Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De kommer hjem i dag!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe: Åååå! Det er jo bare suuuperbra! Håper bare G kan se litt til Fjonken så V kan mette vår sult etter ALT vi vil vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miiip

:grine2:

Velkommen hjem og lykke til med de første spennende dagene som småbarnsforeldre hjemme hos dere selv!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: SÅ FIIIIIIIN HAN ER :grine2: Jeg blir bare helt snufs og le og ååååå!!!!

Nok en gang GRATULERER OG VELKOMMEN HJEM!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..gleder meg til å komme hjem fra kjolekjøp og se teddy her inne igjen..eller..antagelig har hun vel ikke engang sendt oss en tanke..skjønner jeg i såfall godt..lille fjonken er sikkert heeelt breathtaking og umulig å gå fra! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem som en familie på tre! :hoppe: Skjønner det godt hvis du ikke har tid til å oppdatere oss på noen dager, jeg hadde i hvertfall nok å henge fingrene i da vi kom hjem fra sykehuset, både med baby og besøk! Men gleder meg veldig til å høre alt om fødselen og det nye livet som mamma! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hjem igjen! :klem:

Skjønner veldig godt hvis du ikke har tid til KG akkurat nå! Håper ting går greit med amming, soving og alt sammen.

Gleder meg til å følge med framover, i deres "nye" tilværelse! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Hun skrev ikke noe om når men sa at de måtte komme litt inn i rutinen hjemme først, så jeg aner virkelig ikke.

Men jeg tipper det ikke går så veeeeldig lang tid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...