henne og all lyst er borte, hun har ikke en gang lyst til å ha lyst. For henne er ikke sex viktig lenger, og da er visst ikke sex viktig for oss heller. En fortvilende situasjon for jeg er glad i dama, har ikke lyst til å bryte opp pga sex i det hele tatt. Men samtidig bygger det seg opp betydelige frustrasjoner over dette. Jeg klarer ganske enkelt ikke bare slå av driftene, eller libido som det vel heter. Så om ikke annet, så har du min fulle medfølelse. Anonymkode: 9aa2e...118 4
Babylon45 Skrevet 2. oktober 2019 #7 Skrevet 2. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det blir verre. Anonymkode: 85672...0ce Ser sånn ut
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #8 Skrevet 2. oktober 2019 Parterapeut? Kanskje finne ut årsaken til at hun ikke vil ha sex lengre? Snakke ut om problemet. Anonymkode: dbf53...3d1 1
Babylon45 Skrevet 2. oktober 2019 #9 Skrevet 2. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bare si at hvis ikke hun vil ha sex så kommer du til å finne en annen. Anonymkode: 3590e...20f Jeg har sagt det på fleip en gang. Hun ble bare sur 🤔
Babylon45 Skrevet 2. oktober 2019 #10 Skrevet 2. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Parterapeut? Kanskje finne ut årsaken til at hun ikke vil ha sex lengre? Snakke ut om problemet. Anonymkode: dbf53...3d1 Hun Mener at det er normalt. 2
Babylon45 Skrevet 2. oktober 2019 #11 Skrevet 2. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har 3 valg. 1) leve under den sosiale kontrollen (sexnektgissel) og håpe på det beste 2) avslutt forholdet og finn ei som mener at sex er en viktig komponent i et forhold 3) elskerinner Jeg levde under punkt 1 i et par år til jeg innså at dette ble for dumt. Å sitte å høre at sexlysten er borte fra partneren er borte, samtidig som partneren ikke gjorde noe forsøk på å øke egen libido er selvdestruktivt. Heldigvis innså jeg at livet er for kort å leve, så jeg gikk på dette internettet og fant meg ei dame som var i samme situasjon som meg. Jeg har ikke hatt slik livsglede på lang tid. Så nå kan partneren min bare kose seg med sin manglende lyst, jeg får bekreftelse, oppmerksomhet, spenning og begjær så det monner av min kjære xxxx. Anonymkode: c57c1...cec Jeg hører stadig fra kolleger at de koser seg med sin dame i hvert fall 2 ganger i uken. Noe som er Science fiction for meg 😂 1
Babylon45 Skrevet 2. oktober 2019 #12 Skrevet 2. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er et dilemma det der ja. Sitter i samme knipa selv. Overgangsalderen har tatt henne og all lyst er borte, hun har ikke en gang lyst til å ha lyst. For henne er ikke sex viktig lenger, og da er visst ikke sex viktig for oss heller. En fortvilende situasjon for jeg er glad i dama, har ikke lyst til å bryte opp pga sex i det hele tatt. Men samtidig bygger det seg opp betydelige frustrasjoner over dette. Jeg klarer ganske enkelt ikke bare slå av driftene, eller libido som det vel heter. Så om ikke annet, så har du min fulle medfølelse. Anonymkode: 9aa2e...118 Takk for det. Jeg har begynt å føle meg som en sulten løve som er stadig på jakt etter mat.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #13 Skrevet 2. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare si at hvis ikke hun vil ha sex så kommer du til å finne en annen. Anonymkode: 3590e...20f Enig! Ny kjæreste hvis dere ikke har barn, evt elskerinne hvis dere har barn. Dette er IKKE normalt, dette er mishandling. Hilsen kvinne Anonymkode: 2aa4c...727 4
isw Skrevet 2. oktober 2019 #14 Skrevet 2. oktober 2019 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig! Ny kjæreste hvis dere ikke har barn, evt elskerinne hvis dere har barn. Dette er IKKE normalt, dette er mishandling. Hilsen kvinne Anonymkode: 2aa4c...727 Jeg er vokst opp med en far som kom med trusler i fylla og truet med å «sette oss på gata» hvis ikke mamma hadde sex med han. Så jeg er kanskje litt forutinntatt her. Uansett mener jeg følgende: 1. Det er ikke kvinnens plikt å ha sex med mannen hvis hun ikke har lyst. 2. Det er mer i livet og i et forhold enn sex 3. At kvinnen ikke har lyst har så godt som alltid en grunn. Jeg vil påstå at majoriteten av tilfellene er grunnen at mannen ser på henne som et objekt som han har krav på sex med med jevne mellomrom. (Altså mas om sex) Hvis man «eksploderer» av fire måneder uten sex bør man gå i seg selv. Endret 2. oktober 2019 av isw 10
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #15 Skrevet 2. oktober 2019 Jeg personlig synes det er sååå egoistisk å ikke bidra seksuelt i et ekteskap. Har en venninne på 29 som ikke liker sex, hvorfor er det da bedre at han skal tilfredsstilles og hun må gjøre noe hun ikke liker - enn at hun kan være happy og han miserabel? Jeg synes at man faktisk MÅ bidra seksuelt i et ekteskap. Liker man ikke sex får man runke mannen eller bidra på andre måter. Nå må det også sies at hun var lik da de ble sammen, de har tre sønner, og mannen får kun sex når det er noe meeeeeget spesielt eller hvis de skal lage barn. Han trodde hun ville like sex mer med tiden. 😂 Men uansett, begge to har et ansvar - og får man ikke, kan man heller ikke sutre når ekteskapet går til helvete. Ønsker ts lykke til, håper det ordner seg på en måte. Anonymkode: 67b3d...a86
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #16 Skrevet 2. oktober 2019 2 minutter siden, isw skrev: Jeg er vokst opp med en far som kom med trusler i fylla og truet med å «sette oss på gata» hvis ikke mamma hadde sex med han. Så jeg er kanskje litt forutinntatt her. Uansett mener jeg følgende: 1. Det er ikke kvinnens plikt å ha sex med mannen hvis hun ikke har lyst. 2. Det er mer i livet og i et forhold enn sex 3. At kvinnen ikke har lyst har så godt som alltid en grunn. Jeg vil påstå at majoriteten av tilfellene er grunnen at mannen ser på henne som et objekt som han har krav på sex med med jevne mellomrom. (Altså mas om sex) Hvis man «eksploderer» av fire måneder uten sex bør man gå i seg selv. Det er mishandling å nekte partner sex. Folk som ikke vil ha sex MÅ holde seg single! Anonymkode: 2aa4c...727 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #17 Skrevet 2. oktober 2019 3 minutter siden, isw skrev: Jeg er vokst opp med en far som kom med trusler i fylla og truet med å «sette oss på gata» hvis ikke mamma hadde sex med han. Så jeg er kanskje litt forutinntatt her. Uansett mener jeg følgende: 1. Det er ikke kvinnens plikt å ha sex med mannen hvis hun ikke har lyst. 2. Det er mer i livet og i et forhold enn sex 3. At kvinnen ikke har lyst har så godt som alltid en grunn. Jeg vil påstå at majoriteten av tilfellene er grunnen at mannen ser på henne som et objekt som han har krav på sex med med jevne mellomrom. (Altså mas om sex) Hvis man «eksploderer» av fire måneder uten sex bør man gå i seg selv. Dette er jo litt spesielt, hvis de er lykkelige sammen så synes jeg man MÅ bidra. Behøver ikke gi mer enn fem minutter ukentlig for en bittelitt mer lykkelig mann. Men hei! Er man gift med en evnukk og man er aseksuell selv så går det nok fint! Anonymkode: 67b3d...a86 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #18 Skrevet 2. oktober 2019 1 time siden, Babylon45 skrev: Hun Mener at det er normalt. Men hvis det er et problem for deg å ikke ha sex bør dere gå til terapeut og få snakket ut om det. For hvis du trenger sex og hun ikke vil ha sex er ikke det bra for noen hvis dere ikke får snakket om problemet og komme til en løsning eller noe. Anonymkode: dbf53...3d1
Bamseklemmer Skrevet 2. oktober 2019 #20 Skrevet 2. oktober 2019 (endret) Jeg støtter alle 3 punktene dine @isw🤫 Endret 4. oktober 2019 av Bamseklemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå