Jettes Skrevet 9. april 2006 #5141 Del Skrevet 9. april 2006 Kjempe søøøøt og våken da ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 9. april 2006 #5142 Del Skrevet 9. april 2006 Nydelig puppetroll!!! :grine2: Håper dere koser dere på trilletur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 9. april 2006 #5143 Del Skrevet 9. april 2006 Gratulerer med navnvalg og velkomme hjem Han er kjempe nudlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 9. april 2006 #5144 Del Skrevet 9. april 2006 Jacob Alexander er nyyyydelig! :-D Kos dere med trilletur og ordning i heimen, det virker som dere tross lite søvn har det kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 9. april 2006 #5145 Del Skrevet 9. april 2006 Sååååååååååååååå nyyyyyyyyyyyydelig! :grine2: Puppetrollbildet var helt fantastisk! Og foten, da... Kos dere alt dere bare makter, håper det blir mer søvn etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 9. april 2006 #5146 Del Skrevet 9. april 2006 :grine2: Så peeen! :grine2: På det første bildet (det Mammasarius la ut) så lignet han jo bare på pappaen sin, men nå ser jeg jo litt Teddy i han også! Ha en kjempekoselig første trilletur med lilleprinsen! Er det buggisen som skal få kjørt seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. april 2006 #5147 Del Skrevet 9. april 2006 Så nydelig Gratulerer igjen og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2006 #5148 Del Skrevet 9. april 2006 Åhh for noen fine bilder av den skjønne sønnen deres. Det fot-bildet var jo også bare herlig!! Høres ut til at ting begynner å gå litt mere i gjenge i Teddy-heimen, og det er sikkert godt. Håper dere har fått vært på trilletur i dag, sikkert kjempestas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 9. april 2006 #5149 Del Skrevet 9. april 2006 For en vakker prins! Så liten og nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. april 2006 #5150 Del Skrevet 9. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2006 #5151 Del Skrevet 9. april 2006 Savner myke babyføtter... Han er så nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. april 2006 Forfatter #5152 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Blir jo helt salig jeg av alle de koselige tilbakemeldingene dere kommer med! :grine2: Og jeg kan skryte mer jeg altså, med et lite bilde fra den første trilleturen: Var ute i halvannen times tid, og det gjorde godt for oss alle tre - frisk luft og bare kos! Herlig å trille nurket sitt altså! *stolt* --- Peony - Det ble trilletur i Teutonia´n... Buggisen bruker vi som "seng" på soverommet vårt nå den første tiden, og som seng på dagtid - bagen er helt ypperlig til det. Og vognen tar litt mindre plass i stuen, hvis vi trenger noe å "dysse med! Endret 9. april 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. april 2006 #5153 Del Skrevet 9. april 2006 *sukk* rasler litt i eggstokkene mine etter å ha vært innom her en tur ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. april 2006 #5154 Del Skrevet 9. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 9. april 2006 #5155 Del Skrevet 9. april 2006 *sukk* og *dobbelsukk* Bare litt misunnelig, da.... Godt å høre at buggisbagen funker fint som dagseng, lurer på å prøve det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2006 #5156 Del Skrevet 9. april 2006 Hellandussen så nydelig altså - også så deilig det så ut til å være oppi den vogna der. Godt pakket inn og mykt og varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. april 2006 #5157 Del Skrevet 9. april 2006 Helt skjønn liten gutt, og kjempe fint navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 9. april 2006 #5158 Del Skrevet 9. april 2006 Så deilig liten sønn dere har fått. Vil ha jeg også!! Men hvordan går det med deg da mamma? Er det helt greit å gå på tur og sånn alt? Undrer meg litt over sånt jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 9. april 2006 #5159 Del Skrevet 9. april 2006 ..har helt glemt å si det, men syns det var en fin dag Jacob valgte å komme ut på ...på dagen to måneder etter sin mors fødselsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. april 2006 #5160 Del Skrevet 9. april 2006 Han er HELSKJØNN!!! Tusen takk for titten! :grine2: Så fint at dere allerede har fått vært på trilletur! det var så kaldt da Leon ble født at vi ikke ville gå ut med ham. Jeg hadde ikke vært i stand til det den første uka heller, hadde så vondt for å gå (og tisse... ) Så utfra det kan jeg kanskje tolke at du ikke hadde en helt grusom fødsel? ..har helt glemt å si det, men syns det var en fin dag Jacob valgte å komme ut på ...på dagen to måneder etter sin mors fødselsdag ← ...og etter min sønns Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå