Gå til innhold

Onanering på jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinne.62 her, hender fra tid til annen at jeg lurer fingeren nedi og kiler litt på tappen ja...……..

Anonymkode: 5034f...c15

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 2.10.2019 den 12.00, AnonymBruker skrev:

Hvor vanlig er det å ta seg en runde på toaletten for å gjøre "nr. 3" i løpet av arbeidsdagen? Og isåfall like vanlig for menn og kvinner?

Anonymkode: f0b30...d07

Jeg har gjort det på alle arbeidsplassene mine og på begge steder jeg har studert.

Må man, så må man.

Anonymkode: 3fd0d...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg onanerer ofte på jobb, husker jeg onanerte mye da jeg studerte også.

Er da ikke noe galt i det og tror det er ganske vanlig faktisk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har onanert på jobb mange ganger, og kommer til å fortsette med det. En gang så hadde så jeg hentet meg en We-Vibe Vector i løpet av dagen og kunne ikke vente til jeg kom hjem … :fnise:

 

 

Anonymkode: e792e...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym Bruker

Og hvem betaler sine ansatte når de går på taolettet å  onanierer tru ?.    Undres bare på utfallet  om arbeidsgiver hadde blitt kjent med  at ansatte brukte arbeidstiden til onaniering på jobb. 

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det et par ganger. I fellesområdet. Utenpå klær da.

Anonymkode: b9f13...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er  nødt og gjøre det en til to ganger pr. dag for og holde fokus. men igjen har  jeg vel litt mere testosteron en de fleste menn.. og stort behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første synes jeg langt de fleste dager ikke at jeg har tid til sånt i arbeidstiden. Noen dager sliter jeg med å rekke en tissepause. For det andre virker det rart for meg å gjøre den slags på jobb. Unntaket måtte kanskje være om jeg skulle sitte veldig sent og alene en kveld.

Jeg tar meg selv for all del i å bli kåt på jobb innimellom. Da fantaserer jeg kanskje bittelitt, og så gleder jeg meg til å komme hjem fra jobb.

Anonymkode: c182d...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er temmelig vanlig, kanskje hovedårsaken til at folk jobber overtid faktisk, spesielt i stat og kommune. Kontoret for seg selv, ekstra betalt og ekstra koselig. 

Anonymkode: 10f19...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

M44. Ja, det gjør jeg. Har gjort det i alle år. Kanskje en gang i uken. Men gjerne når jeg sitter på overtid og det er roligere på kontorene. En kvinnelig kollega kunne på julebordet fortelle at hun brukte gjøre det, så nå ser vi lurt på hverandre når vi går på do på overtid... 🙂

Anonymkode: 4e149...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...