Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Høres slitsomt ut å være deg nå! Lykke til på jordmortimen i formiddag. Godt mannen er i nærheten for å passe på deg, i alle fall.

Håper ting skjer fort nå!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Markblomsten

Nå har pcen min klikke igjenog jeg har derfor vært helt uten tilgang til å sjekke boks di hele helga. Så nå var jeg overbevist om at noe var skjedd. Men nei da :sur:

Håper dette er dagen alstå!!

:hoppe:

Lykke til på kontrollen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei Toria.

Huff så mye plager du har hatt i helgen da.

Lykke til hos JM og krysser fingrene for at lillegutt kommer seg ut snart.

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa vennen, nå har du det ikke godt, synes fryktelig synd på deg!

Håper på gode nyheter fra jordmor.

Jeg har en ganske busy dag på jobben i dag og får nok ikke sjekke innom noe særlig. supert hvis noen kan oppdaterte meg på SMS hvis det blir spennende her inne.

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Toria :klem:

Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her (pga jobb), men du skal vite at jeg har vært innom stort sett hver halvtime de siste ukene for å sjekke om du var i gang.

Håper virkelig for din skyld at det blir noe action snart; det høres ikke ut som om du har det så bra nå. Heldigvis er resultatet verdt å vente på :)

Lykke til på kontroll i dag - hvis du rekker det da ;)

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på jordmorkontrollen! Håper hun kommer med oppløftende nyheter (hvis du vil og klarer å ta GU, da) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle dere!

:klem: igjen...

Tenker jeg kommer sterkere tilbake med sladder etter timen hos JM - håper i allefall jeg har noen gode nyheter, eller i allefall noe nytt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Lykke til på jordmortimen, det kan ikke være lenge igjen nå! Håper du kommer tilbake med godt nytt (eller ikke kommer tilbake i det hele tatt!)

Tenker på deg vennen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo lillegutt!

Nå må du virkelig komme snart! Mammaen din venter! (Og en stoooor gjeng kg-jenter venter også...).

TT!

Håper det har gått greit på kontrolltimen i dag, og at du har fått oppløftende nyheter. Uansett - for hver time og for hver dag som går - er du næremere fødselen og det å bli mor! LYKKE TIL!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake, så ja - jeg ble sendt hjem igjen!

Her er dagen tall:

Uke: 41+2

Vekt: 93.5 kg

BT: 150/90

Hb: -

Urin: +1 protein

Ødem: 1-2

SF: 37 cm

Leie: HF

Fl./min.: 142

Generelt: Til og fra med hodepine, dgl. liv, store smerter i bekkenet - konfererer med lege. Pas. skal ha kombitime en av de nærmeste dagene...

Dette vil altså si at jeg skal tilbake allerede i morgen, kl. 10.

Fordi jeg nå har hatt litt hodepine den siste uken, BT igjen er høyt og jeg har protein i urinen er det blitt helt klart at jeg ikke får lov til å gå 14 dager på overtid (mandag 10. april)! Nå regnes jeg som syk gravid igjen, og skal derfor først til JM og så til lege imorgen, hvis ikke jeg går i fødsel av meg selv i natt da! :) Mest sannsynlig blir jeg satt igang imorgen eller på torsdag, alt ettersom hvor fullt det er, men de mente uansett at jeg evt. settes igang FØR helgen!

JM sjekket meg ikke pga. smertene mine, det var vondt bare å måle SF-målet, siden JM måtte "presse" litt på symfysen. Så jeg vet ikke noe om åpning, men jordmoren (som jeg også har vært hos nå de siste tre ukene) synes det var overraskende at jeg i det hele tatt var gravid enda...så hun regnet jo med at jeg straks gikk i fødsel selv da, ettersom jeg jo var moden allerede for en uke siden! Hun hadde sett etter meg på vakt i helgen sa hun, hun er så søt! :grine2:

Jaja, jeg vet ikke så mye mer akkurat nå, og tør ikke tro at de setter meg igang i morgen heller - har liksom fått kontra-beskjed så mange ganger nå. Men vi får se! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klem: jaggu meg på tide at de skal sette deg igang...er så teit den 14dagers grensa når folk er slitne har vondt osv osv!! :frustrert:

ja så nå får du bare ta det med ro og slutte med all denna :humpe::hoho:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er UANSETT ikke lenge til han kommer da!! :)

God bedring med plagene dine vennen, ønsker deg en god siste tid som gravid. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Ja nå er det jammen ikke lenge igjen her!

Håper du går i fødsel av deg selv i løpet av dagen jeg :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...