Gå til innhold

Onanering på jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver dag. Jobber med å blande potetsalater og sånne andre salater som selges i plastikkbokser i butikken. M44

Anonymkode: a28d9...9ef

Hadde du enda vært kvinne..

Anonymkode: 10f19...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor nevner du salatene og at du pakker de?

Anonymkode: 1b6fe...aa1

Har ikke nevnt det.

Anonymkode: a34ea...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor nevner du salatene og at du pakker de?

Anonymkode: 1b6fe...aa1

Han forteller hvor satsen lander.....

Anonymkode: 9dc86...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... Aldri gjort det, kommer aldri til å gjøre det.

Anonymkode: 3a0b7...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det en del da jeg var yngre, og behovet ikke kunne ignoreres. Ser ikke noe galt i det så lenge det ikke går utover arbeidet. Kan andre ta røykepause kan jeg ta runkepause. :P 

Anonymkode: 0622d...f7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.10.2019 den 13.09, AnonymBruker skrev:

Helt naturlig for meg å gjøre fordi jeg iblant blir så kåt at jeg mister litt fokus. Det gir meg svært lite og omgivelsene - dassen alle kollegaene mine bruker, liksom - er turn-off, men det gjør nytten. Anslår 5-10 ganger i året.

Anonymkode: a8c67...e53

Er du så styrt av av kåthet altså? 

Anonymkode: a48c7...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg nesten litt skam over at jeg gjør det. Noen ganger blir jeg bare så kåt at jeg må få det ut av kroppen liksom.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, LineS skrev:

Nå føler jeg nesten litt skam over at jeg gjør det. Noen ganger blir jeg bare så kåt at jeg må få det ut av kroppen liksom.

Da er det bedre å få det ut og bli ferdig med det. Er ikke noe moro å f.eks. sitte i møte og være sprengkåt og late som ingenting. 

Anonymkode: 0622d...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det bedre å få det ut og bli ferdig med det. Er ikke noe moro å f.eks. sitte i møte og være sprengkåt og late som ingenting. 

Anonymkode: 0622d...f7e

Ja ikke sant

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎02‎.‎10‎.‎2019 den 14.24, AnonymBruker skrev:

Ja, det har jeg gjort ja. På do og til og med i landskap, ved pulten. Sitter bak en skillevegg da, så ingen la videre merke til det. 

Kvinne, 31.

Anonymkode: 8cc46...7cb

Hyggelig å høre at jeg ikke er alene om å "gnikke" litt på jobb. Fikk for en tid tilbake nye stoler på  jobb, slike "anatomisk" riktige stoler med en forhøyning mellom bena, trenger bare å lene meg litt framover og gynge forsiktig så kommer jeg. Har vært mye spøk med stolene fra dag 1 og jeg har lagt merke til at flere sitter framoverbøyd enn tidligere så......hahahaha

Anonymkode: 5034f...c15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hyggelig å høre at jeg ikke er alene om å "gnikke" litt på jobb. Fikk for en tid tilbake nye stoler på  jobb, slike "anatomisk" riktige stoler med en forhøyning mellom bena, trenger bare å lene meg litt framover og gynge forsiktig så kommer jeg. Har vært mye spøk med stolene fra dag 1 og jeg har lagt merke til at flere sitter framoverbøyd enn tidligere så......hahahaha

Anonymkode: 5034f...c15

Stilig.

Har du kommet mange ganger på denne måten da? 
Litt avslørende i landskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe jeg pleier å gjøre, men en dag for ikke så veldig lenge siden ble jeg kåt og fikk 3 orgasmer på rad bak pulten.🙄

Har også hendt at jeg har fått besøk av samboeren og hatt sex på pultene til kolleger jeg ikke kommer så godt overens med når de ikke har været på jobb.

Anonymkode: bbda6...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hendt... Har enda til vurdert det nylig men har vært litt hektisk på jobben så da blir det med tanken. Hilsen (relativt) godt voksen dame. 

Anonymkode: 0b979...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt barnslig og useriøst. Om du virkelig har så store problemer med kåthet, så burde du kanskje ta deg en tur til legen. Aldri gjort det, aldri tenkt på å gjøre det og vil nok aldri gjøre det. 
Ikke på mine 17 år på skole så har jeg noen gang gjort noe sånt der heller. Og når en kronisk kåt tenåring klarer å oppføre seg som et normalt menneske, så burde man forvente at voksne mennesker klare det også. 

Anonymkode: 084e4...9e3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Warrior
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt barnslig og useriøst. Om du virkelig har så store problemer med kåthet, så burde du kanskje ta deg en tur til legen. Aldri gjort det, aldri tenkt på å gjøre det og vil nok aldri gjøre det. 
Ikke på mine 17 år på skole så har jeg noen gang gjort noe sånt der heller. Og når en kronisk kåt tenåring klarer å oppføre seg som et normalt menneske, så burde man forvente at voksne mennesker klare det også. 

Anonymkode: 084e4...9e3

Legen pga kåthet? Det er da helt normalt at noen er mye kåtere enn andre? Det et ikke problem, synes ikke du det er deilig å være kåt? 

La nå folk få kose seg med seg selv eller ha sex hvor de vil så lenge det ikke er foran folk som ikke ønsker å se. Det er så klart ikke greit. 

Endret av Kvelertak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kvelertak skrev:

Legen pga kåthet? Det er da helt normalt at noen er mye kåtere enn andre? Det et ikke problem, synes ikke du det er deilig å være kåt? 

La nå folk få kose seg med seg selv eller ha sex hvor de vil så lenge det ikke er foran folk som ikke ønsker å se. Det er så klart ikke greit. 

Det hører ikke til på jobb og om man ikke evner å holde seg, så burde man dra til legen og få henvisning til psykolog. For så lite selvdisiplin og kontroll over egen kropp er faktisk ikke normalt. 

Anonymkode: 084e4...9e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, nei. 

Onanering hører fritida til, det skal ikke gjøres på jobb, mens jeg får betalt for å arbeide. 

Anonymkode: bf1eb...32f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hører ikke til på jobb og om man ikke evner å holde seg, så burde man dra til legen og få henvisning til psykolog. For så lite selvdisiplin og kontroll over egen kropp er faktisk ikke normalt. 

Anonymkode: 084e4...9e3

Alle klarer å holde seg visst de vil og må, men så lenge det ikke går utover jobben så kan folk gjøre som de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...