Gå til innhold

Jeg er så lei av Ingerbrigsten-familien..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye mediaplass skal de få? I går måtte man scrolle langt ned på nrk sin nettside for å komme forbi tullesaker om at en av dem hadde litt vondt i tåa og at noen var misfornøyd og annen diverse sutring. Er det virkelig en så stor porsjon av Norges befolkning som er så interesserte i den gjengen? De trenger da ikke alles fulle oppmerksomhet til enhver tid?? 

Anonymkode: 08339...15e

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er VM i friidrett, ikke så rart at de får mye oppmerksomhet den uka. Og ja, det er historisk at tre brødre løper en og samme finale.

Anonymkode: 2ae37...50b

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Sports"nyheter" burde ikke være en del av dekningen NRK bruker penger på. Har tilnærmet null nyhetsverdi for samfunnet å vite hva kjendisidrettsutøvere bedriver tida si med. Gjelder også alle andre kjendiser.

Hvis noen vil betale for å lese om/se sport, så har jeg så klart ikke noe i mot det. Skjønner at folk kan synes det er interessant.

Anonymkode: ea37d...b5e

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye mediaplass skal de få? I går måtte man scrolle langt ned på nrk sin nettside for å komme forbi tullesaker om at en av dem hadde litt vondt i tåa og at noen var misfornøyd og annen diverse sutring. Er det virkelig en så stor porsjon av Norges befolkning som er så interesserte i den gjengen? De trenger da ikke alles fulle oppmerksomhet til enhver tid?? 

Anonymkode: 08339...15e

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes tusenvis av andre saker å være opptatt av enn å irritere seg over dette. 

Anonymkode: b7037...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, er generelt drittlei av hvor mye plass sport får, ikke minst på NRK. Har null problem med å forstå at folk er glad i å følge med på idrett, og litt er selvsagt greit, men når kulturdekningen (litteratur, film, kunst, teater) er så til de grader nedprioritert og nedskjært, så blir jeg bare irritert.

Anonymkode: 2842b...d10

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker brødrene veldig godt. :) Men jeg er ganske lei sure pappa-trener. Jeg er ganske glad for at jeg har min far. 

Anonymkode: 4a7c0...1f7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man først skal mene noe om dem, synes jeg de er veldig høye på seg selv. Jeg liker dem ikke så godt. Men det er ikke noe jeg går å tenker på støtt og stadig. Det får være grenser for hva eller hvem man skal ofre noen tanker. Men rett skal være rett. De er noen fabelaktige idrettsutøvere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker brødrene veldig godt. :) Men jeg er ganske lei sure pappa-trener. Jeg er ganske glad for at jeg har min far. 

Anonymkode: 4a7c0...1f7

Ja, og enda mer uforståelig er det at den søte dama(mora) holder ut med "gladgutten". Og så 7 barn da gitt.... syyyv !!    😮

Anonymkode: 84173...26d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, OPIgirl skrev:

Når man først skal mene noe om dem, synes jeg de er veldig høye på seg selv. Jeg liker dem ikke så godt. Men det er ikke noe jeg går å tenker på støtt og stadig. Det får være grenser for hva eller hvem man skal ofre noen tanker. Men rett skal være rett. De er noen fabelaktige idrettsutøvere.

De virker høye på seg selv, men usikkerheten tyter gjennom og da ender i hvertfall jeg opp ganske nøytral. Synes de glimter til med morsomheter nå og da, men det blir absolutt litt mye. Som idrettsutøvere er de fantastiske, men løp synes jeg er ganske døvt å se på TV.

Anonymkode: c2c49...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Media bruker spalteplass på det som skjer for tiden. Akkurat nå, så SKJER Ingebrigtsenfamilien.

Du kan jo begynne å se på Al Jazeera, eller lese the Sun eller Le Monde eller noe sånt, da. Det er nok ikke like mye norske nyheter der.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele verden er interessert i Ingebrigtsen-brødrene. Vi snakker om en familie, av nordmenn, som har tett gapet til de suverene Afrikanerne som har dominert løpesporten i alle år. Vi snakker om talenter i verdensklasse, kanskje de aller største. En sensasjon. Dem er framtiden, og det vi har hørt så langt er ingenting enn hva vi kommer til å høre. 

Men selvfølgelig. Dem baserer ikke livet sitt på Janteloven. Det skaper reaksjoner i Norge. Nordmenn liker ikke slike folk som ikke er A4. Iallefall ikke når dette er nordmenn. 

Dem fortjener hvert eneste sekund av oppmerksomhet. Lille Norge har klart det umulige, å skape medaljekandidater i verdens kanskje tøffeste idrett. Med trangest mulig nåløye. 

Vær heller stolt av gutta, enn å legge dem for hat. Det dem holder på med er historisk. Med Norsk flagg på brystet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker at  Ingebrigtsenfamiliem får oppmerksomhet fremfor

- Kardashians

- Sophie Elise

- Astrid S

- Sanna sarrmorri

De har faktisk prestert noe

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Juks skrev:

Hele verden er interessert i Ingebrigtsen-brødrene. Vi snakker om en familie, av nordmenn, som har tett gapet til de suverene Afrikanerne som har dominert løpesporten i alle år. Vi snakker om talenter i verdensklasse, kanskje de aller største. En sensasjon. Dem er framtiden, og det vi har hørt så langt er ingenting enn hva vi kommer til å høre. 

Men selvfølgelig. Dem baserer ikke livet sitt på Janteloven. Det skaper reaksjoner i Norge. Nordmenn liker ikke slike folk som ikke er A4. Iallefall ikke når dette er nordmenn. 

Dem fortjener hvert eneste sekund av oppmerksomhet. Lille Norge har klart det umulige, å skape medaljekandidater i verdens kanskje tøffeste idrett. Med trangest mulig nåløye. 

Vær heller stolt av gutta, enn å legge dem for hat. Det dem holder på med er historisk. Med Norsk flagg på brystet!

Kunne ikke sagt det bedre selv! (Jeg er dog ganske partisk, for jeg elsker sport, spesielt friidrett og fotball :) :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, de kunne begrenset sportsnyhetene til sportsseksjonen i stedet for å ha det som førstesak hele tiden. 

Anonymkode: ba757...cd1

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...