Tessa12 Skrevet 1. oktober 2019 #1 Del Skrevet 1. oktober 2019 På torsdag har jeg bestilt kinobillett, og jeg skal gå alene, hadde sikkert fått noen med meg, men føler ikke for det. Er det veldig sært? Har hatt lyst til det flere ganger, men ikke "turt". Men, denne filmen må jeg bare se, orker ikke vente til den kommer på leie. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #2 Del Skrevet 1. oktober 2019 Ikke sært, det går helt fint! Jeg går på kino av og til alene og betaler for de to ytterste setene for å få sitte uten noen oppå meg. DET er sært! Anonymkode: 90310...541 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #3 Del Skrevet 1. oktober 2019 Skal gjøre det samme på lørdag. Jeg synes ikke det er sært. Har mange venner og mann som jeg kunne invitert med meg, men gidder ikke. Vil se filmen og kose meg i ro og mak 😅 Anonymkode: 22b4e...fa4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #4 Del Skrevet 1. oktober 2019 Nei, ikke sært. Jeg synes det er storveis å gå på kino alene, kan helt og fullt synke inn i filmen. Gjør det ofte når jeg er ute å reiser, spesielt om jeg får dødtid og det ikke er noe spesielt som skjer (og man ikke har ork til å bevege seg så mye). Anonymkode: 40eb1...b61 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #5 Del Skrevet 1. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke sært, det går helt fint! Jeg går på kino av og til alene og betaler for de to ytterste setene for å få sitte uten noen oppå meg. DET er sært! Anonymkode: 90310...541 Så godt å høre, vurderte også å betale for et sete ekstra, men har bestilt sånn "luksussete", så det hadde blitt litt dyrt med to😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #6 Del Skrevet 1. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal gjøre det samme på lørdag. Jeg synes ikke det er sært. Har mange venner og mann som jeg kunne invitert med meg, men gidder ikke. Vil se filmen og kose meg i ro og mak 😅 Anonymkode: 22b4e...fa4 Akkurat det jeg tenkte jeg ville også, uten å ha noen ved siden av som kommenterer hele tiden😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #7 Del Skrevet 1. oktober 2019 Sist jeg var på kino sammen med noen, var vel da sønnen min var rundt 12-13 år. Det er... shit, det er over 10 år siden. Plutselig føler jeg meg veldig gammel. Jeg digger å gå på kino, og det har aldri slått meg at jeg skulle ha noen med meg. Jeg har et favorittsete i en favorittsal. Det er en liten sal, og jeg sitter bakerst ved veggen. På grunn av salens størrelse er det en bedre plassering enn det høres ut som. Der sitter jeg i fred og ro siden ingen skal forbi, og jeg ender ofte opp med at både setet ved siden av, og foran meg er ledig. Jeg satt der senest i kveld og så It. Anonymkode: faee5...b0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 2. oktober 2019 #8 Del Skrevet 2. oktober 2019 Det er ingen som bryr seg eller legger merke til at du går alene. Er heller ikke noe sært med det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #9 Del Skrevet 2. oktober 2019 Jeg drar alltid på kino alene. Om jeg vil se noe, så møter jeg opp Synes det er rart med de som spør meg om å være med.. Anonymkode: f9741...549 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #10 Del Skrevet 2. oktober 2019 Ser stadig folk som er på kino alene, og tenker ikke noe over det. Selv drar jeg med mannen siden vi begge elsker å se film på kino og har veldig lik smak, men om det var en film jeg virkelig ville se som han ikke var interessert i, hadde jeg reist alene. Anonymkode: c4b0b...fdd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #11 Del Skrevet 2. oktober 2019 Elsker å gå på kino alene. Da får jeg velge mine søte filmer i fred og nyte dem til det fulle. Og tenke gjennom filmene alene uten forstyrrelser og andres meninger på vei hjem. Anonymkode: d04e4...2d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. oktober 2019 #12 Del Skrevet 2. oktober 2019 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #13 Del Skrevet 3. oktober 2019 Da har jeg vært på kino, det var helt fantastisk å nyte filmen alene, uten at noen napper borti og skal kommentere etc. Blir nok ikke siste gang😃 Anonymkode: 87ce9...419 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #14 Del Skrevet 3. oktober 2019 Jeg har aldri gått alene på kino, men har heller aldri tenkt over om noen er på kino alene... Jeg fokuserer på film og eget selskap. Det jeg tenker over når jeg er på kino angående andre, er de som betaler for å sitte i mørket å skravle og forstyrre andre, DET er sært. Så så lenge du legger bort telefonen, og ikke skravler igjennom filmen, så hadde jeg ikke brydd meg. Anonymkode: 48b5f...397 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feebee Skrevet 3. oktober 2019 #15 Del Skrevet 3. oktober 2019 Jeg går mye på kino, er medlem og ser nesten alt som kommer ut. Går ofte alene da det ikke alltid passer for andre å være med. Ikke noe problem, det er ingen som kommer til å reagere på at du er alene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #16 Del Skrevet 4. oktober 2019 19 timer siden, 14.09.2019 skrev: Går det noe bra for tiden? Det lurer jeg og på. Har sett på programmet, men er noe av det gode filmer som er verdt å se? Anonymkode: 3d036...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snoren Skrevet 4. oktober 2019 #17 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ikke gjør noe big deal ut av det, så blir det ikke sært. Det er vanlig å gå på kino alene, ikke alltid man finner noen som har tid eller lyst til å se akkurat den filmen. 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #18 Del Skrevet 4. oktober 2019 Må da være greit å gå på kino og alle andre steder alene. Det er ikke noen big deal Anonymkode: 06455...d0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 4. oktober 2019 Forfatter #19 Del Skrevet 4. oktober 2019 Det gikk veldig bra, bare det at jeg er vokst opp med at kino går man enten som par eller gruppe. Og jeg har hatt ei venninne som var veldig kontrollerende, så det er nok litt der det ligger også. Jeg har lært meg det siste året å gi litt mer blaffen i hva andre mener om ting og tang😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana Skrevet 5. oktober 2019 #20 Del Skrevet 5. oktober 2019 Jeg elsker å gå på kino alene 😊 skal man ha med noen må man planlegge og styre. Går jeg alene kan jeg gå nårtid jeg vil og se hva jeg vil 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå