Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååååååååååååååååååååååååååååååååååå hva da??? :klø:

:ler:

Jeg vil også ha.... :sur:

;)

:tunge1:

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre at blomstene falt i smak :klem:

Så koselig at dere holder på å installere den nye familien - det må være en herlig og underlig tid. Håper alt går bra med amming, soving og koooosing!

:babygutt: Velkommen hjem, Jacob Alexander! :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toria

Kan tenke meg det er godt å være hjemme med prinsen :hjerte:

For å være på barsel er jeg enig i ikke er noe særlig. Reiste hjem etter bare en dag jeg for da ville ikke jeg være på sykehus mer :)

Så nå begynner livet som foreldre :hoppe: Nyt den første tiden sammen, og kos dere masse med lille Jacob Alexander :) Tida går innmari fort. Lykkeliten er over 3 uker nå og jeg vet ikke hvor dagene har blitt av, så ta vare på hvært øyeblikk :rosasmil:

Håper det snart går bedre med amminga slik at du slipper unna den MME'en og stadige flaskekokinga sånn som vi må ty til ihvertfall (kan ikke amme pga. BR). Det er slitsomt :forvirret: Så jeg håper melka kommer skikkelig snart!!!

Igjen gratulerer som foreldre til en liten prins!!!!

:klem: @riel

Endret av @riel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi
Gratulerer med skjønne Jacob Alexander, kjære TeddyToria, til lykke med de første dagene hjemme med ditt nye liv som mamma! :dagens-rose:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem og gratulerer med lille Jacob Alexander! :babygutt:

Kjempefint navn, kjempefin gutt og kjempefin mamma!

Gleder meg til å høre mere fra deg..både referat og bilder av lille fjonken..eh, jeg mener Jacob Alexander (skal dere si begge navnene eller bare ett?). Men skjønner at du har andre ting å henge hendene i nå. Håper melken din kommer snart og J.A vet å spise! Tenker masse på deg snuppa!

God :klem:

Endret av Izaria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom en kort tur igjen... Endelig har jeg fått mer melk og Jacob ligger bare her og suuuuuuuger, mens mamma forsøker å oppdatere seg litt på nett! ;)

I natt har han vært en engel - til slutt. Prøvde oss på senga alle sammen kl. 22...det er ikke til å legge skjul på at både jeg og pappa´n er temmelig slitne etter MINIMALT med søvn de siste dagene. :Gjesp: Så da ville vi forsøke, ettersom Jacob var utrolig snill og rolig i hele går (måtte ha han til puppen konstant da, men han var tilfreds i det minste)! Men neida, klokken ble 02.30 ( :overrasket: ) før vi fikk noe ro i det hele tatt, men da sovnet vi alle sammen og fikk faktisk utrolige 5 timers sammenhengende søvn! :danse:

I dag har vi masse på tapetet... Må komme litt i orden, alt bare flyter her. Så det blir vask av tøy i det uendelige, koking av flasker og pumpe, rydding og organisering av alt i hop. Og siden det er så deilig vårvær ute tenkte vi at vi skulle begi oss ut på den aller første trilleturen! :hjerte: Gleder meg til endelig å kunne trille vogn ute med MIN bebis oppi! :Nikke:

Legger ved noen skrytebilder jeg som dere kan se på mens dere venter på rapport mm.

:hjerter_rundt:

Beklager at jeg ikke får tid til å titte innom dere andre på noen runde nå, men jeg skal forsøke å hente meg inn igjen litt etter litt når lille Jacob godtar at han ikke kan ligge i mammas eller pappas fang heeele tiden! :grine2:

Izaria - Vi kommer bare til å bruke Jacob som navn i det daglige! :)

gallery_7814_142_20462.jpg

Helt ny i verden...

gallery_7814_142_126896.jpg

Nybadet, veid og målt

gallery_7814_142_20576.jpg

Her er jeg!

gallery_7814_142_8282.jpg

Mammas puppetroll! :ler:

gallery_7814_142_25304.jpg

En liten fot...

Sånn, håper det stilner litt nysgjerrighet for en stakket stund! Nå sover Jacob på siden av meg her, mens mannen purker i stolen...så jeg får benytte sjansen til å smøre meg noe mat, snike på WC ++

GOD SØNDAG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nydelig han er TT :hjerter:

Blir jo rent babysyk av å se på det lille nurket ditt.

Den aller første turen med egen baby i vogna er kjempespesiell. Tror vi var ute dagen etter at vi kom hjem fra sykehuset. Det er en herlig følelse.

Savner ikke akkurat den delen med lite søvn, men 5 timer er jo kjempebra. Høres ut som om dere koser dere masse med den lille.

Ha en flott søndag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lille Jacob er absolutt skjønn... :hjerter_rundt:

Håper du koser deg selv med lite søvn...flott sønn har du i hvertfall fått :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ååååååå, så nyyyyyydelig! :hjerte:

Superskjønne skrytebilder av Jacob, han er vel en liten prins de luxe.

Håper dere får en fin første trilletur. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...