Gå til innhold

Kjøle øynene


Trudi

Anbefalte innlegg

Mener jeg har sett en slags blå "øyemaske" som oppbevares i kjøleskap, og som legges over øyeregionen. Er det noen som vet hvor slike kan kjøpes? Er det like godt som det ser ut som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Devana i.i.

Nå vet jeg ikke helt om vi snakker om samme saken, men jeg har en rosa maske til å ha i kjøleskapet med noe gelegreier inni som skal has over øynene. Jeg kjøpte den på Oslo City (men husker ikke hvilken butikk, er en stund siden). Har brukt den et par ganger, og den kjøler ned øynene og hjalp litt på noen poser jeg hadde under øynene, men ellers så vet jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestene
Mener jeg har sett en slags blå "øyemaske" som oppbevares i kjøleskap' date=' og som legges over øyeregionen. Er det noen som vet hvor slike kan kjøpes? Er det like godt som det ser ut som?[/quote']

The Body Shop har sånne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De finnes vel stort sett over alt. Vita, H&M, Body Shop og parfymerier.

Spørs hvor mye penger man vil legge i det. Min personlige oppfatning er at de billige er like gode som de dyre, siden hovedpoenget er å kjøle ned.

Kjøleskapskald agurk er også veldig bra å legge på øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ideen er kjempegod, men synes ikke effekten er noe å skryte av.. Skal de fungere, må du presse de på øynene.

Men de er billige da..og fåes omtrent overalt. Oppevar de i fryseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som om jeg burde finne et par uten problemer, ihvertfall. :-) Jeg tenker ikke bruke den mot poser under øynene, bare for å få noe kaldt å legge på. Is er litt i heftigste laget. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får også "gele"-kjølepakninger på apoteket - de er riktignok firkantet - men er deilige å bruke på pannen/i nakket mot hodepine også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...