Gå til innhold

Født i 1981 - hvordan er livet ditt nå?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest nemooo

Jeg er 82 modell, men svarer likevel... ;)

Det er kjemperart å være 23 år. Jeg er voksen. Jeg har nesten ikke kontakt med noen av venninnene mine lengre, fordi vi alle har spredd oss til forskjellige plasser i landet.

Det er kjemperart å se at de som jeg så på som "små drittunger" nå er blitt voksne også; "Hæ? Har DU fått pupper?!?".

Det er kjemperart å tenke på at det er 8 (!!) år siden jeg konfirmerte meg- føler at bunaden er helt ny og at det skjedde i går.

Men, likevel har ting forandret seg ganske mye, selv om jeg føler tiden har gått veldig fort de siste årene. Jeg er samboer med min kjære, og vi har vært sammen i over 4 år. Jeg er snart ferdig som student, han er i fast jobb og er 7 år eldre enn meg. Vi prøver å få barn. Vi har stasjonsvogn. Vi leier leilighet enda, fordi vi vil flytte til en annen plass, bare vi får jobb der først. Jeg syns jeg er godt etablert for å være så ung. Og jeg er glad for at livet mitt er sånn, og ikke føle at jeg må på byen hver helg for å finne meg en type... Jeg er glad for at vi prøver å få barn, slik at jeg kanskje kan bli ferdig med å få barn til jeg er 30 år- noe jeg alltid har sagt at jeg skulle. Dessuten er jo sambo 7 år eldre-så...

Jeg føler at jeg har et fint liv. Jeg er tante til flere barn- det er så gøy! Det er godt å sitte å snakke med foreldrene mine om ALT mulig, finne på ting sammen med dem i full offentlighet, uten å være flau over de, og late som jeg ikke kjenner dem. Det er godt å være litt mer trygg på seg selv og litt mindre beskjeden enn jeg var tidligere. Det er godt å få bestemme selv hvordan man vil ha det- sammen med min kjære såklart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er 24. samboer med verdens beste kjærste. Vi gifter oss 30.juli i år, og prøver å få baby nå.Jobber som sykepleier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...