Gå til innhold

Onanering på jobb?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Teller hjemmekontor? 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri onanert på jobb, passer seg ikke inn i yrket mitt. Hadde vel ikke gjort det uansett. Må slappe helt av for å få det til på egenhånd.

Det jeg derimot har hatt på jobb, er orgasmer. De kommer av og til helt ufrivillig og uventet. En deilig, liten overraskelse. Våkner av og til av det. 

• Liker 1
Skrevet

Arbeidsdagen er så travel at jeg ikke en gang greier å tenke den tanken, men hmm...vi har jo faktisk jacuzzi og sauna på takterrassen på kontoret. Må bare få booke time..og finne noen som vil være med 🤗

Anonymkode: 69feb...949

Skrevet

Dro en håndjager på sykerommet på gamlejobben  Ok det. Lot spermen renne ut i søppelkassen.

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hører ikke til på jobb og om man ikke evner å holde seg, så burde man dra til legen og få henvisning til psykolog. For så lite selvdisiplin og kontroll over egen kropp er faktisk ikke normalt. 

Anonymkode: 084e4...9e3

Jeg er psykolog og jeg har også onanert på jobb et par ganger😅 tror ikke jeg kunne behandlet noen for dette!

Anonymkode: cc000...b59

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er psykolog og jeg har også onanert på jobb et par ganger😅 tror ikke jeg kunne behandlet noen for dette!

Anonymkode: cc000...b59

Takk skal du jammen meg ha..... Om jeg noen gang skulle trenger å gå til psykolog -så blir dette det første jeg tenker på når jeg ser psykologen. Får håpe hen vasker hendene før hen håndhilser.

Anonymkode: 9548a...6ba

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke gjort det selv, men så har jeg en jobb hvor jeg enten er på beina hele tiden eller sitter bak kassa, så jeg har heller ikke hatt noe særlig anledning til det. Hadde jeg hatt kontorjobb så er det ikke umulig at jeg hadde sneket til meg en liten "runde" på do i ny og ne. :P 

Skrevet

Bli med og slå et slag for onanering i arbeidstida ila den neste halvtimen! Skriv i tråden etterpå om du kom da;)

Anonymkode: f0b30...d07

Skrevet

Skjedde av og til  da jeg jobbet nattevakter på hotell, da var det 5-6 timer hvor det ikke skjedde noen ting, og vel, noen ganger å måtte man... 

Anonymkode: 4b7eb...7c4

Skrevet

Har ikke mulighet, så nei. Gjør ikke det. :) 

• 1 måned senere...
Skrevet

så og si daglig. har med meg penismansjetten min i lomma hver dag og går og setter den på skikkelig hardt og koser meg ihverfall en gang pr. arbeidsdag. noen ganger flere også faktisk.  som mann trenger man å få ut litt steam for og fungere godt på jobben. et ikke om dette er uvanlig eller ikke, men jeg har stort sexbehov og trenger det ofte.

Skrevet

Har gjort det noen få ganger 

Skrevet

Har ikke tid til å onanere på jobb. Men det går bra, for sjefen tar meg på disken etter arbeidstid😋

Anonymkode: 6e016...b92

Skrevet
På 11.10.2019 den 12.37, LineS skrev:

Nå føler jeg nesten litt skam over at jeg gjør det. Noen ganger blir jeg bare så kåt at jeg må få det ut av kroppen liksom.

samme her😊😊

• Liker 1
Skrevet

nei, æsj. det er bare ekkelt! sånt trenger man da ikke å gjøre når man er på jobb!!

Skrevet

Aldri. Jeg har såpass kontroll at jeg klarer å holde meg.

Skrevet

Det gjør jeg hver dag, må utnytte det når jeg får penger for det :ler:

Gjest Familytree
Skrevet

Jeg visste ikke at onani var nr. 3👍

Skrevet

Gjort det noen ganger. Jobbet på et sykehus og da gjorde jeg det en gang på do... og planla at typen som jobbet i nærheten skulle snike seg inn på doen for at vi skulle ta en kjapp en 🙈

Nå jobber jeg natt alene på et rolig sted og gjør det noen ganger. Må jo ha noe å gjøre 🤷‍♀️

Anonymkode: bca32...21f

Skrevet

Jaja. Gjorde det nesten daglig i enkelte perioder. Jobbet på hektisk kontor, og av en eller annen grunn blir jeg ofte kåt når jeg er litt tissetrengt (tror blæren presser på noen erogene soner). Så da er det bare å ta seg en litt ekstra lang tissepause. Er ikke noe verre enn å ta seg en 5min røykepause spør du meg. Er jo ingen som får vite noe^^

Husker at jeg i blant gjorde det på universitetet også. Skjønner ikke at folk synes det er så utenkelig? :s

Jente27

Anonymkode: efe96...455

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...