Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

:hoppe:VELKOMMEN HJEM!!! :hoppe:

Når har du egentlig tenkt å fortelle oss navnet du? *spent og veeeeeldig utålmodig*

GOD PÅSKE og kos dere med Den Fantastiske Fjonken! (han må da hete noe på F... Felix? :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, Paludan ble navnet. :hoho:

Jeg kjenner faktisk en som heter det...til mellomnavn! ;)

Uansett hva navnet blir - tror dere har funnet et som passer ypperlig til den skjoenne gutten deres! :hjerte:

Velkommen hjem og nyt deres aller foerste paaske som en familie paa tre! :tommelsmil:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Hei, søte du, og VELKOMMEN HJEM!

Hvordan er det å være en hel, liten familie på TRE?

Overveldende? Deilig? Slitsomt? Underlig? Fascinerende? Herlig? Skjønt? Forvirrende?

Tenker på deg og Fjonken! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var vi hjemme...med verdens største under - vår lille Jacob Alexander!!!

:hjerter_rundt:

Vi kom hjem i går, etter to travle og forholdsvis slitsomme døgn på barsel! Det har riktignok vært vel så travelt etter at vi kom inn døren her i går ettermiddag, men hjemme er helt klart best!!! :Nikke:

Lilleprinsen er en veldig våken og krevende tass, men selvsagt den skjønneste av dem alle - helt objektivt sett... :grine2:

Skal komme tilbake med rapport og bilder veldig snart, vi må bare bli litt bedre kjent og få skikkelig dreis på ammingen. ;) Jeg har ikke fått så mye melk enda og må supplere med mme, hvilket krever enda mer, ettersom Jacob som overtisbarn nok også krever det lille ekstra når det kommer til behov for næring! *sliten*

Må også få takke KG-tantene Heidi76, Izaria, Peony, Mammasarius og Isola for en utrolig flott bukett med blomster vi fikk levert på døren...ble helt rørt jeg!

:kyss: til dere!!!

Nå hyler lilleprinsen fælt etter puppen...må stikke, men håper å komme innom igjen snart! :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Det ble Jacob Alexander.....:hjerte: Nydelig navn til en nydelig gutt.

Kos deg og slapp av og bli godt kjent med prinsen din, du TT, vi kg-berter venter tålmodig her inne. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Velkommen til verden og velkommen hjem

:hjerte: Jacob Alexander :hjerte:

Skjønner godt at du syns det var godt å få komme hjem.

Gleder meg til å høre mere fra deg.

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

:hjerter_rundt::hjerter::hjerte::hjerter_rundt::hjerter::hjerte::hjerter_rundt::hjerter::hjerte:

Så fint navn!!! (Pøh, jeg kunne også ha sendt blomster, men jeg veit ikke hvor du bor, bortsett fra sånn ca område)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Nydelig navn! Venter spent på mer info om fødsel osv men har stor respekt for at KG-oppdatering ikke står øverst på prioriteringslista di om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har valgt et kjempefint navn til den vakre prinsen deres :hjerter_rundt: Det ble en liten Jacob likevel, da :) Her har dere en nydelig blomsterbukett fra meg også, selv om den kanskje ikke lukter like godt som den dere fikk på døra! :smilyblomst: (den varer mye lenger, da!) Kan denke meg dere koser dere masse-masse-masse nå!!! :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei!!!

Det var et nyyydelig navn.

Gleder eg til å høre fødselshistorien din. Men skjønner at du har heeeeelt andre ting enn KG for tiden. Du har jo fått VERDENS beste gave med deg hjem.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...