Siam Skrevet 1. august 2005 #261 Del Skrevet 1. august 2005 Det er masse babysnakk og mange gravide der ute! Jeg har aldri sett så mange gravide som nå når jeg er gravid selv. Men det kan rett og slett hende at jeg ikke la merke til dem før også? Ikke vet jeg. I følge Dagbladet for en stund siden var det baby-boom i juli, så det kan hende at det er ekstra mange også. Skikkelig søte babysokker dere har fått! Ha en fortryllende uke, håper du ikke blir altfor kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 1. august 2005 #262 Del Skrevet 1. august 2005 En liten hilsen fra England Det hoeres SAA koselig ut aa gaa med en liten hemlis i magen! Og saa soete sokker du har faatt av Mimmi! Gleder meg til jeg kan levere bestilling til svigermor og mamma om strikking, hekling og sying! Kos deg, og hold de negative tankene unna lille Noen! Stor klem fra Peony Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 1. august 2005 #263 Del Skrevet 1. august 2005 Kjære søte lille deg! GRATULERER SÅ MYE MED "LILLE NOEN" I MAGEN!!! Vet du; jeg hadde en aprilsnarr i magen jeg også. Men Jonathan bestemte seg for at han ville ikke være det så han kom like godt noen dager før. 29 mars er han født. Husker du å spise folat? (hør på mamma nå ) Det er jo bare så moro da! Tenk at det klaffet for dere så raskt. Du har mye å tenke på nå fremover. Først bryllup og så baby. *Smelt* Fikk forresten se innvendige bilder av kirken deres (Snille C). Utrolig flott og majestetisk kirke! Tenk det er ikke lenge igjen nå. (under to uker til det er min tur og bare en uke senere er det deg og J som går opp krikegulvet). Skravleklubben er snart i mål ang. bryllup, og dere andre er godt i gang vedr. babyer også Heier på Peony og Heidi også vedr. babyer. Stor gratulasjons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. august 2005 Forfatter #264 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Jeg lover å holde stygge tanker unna gullet, Peony - og tusen takk for gratulasjon og lang hilsen, VigidsVennen! til dere Ellers har jeg bare en ting å si - jeg er kvalm! Har ikke kastet opp og skal gjøre mitt ytterste for ikke å gjøre det heller, men fytti - dette er ubehagelig altså! Tror jeg skal prøve meg på ingefær jeg nå...før jeg evt. tester seabands! Det kommer bare over meg, ut av intet og varer heldigvis ikke så lenge, men det er helt pyton! Endret 1. august 2005 av Orkidéen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 1. august 2005 #265 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Så kjedelig med kvalmen! Men det er vel noe som dessverre hører med for de fleste... Har hørt flere venninner av meg som har vært gravide som spiser hele tiden for å holde den værste kvalmen borte. Når jeg har vært på turer med de, har de alltid hatt med brødskiver i veska! Så det er nok noe i det! En venninne av meg beskrev kvalmen til mannen sin ved å si at det var som å være skikkelig fyllesyk - hele tiden. DA skjønte han hva ho gikk i gjennom! Men håper virkelig kvalmen gir seg for deg altså! Du får prøve ingefær og seabands (hva er egentlig det...?), det er nok verdt et forsøk! Ha en fin dag! Endret 1. august 2005 av Lille My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. august 2005 #266 Del Skrevet 1. august 2005 Heia! Innom med en Håper kvalmen er bedre...Kjedelige greier, men men! Det er sikkert verdt det! Ha en fin mandagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 1. august 2005 #267 Del Skrevet 1. august 2005 En fra meg og! Kjedeli med den kvalmen,men bare tenk at det kommer noe godt ut av det (Hvet at akkuratt det er litt vanskeligt akkuratt der og da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2005 #268 Del Skrevet 1. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. august 2005 Forfatter #269 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Gah! Jeg er så hol i magen, det romler og styrer, og jeg blir liksom ikke mett... Jeg er psykisk mett, men magen min føles som om den ikke har fått mat på evigheter! Skikkelig ubehagelig, er så full av luft og ingenting liksom! Og akkurat nå føler jeg at denne evinnelige bare tar seg opp - jeg blir jo aldri ferdig!!! Magen går jo ikke tom!!! Kunne sikkert produsert gass for Statoil :grine2: - det er værre enn da jeg bodde i Afrika og fikk helt sjau pga. all kålen vi spiste, rå, kokt, stekt... Har ikke vært kvalm siden sist da, og det er jo godt, enda det bare er snakk om 2 dager... Tror så absolutt at min slagplan om å spise mindre, men oftere har fungert! Øvrig er jeg like sliten, og puppene stadig ømme! Til minne for ettertiden dristet jeg meg viderere til å ta mitt første magebilde! Nå er jeg ikke superslank da, så den er jo ikke så flat fra før liksom... , men noen mage, det har jeg jo ikke fått enda, naturlig nok! Tenkte bare at jeg heller kunne ta et bilde og ha det, enn å angre senere - vil jo bare være 5+6 med denne lille spiren én gang! Endret 3. august 2005 av Orkidéen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. august 2005 Forfatter #270 Del Skrevet 3. august 2005 Denne var forresten genial! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. august 2005 Forfatter #271 Del Skrevet 3. august 2005 Nå er det forøvrig offisielt! Den vordende mormor Mimmi har gått berserk!!! Kom hjem fra jobben i dag med hele 4 bøker om svangerskap og barn, i tillegg til den boken jeg fikk for et par dager siden! Hun ekke sann! :grine2: Så nå har vi: - Barnet ditt - fra svangerskap til 3 år - Hva kan du vente deg når du venter? - Barnelegen svarer deg - Spis for to! - Den store boken om barnet Jaja, nok lesestoff med andre ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 3. august 2005 #272 Del Skrevet 3. august 2005 Søte Mimmien altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 3. august 2005 #273 Del Skrevet 3. august 2005 søte mimmien.. hun er så snill så! moro med magebilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 3. august 2005 #274 Del Skrevet 3. august 2005 For en søt mamma du har! *smelt* Dr. Orkis, jeg trenger hjelp! Hvordan "fikser" jeg disse tempingene? Lørdag kl. 4.55: 35.9 Søndag kl. 8.20: 36.3 Mandag kl. 6.40: 36.1 Tirsdag kl. 6.30: 36.1 Onsdag kl. 7.10: 36.0 Regner med at jeg vanligvis kommer til å tempe mellom 6.30 og 7.30, så da må jeg vel fikse på lørdags- og søndagsmålingene? Tusen takk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. august 2005 #275 Del Skrevet 3. august 2005 Det er veldig koselig å lese i dagboka di... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. august 2005 Forfatter #276 Del Skrevet 3. august 2005 Takk, Mrs. Potter - koselig! Peony - har svart deg i din dagbok jeg, ikke så mange korrigeringer som måtte til egentlig heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 3. august 2005 #277 Del Skrevet 3. august 2005 Tusen takk snille Orkidé! Har nå registrert temperaturene mine, men teite FF'en har disket alle utenom 1... Kommer det til å endre seg etterhvert som jeg registrerer flere på riktig tidspunkt? (Unnskyld at jeg maser sånn, assa!) Ellers må jeg bare si at jeg har tenkt så mye på deg og Lille Noen mens vi har vært i England! Det er så koselig at dere har fått det til, og det er deilig å ha noen jeg kjenner foran meg i løypa så vi ser hva som venter oss! Alt høres jo bare superhyggelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. august 2005 Forfatter #278 Del Skrevet 3. august 2005 Tusen takk snille Orkidé! Har nå registrert temperaturene mine, men teite FF'en har disket alle utenom 1... Kommer det til å endre seg etterhvert som jeg registrerer flere på riktig tidspunkt? (Unnskyld at jeg maser sånn, assa!) Ellers må jeg bare si at jeg har tenkt så mye på deg og Lille Noen mens vi har vært i England! Det er så koselig at dere har fått det til, og det er deilig å ha noen jeg kjenner foran meg i løypa så vi ser hva som venter oss! Alt høres jo bare superhyggelig ut! ← Takk, søte! Nu vel, foran og foran...jeg har jo store planer om at det skal klaffe såpass fort for dere så jeg slipper å være så "alene" jeg da! *s* Meeen, ang. tempene - juks litt og sett alle tempene til et sted mellom 06.45 og 07.15 og se om det hjelper. Det er mulig den ikke godkjenner større slingringsmonn enn 30 minutter... Så sett de laveste til 06.45 og høyeste til 07.15 - mens du fortsatt lar den lørdagstempen kl. 04.55 stå som den gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 3. august 2005 #279 Del Skrevet 3. august 2005 Denne var forresten genial! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 3. august 2005 #280 Del Skrevet 3. august 2005 Syns du har fin mage jeg! Koselig med mimmi da...gleder meg til min mamma blir like gira! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå